Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et ole Instagramissa, Snapchatissä yms. Miksi?

Vierailija
27.05.2018 |

En sano että tarvitsisi olla. Mutta kiinnostaa millaisia syitä ja perusteluja teillä on.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vaan kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
2/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta pätkääkään. Minulla ei ole minkäänlaista intressiä jakaa elämääni koko maailmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta tietää muiden asioista 24/7.

Vierailija
4/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä ole naapurirapun hississäkään....

Vierailija
5/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fb:ssä. Se riittää.

Vierailija
6/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä. Ei ole tullut oikeastaan mieleenkään liittyä, ei mitään tarvetta eikä kiinnostusta. Ehkä epämääräinen intuitio, etten halua enempää seurattavia kanavia. Twitteriä taas vastustan aktiivisesti koska se toimii mielestäni ajattelua, kommunikaatiota ja sosiaalisia taitoja köyhdyttävästi.

Vierailija
7/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Instagram. En vaan keksi, mikä jokapäiväisessä elämässäni olisi niin kiinnostavaa, että ottaisin siitä kuvan ja jakaisin sen julkisuuteen. En tahdo kuvata itseäni enkä lapsiani muuten kuin omiin arkistoihin En näe mitään kiinnostavaa siinä, että syön lounaalla salaatin ja tältä se näytti tai että kävin lenkillä ja haluaisin raportoida sen kuvana lenkkitossuistani, perseestäni, sykemittaristani tms.

En vaan tajua koko homman ideaa.

Vierailija
8/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua elämästäni millään tavalla julkista.

Vierailija
9/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin ruma naama.

Vierailija
10/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole millään tavalla niin kiinnostava ja tärkeä ihminen, että tarviisi omia kuviani ja tekemisiäni muille ilmoitella. Se on harhaa niillä, jotka näin luulevat. Reppanat.

Vierailija
11/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että minusta on tietoa netin kätköissä. Instagramissa on joitain kivoja sivuja (mm. vintage-vaatteita ja kauniita luontokuvia), joita tykkään katsoa, mutta ymmärtääkseni tuo palvelu on FB:n omistama, ja kaikki sinne laitetut kuvat heidän omaisuuttaan. Minusta se on väärin.

En edes tiedä, mikä Snapchat on.

Vierailija
12/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta muiden ihmisten asiat. Enkä keksi mitä ihmettä itse jakaisin vastaavissa palveluissa, en ole Twitterissäkään tms.

Vierailija
13/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tiedä että mitä vttua mä siellä tekisin. Ei oo mitään syytä mennä niihin mestoihin.

Vierailija
14/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Facebookissa mutta mua on alkanut ahdistaa nämä somessa ystävää esittävät ja IRL hyvä kun terve sanotaan 😢

Vierailija
15/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen olemassa, tiedän sen ilman tykkäyksiä somessakin.

Vierailija
16/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vain kiinnosta tuollainen. Ei siinä sen kummempaa. N29

Vierailija
17/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttöehdot, tarkalleen ottaen kohta jossa luovutan laajat käyttöoikeudet palveluun lataamilleni kuville. Nämä palvelut toki vakuuttavat ettei kuviani tulla käyttämään mihinkään, enkä itsekään niin usko, mutta miksi ihmeessä minun sitten pitää luovuttaa heille laajat käyttöoikeudet kuviini? Eli kyseessä on enemmänkin periaatekysymys.

Vierailija
18/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymys:  miksi ihmeessä minun pitäis olla siellä?  En keksi yhtäkään syytä.

Vierailija
19/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin somea ja totesin sen tekevän ihmisistä pinnallisia. Olen sitä mieltä, että somen käyttö on turhaa. Enkä halua jakaa asioitani.

Eniten esim. Instassa ihmetyttää tämä hashtag -meininki. Mikä saa ihmisen laittamaan oman kuvansa kaiken kansan nähtäville aihetunnisteella? Onko se jotain huomionkipeyttä?

Vierailija
20/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instagram. En vaan keksi, mikä jokapäiväisessä elämässäni olisi niin kiinnostavaa, että ottaisin siitä kuvan ja jakaisin sen julkisuuteen.

Minusta on jotenkin outoa, että yhä vielä on ihmisiä (kuten sinä), jotka luulevat, että Instagram on vain sitä varten, että sinne laitetaan kuvia omasta naamasta tai aamiaisleivästä. En itsekään tuota palvelua käytä, mutta siellä on paljon muutakin.

nr. 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän