Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katkaista orastavalta lokkeilijalta siivet hienovaraisesti?

Vierailija
28.05.2018 |

Suhde on luisunut siihen, että suurin osa ajasta vietetään luonani. Mies käy joka kerta kaikki kaapit läpi ja syö kysymättä ja käsiään pesemättä valehtelematta kaiken ellen tajua piilottaa jotain vierasvaraksi tarkoittamaani herkkua. Tupakointikin pitäisi kustantaa kahden henkilön edestä, sillä miehellä ei ole koskaan varaa omiin vaan pummaa nämäkin reilusti äidiltään sekä minulta. Hänelle tuntuu olevan itsestäänselvyys, että kaikki tarjotaan.. Tuet saatuaan ne hupenevat alle vuorokaudessa sillä seuraavalla sekunnilla ollaan jälleen syömässä ja juomassa minun jääkaapillani. Kerran on erehtynyt tarjoamaan juoman minullekin ja pieni toivo vastavuoroisuudesta heräsi.. Yritän saada suutani auki aiheesta, mutta se on jo kiusallista miten räikeästi kaikki lokkeillaan ja vingutaan köyhyydestä kuin yhteiskunta olisi tälle velkaa. Onko täysin menetetty tapaus vai saako veneen suunnan vielä käännettyä, en halua jälleen yhden loiselätin lypsettäväksi. Jumalauta miksei toinen voi vain tajuta perus sosiaalisia normeja, vaan poden asiasta itse huonoa omatuntoa, kun joudun ottamaan sen esille. Mies suhteellisen kokematon parisuhteissa, ikää kuitenkin pian 30.

Kommentit (38)

1/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten katkoa siivet hienovaraisesti orastavalta huonomiesmakuiselta uhriutujalta?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tuota otsikkoa. Haluat siis jatkaa parisuhdetta tuon miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Silleen oppii parhaiten.

Vierailija
5/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä orastava?

Vierailija
6/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle se on parisuhde, hänelle laajennettu jääkaappi ja lompakko. Hän ei pohjimmiltaan kunnioita muita ja hyötyy muiden naiiviudesta. Eli lyhyemmin: jätä se sika. Tai älkää ainakaan enää tavatko teillä.

Onko miehen äiti muuten lellijä?

Vierailija
7/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää tuilla ja pummaa kaiken?! Miten olet moisen päästänyt lähellesi.Mitä saat suhteesta?

Vierailija
8/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika, ap! Ei kai tuollainen ole mikään parisuhde. Pidät jotain ilmaishotellia luonasi. Nyt omanarvontuntoa kehiin. Tuo ei ole orastavaa lokkeilua, vaan härskiä toimintaa enkä ymmärrä, miksi sinä mietit vielä hienovaraisuutta! Voi sua :(

Vierailija
9/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi kiinnostamaan tämän herran hyvät puolet, niiden täytyy olla huomattavat???

Käytös kuulostaa kamalalta, paha ongelma asenteessa ja elämänhallinnassa, eikä vaikuta kunnioittavan sinua ollenkaan.

Vierailija
10/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakointi niin ei tarvitse kustantaa kummankaan tupakoita.

Vierailija
11/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle se on parisuhde, hänelle laajennettu jääkaappi ja lompakko. Hän ei pohjimmiltaan kunnioita muita ja hyötyy muiden naiiviudesta. Eli lyhyemmin: jätä se sika. Tai älkää ainakaan enää tavatko teillä.

Ei, itse asiassa kärsinyt hyvin vaikeasta ja ongelmallisesta äitisuhteesta koko lapsuus- ja nuoruusikänsä. 

- Ap

Vierailija
12/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä vittu teidän kanssa... Kaikenlaisiin te rakastutte.

Vierailija
13/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiset ihmiset tajua mitään hienovaraisia vihjeitä. Sanot vaan suoraan ja painokkaasti, että jos mies haluaa jatkaa kanssasi, niin alkaa maksaa oman osansa kustannuksista. Jos ei muuten usko, niin kerää vaikka viikon kassakuitit ja näytä niistä ne ostokset, jotka mies on kuluttanut.

Kannattaa varautua myös siihen, että nämä tyypit ovat taitavia sönköttämään nyyhkytarinoita siitä, että ovat liian masentuneita/väärinymmärrettyjä/sairaita/halveksittuja tehdäkseen itse mitään asioiden eteen.

Vierailija
14/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon mikään hienovarainen toimi ja tehoa. 

Sanot suoraan vaan. Että "kuules, jos syöt minun luonani, odotan vastavuoroisesti sinun maksavat kauppalaskun joka toinen kerta."

Siinä se. Jos ei suostu, sanot sitten, että "Ok, sopiihan se, sitten ollaan eri muonissa. Ja siinä tapauksessa lopetat mun jääkaapin koluamisen ja mun ruokien syömisen."

Vierailija
15/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pidät hänessä? Kun kerran siedät moista....

Vierailija
16/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, itse asiassa kärsinyt hyvin vaikeasta ja ongelmallisesta äitisuhteesta koko lapsuus- ja nuoruusikänsä. 

- Ap

Siirtää ongelmansa eteenpäin parisuhteeseen. Usko pois, tuo ei tuosta mihinkään muutu, älä sinä ainakaan kuvittele, että voisit pelastaa. Et voi. Älä suostu tuollaiseen mahdollistajan ja hyväksikäytettävän rooliin.

Katkaise siivet parisuhteelta. Ja ei, näihin ei tehoa hienovaraisuus eikä vihjailu. Kerrasta poikki vaikka vaikeaa on ja kirpaisee. Believe me, se on parasta.

Vierailija
17/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tällainen kokemus: Olin tavannut erään mukavalta tuntuvan miehen pari vuotta takaperin. Tapasin häntä pari kertaa, mutta homma jäi sitten siihen, olin just eronnut, äitini oli sairastunut, aloitin uudessa työssä yms, ei oikein riittänyt "rahkeet" enempään. 

Tapasin tämän miehen sitten viime vuonna uudestaan ja sovimme treffit erääseen kahvilaan. Tulin paikalle ja tilasin itselleni kahvin ja pientä syötävää. Mies tulee paikalle, ei hae itselleen mitään. Lähdemme sitten kahvilasta ja menimme baariin, olihan perjantai-ilta. Kun tilaan itselleni, mies alkaa selittää "Juu Kelan tuet eivät ole tulleet, en voi juoda mitään". No, tarjosin hänelle oluet, mutta aika pian lähdimme sitten pois, tuntui vähän hassulta. En tarkoita, että miehen  täytyisi tarjota, mutta tämä oli eka kerta tätä lajia..

Ei mies oikein tajunnut, etten enää halunnut tavata..

Vierailija
18/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa vielä: Tapaamani mies on tosiaan iältään jo 40v ja siinä rahapulassaan esitteli hienoja merkkivaatteitaan, jotka äitinsä oli hänelle ostanut. Ei siinä, mutta hassulta tuntui..

Vierailija
19/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huono itsearvostus sulla oikein on? Mitä hyvää ja ihanaa tollainen mies muka suhteeseen tuo?

Pärjäät yksinkin, yksin ei ole häpeällistä olla.

Vierailija
20/38 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa järkyttävältä sossurotalta. Vaihda parempaan mieheen ellet ole itsekin samaa kastia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän