Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun anoppi..

Vierailija
28.05.2018 |

Anoppi siis koko ajan syyttää minua.
Jos mieheni tekee jonkun yhden huonomman ratkaisun, on se heti anopin mielestä minun vikani vaikken ole tikkuakaan laittanut ristiin päätöksen teossa.
Mieheni laittoi uuden auton vanhan tilalle ja autossa on heti pientä laittamista (jakopää, akku) ja anoppi on siitä minut tuominnut?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin kirjoitti:

Uoh, aina näitä anoppi/miniä kahnauksia. Sitten kun SINÄ saat miniän, niin katkaise välit häneen jo heti alkajaiseksi, ihan vain varmuuden vuoksi.

Joudut kuitenkin väkisin jollakin tasolla tekemisiin anoppisuhde kanssa. Kuka välien katkaisemisesta eniten kärsii ? Miehesi ja lapsesi. Anna pölyn laskeutua, ota happea, mieti hetken ja älä katkaise välejä. Nimittäin voit todellakin itse olla joskus samassa tilanteessa, miniä kävelee sun yli ja mitäs sitten ?

Itse olen kertonut itselleni, että tekipä minun miniäni mitä tahansa, sanoipa mitä tahansa, olen hiljaa. En kommentoi. Kyllä sitä niskojen nakkelua ja mielenosoitusta olen saanut niskaani usein, mutta olen ajatellut, että sen edestään löytää mitä taakseen jättää. Minähän en ole miniää valinnut enkä hänen kanssaan naimisissa. So, what ever.

Eihän ketjun aloittajalla edes ole lapsia. Ja mieshän saa siellä äitinsä luona käydä.

Minä tulen miniäni kanssa toimeen.

Mutta enpä ole tunkeutunut poikani ja miniäni kotiin rikkomaan yksityisyyttä tai muuten vain aja heitä ahtaalle.

Käyn kylässä kun pyydetään ja pyydän heitä kylään. Joskus olemme mökillä yhdessä.

Ei meillä miniän kanssa mitään yhteistä ole, mutta onneksi juttua silti riittää

Vierailija
42/43 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa anoppi. Aina sokeasti omiensa puolella jos tulee erimielisyyksiä. Ei osaa puolueettomasti suhtautua koskaan, se jos mikä on lapsellista. Olen jo vuosia sitten päättänyt pitää mahdollisimman etäiset välit. Pari kertaa vuodessa kestän nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua raivostuttaa anoppi. Aina sokeasti omiensa puolella jos tulee erimielisyyksiä. Ei osaa puolueettomasti suhtautua koskaan, se jos mikä on lapsellista. Olen jo vuosia sitten päättänyt pitää mahdollisimman etäiset välit. Pari kertaa vuodessa kestän nähdä.

No sanoppa muuta.

Mutta tämä tungenteleva anoppi, joka utelee liikaa ja sotkeutuu minun ja mieheni elämään on saanut minut arvostamaan enemmän omia vanhempia.

He eivät sotkeudu meidän elämään tai arvostele mieheni tekoja tai puhu tästä yhtään pahaa. Ei kasvotusten tai selän takana.

Eivätkä vanhempani utele asioista, koska he odottavat, että on itse valmis kertomaan, jos asian heidän kanssaan haluaa jakaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme