Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka et ole Instagramissa, Snapchatissä yms. Miksi?

Vierailija
27.05.2018 |

En sano että tarvitsisi olla. Mutta kiinnostaa millaisia syitä ja perusteluja teillä on.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keksinut vielä yhtään syytä miksi niissä olisin. Fb:ssa olen vain lukijana, en ole kirjoittanut sinne tavuakaan varmaan viiteen vuoteen. En ole kiinnostunut muiden asioista ja en ole kiinnostunut jakamaan omia asioitani. Tai sanotaan, että ne joista olen kiinnostunut, löytävät muitakin tapoja olla minuun yhteydessä ja sama toisin päinkin.

N44

Vierailija
22/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muutenkijutteleenetissa netissa, mieluummi puhun :D

+oon tosi karsimaton mita tulee esim valokuvaamiseen

+ en oo ikin

Jaxanu

SSeurata

Mtn blogejakaan

En oo silleen yhteisollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen iloa snapchatista on? Niitä kuvia ei voi itse katsella jälkikäteen, eli niillä ei ole mitään muistoarvoa. (älkääkä nyt sanoko, että hetkessä eläminen, kun itse katselette sitä hetkeä snapchat-filtterien läpi ja maailma valuu ohi). Ja miksi kukaan haluaisi nähdä joka sekunnin elämästäni tyyliin "ollaan hesellä" "kato mikä suohirviöilme" jne. Saatika miksi kukaan haluaisi ottaa snäpin joka hetkestä, miksei voi vaan keskittyä siihen hetkeen? Kaiken lisäksi ko. sovellus on huono siitä, että sen kanssa on todella helppoa saattaa itsensä naurunalaiseksi, eikä itse saa koskaan tietää, mitä sieltä Erkan kotibileistä oikein tuli lähetettyä. Muista ikäisistäni en tiedä, mutta minulle tuollaisella sosialisoinnilla ei ole mitään arvoa.

N19

Vierailija
24/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin kai pitäisi kysyä, mitä perusteluja ap:lla on olla noissa palveluissa?

Mitä se tuo elämään, että julkaisee kuvia ruoka-annoksestaan tai perseestään?

Ymmärrän esim. ammattivalokuvaajat (ja harrastajatkin) ja selkeästi jonkun teeman ympärille muodostuneet tilit, vaikka joku arkkitehtuurista kiinnostunut julkaisee kuvia mielenkiintoisista rakennuksista. Tai joku yrittäjä omista tuotteistaan.

Mutta että tavallinen ihminen raportoi kuvina sitä, että matkustan tässä maanantaiaamuna bussilla töihin, huh huh kun väsyttää, onneksi on tämä latte Lontoon Starbucksista ostetussa mukissa ja rakennekynnet kohdillaan ja sylissä ihan vahingossa logo näkyvissä joku muodikas laukku.

Vierailija
25/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramin tiedän, mutta mikä on snapchat?

Vierailija
26/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa olen, päivitän sinne jotain pari kertaa vuodessa, muille en keksi mitään käyttöä.

Vierailija
27/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Instagram. En vaan keksi, mikä jokapäiväisessä elämässäni olisi niin kiinnostavaa, että ottaisin siitä kuvan ja jakaisin sen julkisuuteen.

Minusta on jotenkin outoa, että yhä vielä on ihmisiä (kuten sinä), jotka luulevat, että Instagram on vain sitä varten, että sinne laitetaan kuvia omasta naamasta tai aamiaisleivästä. En itsekään tuota palvelua käytä, mutta siellä on paljon muutakin.

nr. 11

Eli mitä? Mitä sinä sinne julkaiset?

Vierailija
28/32 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Facebookissa mutta mua on alkanut ahdistaa nämä somessa ystävää esittävät ja IRL hyvä kun terve sanotaan 😢

Vierailija
29/32 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenain joakus snapin, mutta ilmeisesti kukaan kavereistani ei käytä sitä, eli se on kai aika turha?? En saanut siitä etuaivulta myöskään selvää, mitä sillä on tarkoitus oikeasti tehdä. Instaa en ole asentanut, koska ei kiinnosta lisäillä kuvia. Niitä saa riittävän näppärästi faceenkin jos joskus on pakko (viimeksi vuonna 2012 oli). Enkä sen puoleen ole erityisen kiinnostunut muidenkaan kuvista.

Vierailija
30/32 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttöehdot, tarkalleen ottaen kohta jossa luovutan laajat käyttöoikeudet palveluun lataamilleni kuville. Nämä palvelut toki vakuuttavat ettei kuviani tulla käyttämään mihinkään, enkä itsekään niin usko, mutta miksi ihmeessä minun sitten pitää luovuttaa heille laajat käyttöoikeudet kuviini? Eli kyseessä on enemmänkin periaatekysymys.

Tämä kieltämättä mietityttää minuakin.

Käyttöoikeudethan toki tarvitaan jo ihan palvelun perustoiminnallisuuden kannalta, koska kun palvelu näyttää toisille kuviasi, palvelulla on oltava tähän lupa.

Mutta tämän lisäksi esim. Instagramilla on oikeus jakaa näitä oikeuksia eteenpäin ja jopa tehdä niillä rahaa, mikä on varsin kyseenalaista.

Vierailija
31/32 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snäp: ei kiinnosta

Insta: ei ole mitään sinne laitettavaa ja muutenkin ärsyttää ihmiset jotka kuvaavat kokoajan kaikkea

Linkedin: en ole verkostoituja (vaikka pitäisi nykymaailmassa)

Twitterissä olen mutta syytä en enää muista. Luen joskus joihinkin uutisiin liittyviä twiittejä.

Facessakin olen koska pidän sitä kautta yhteyttä kavereihin, kenelle ei voi soittaa tai asuvat kaukana.

Vierailija
32/32 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen kaiken someilun turhaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi