Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuntolaina vain toisen puolison nimiin?

Vierailija
27.05.2018 |

Onnistuuko sellainen että asuntolaina haetaan vain toisen puolison nimiin? Katsotaanko silloin molempien puolisoiden tulot vai pelkästään lainan hakijan tulot? Kyseessä on aviopuolisot.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asuntolaina on minun, eli minun tuloillani. Ei miehellä ja sen tuloilla ole mitään väliä. Oma mieheni on luottotiedoton. Siksi

Vierailija
2/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Tulot katsotaan vain hakijan tulojen mukaan joten kovin isoa lainaa ei ole mahdollista saada. Ja omistus toki sitten vain velalliselle. Toki toinenkin voi jotain omistaa mutta hänellä täytyy olla sitten kauppahinta omaan osuuteen omasta takaa. Terv rahoitusneuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostimme tämän asuntomme, vaimo maksoi oman osuutensa perintörahoillaan ja minä pankkilainalla. Niinpä laina on luonnollisesti vain minun nimissäni.

Vierailija
4/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies ollaan avoliitossa ja mies otti talolainan yksin. Eivät pankissa kyselleet minun tuloja. En tiedä päteekö sama avioliittoon.

Vierailija
5/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä laina on vain miehen. Hoidan lapsia kotona niin ei tässä lainoja maksettas joten reilumpaa näin.

Vierailija
6/6 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä laina on vain miehen. Hoidan lapsia kotona niin ei tässä lainoja maksettas joten reilumpaa näin.

Onko asunto silti molempien nimissä? Siis onko mahdollista tehdä näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä