Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten saamat pakit, kuinka yleisiä?

Uthjolb
28.05.2018 |

Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?

Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.

Kommentit (191)

Vierailija
1/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikoina (16-18 v) lähestyin yli viittä, alle 10 miestä kehen olin ihastunut; kaikilta pakit. Vanhempana 25 v eteen päin baarista olen lähestynyt kahta miestä, toiselta sain seksiä, toiselta pakit. Enää en lähesty yhtäkään miestä. Olen sitten ilman kun en kenellekkään kelpaa.

Vierailija
2/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen loisteen tehnyt ja pakkeja ei tullut. Sen jälkeen ei olekkaan tarvinnut aloitteita tehdä kun yhdessä ollaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monelta oon saanu pakit.

Vierailija
4/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit kaikilta miehiltä joita olen lähestynyt, en lähesty enää. Parempi tasainen elämä sinkkuna kuin jatkuvia pettymyksiä ja torjuntaa.

Vierailija
5/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran opiskeluvuosina lähestyin ja pakit tuli. Toisen kerran vastavalmistuneena ja pakit. Kaikki muut miehet ovat lähestyneet minua ja olen joko antanut pakit tai hyväksynnän. Kaikkia ihastusten kohteita en tosin ole lähestynyt mitenkään...rohkeus ei ole riittänyt eikä energia.

Vierailija
6/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä olen kyllä saanut kaikilta, joita olen pokaillut. Pidempää suhdetta vain kolmelta heistä. 😊 Viimeisen kanssa olenkin naimisissa.

Vierailija
7/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdeksältä kymmenestä lähestymistäni miehistä olen saanut pakit, yleensä itse jouduin lähestymään että saan mitään kontaktia ylipäätään. Loput menivät sitten perseelleen vaikka mies olisi lähestynyt. Enää en lähesty (eikä minua lähestytä).

Vierailija
8/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uthjolb kirjoitti:

Kertokaa naiset kuinka usein olette saaneet pakit miehiltä, joista olette olleet kiinnostuneita elämänne aikana?

Kiinnostaa kuinka usein naiset tekevät tai uskaltavat tehdä aloitteita.

Minä teen hirveän harvoin aloitteita, enkä kyllä ole kovinkaan monia pakkeja saanut - taidan osata valkata uhrini hyvin :D

Vierailija
9/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta ketä olen itse lähestynyt on tullut pakit.

Vierailija
10/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurimmasta osasta on pakit tullut. Miehet eivät keskimäärin pidä TAVISnaisten aloitteista. Aina kun he toivovat aloitteellisuutta, on heillä mielessään kaunottaren aloite. Normaalin naisen aloite taas tekee naisesta epätoivotun ja epätoivoisen, jota enintään pannaan kerran kun nyt helpolla saa. Useimmiten ei sitäkään.

Miesten käsitys tavallisten naisten menekistä on ihan pielessä.. Koska heille nainen = kaunis hoikka nuori nainen, se viisi prosenttia jota kaikki miehet yrittävät.

Vierailija
11/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.

Vierailija
12/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksikymppisenä oli joko niin, että kukaan ei koskaan huomioinut mua millään tavalla tai yleensä olin seinäruusuna, kun kauniimpi kaverini sai aina huomiota.

Muistan kyllä sellaisenkin kerran, kun juttelin jonkun kivan pojan kanssa baarissa. Poika jatkoikin siitä juttelemaan kaverini kanssa ja he kävivät sitten treffeilläkin. Että se siitä. Ei minulla parikymppisenä ollut kummempia kokemuksia kuin että joko olin kuin ilmaa tai sitten tulin torjutuksi.

Vierailija
13/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähestynyt nuorena ketään mutta sain silti pakkeja. Ventovieraat nuoret miehet huutelivat minulle, että olen vastenmielinen enkä kelpaisi heille. Jännä juttu, kun en ollut edes kysynyt...

Olen ikisinkku ja pelkään miehiä. 

Vierailija
14/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletteko susirumia vai pää ja peese vaihtanu paikkaa, miten on mahdollista, miehille kelpaa yleensä kuka vain.

Kyllä minä tunnen sellaisen, jolle ei käy kaikki. Esim pienikin pyöreys haittaa, tai jos on liian pitkä. Myös kaunis pitäisi olla, tai sitten todella paljon meikkiä.

Vierailija
15/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, en ole kelvannut kaikille vaikka hoikka ollut aina, 170cm ja nätti. Mikä sitten pyörinyt pakkien antajien päässä jos kaikki kelpaa?

Vierailija
16/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika halventava käsitys miehistä. Että esim kuka vain nainen saisi miehen pettämään jos mies onkin varattu, tai että mies alkaisi seurustelemaan ihan kenen kanssa vain.

Vierailija
17/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitonen111 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, en ole kelvannut kaikille vaikka hoikka ollut aina, 170cm ja nätti. Mikä sitten pyörinyt pakkien antajien päässä jos kaikki kelpaa?

Liian pitkä keskimittaiselle tavismiehelle.

Vierailija
18/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen nainen menee huutaen kaupaksi kunhan ei ole lihava. Lihavuuteen se yleensä toppa jos johonkin. Toinen vielä huonompi juttu on sitten susiruma naama, karvaisuus tai luotaantyöntävä luonne ja/tai tyhmyys.

Vierailija
19/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin muutaman viikon erästä kivan näköistä miestä, ja kuvittelin että meillä meni ajatukset hyvin yksiin. Juttua riitti, eikä seksistä kään voinut valittaa. Ehdotin vuorostani tapaamista ja häneltä tuli viesti, jossa sanoi ettei näe meillä tulevaisuutta. En minä nyt muutaman viikon tuttavuuuden jälkeen olisi häntä vienyt perhettäni tapaamaan, mutta mikäs siinä, kun ei kiinnostanut.

Toinen kerran sain pakit ensitreffien jälkeen. Halusin nähdä uudestaan. Kiitin seurasta ja kysyin haluaisiko hän tavata vielä, mutta miehestä ei kuulunut koskaan yhtään mitään. Huomasin, että hän oli poistanut minut Tinderistään.

Onhan näitä muitakin kertoja, nm esimerkiksi kun teininä pyysin ihastustani leffaan ja hän kertoi olevansa kiinnostunut ystävästäni.

Kyllä noita pakkeja tulee jos on aktiivinen.

Vierailija
20/191 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit kaikilta lähestymiltäni miehiltä. Joukossa on ollu niin baarissa tms tapaamiani miehiä, sekä niitä jotka ovat olleet muuten tuttuja/kavereita ja joihin olen ihastunut. No, yksi olisi halunnut FWB suhteen mutta sanoi suoraan ettei ole tunnetasolla minuun kiintynyt, joten en lähtenyt itseäni rikkomaan sellaiseen ja se kaverisuhde kaatui myös siihen, lähinnä koska mies alkoi kiukuttelemaan koska olin kuulemma lapsellinen odottaessani että seksissä pitäisi olla tunteita mukana.

Enää en lähesty ketään.