Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan täällä koskaan tavannut ulkomaisia julkkiksia esim. Hollywoodin tähtiä?

Vierailija
27.05.2018 |

Ja nyt en todellakaan halua kuulla mitään tyyliin: näin ö-luokan bändin rumpalin kaupassa vaan tarinoita ihan oikeista kuuluisuuksista.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies29v.+jotain tuli vastaan baarissa.

Onko se tilittänyt vielä miten kohtaamisenne jäi hänen limakalvoilleen ikuisiksi ajoiksi ja miten haisteli sinua, sekä nyt ihmettelee miten äkkiä se oli ohi?

Sinkkumies

Vierailija
22/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooneyn ja Naomi Cambellin. Nuo ehkä ne kuuluisimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlos Sainzin. Oli herttainen mies.

Vierailija
24/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavannut, vai nähnyt? Ilmeisesti jälkimmäinen, Pierce Brosnanin näin useammankin kerran kun asuin Hampstedissa. Spice Girlsien Emma oli kerran samalla huoltoasemalla.

Vierailija
25/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari Ässän ja Carl Lewisin, molemmilta nimmari. Ja sit jonkun Usalaisen Astronautin.

Vierailija
26/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi joskus olleensa Helsingissä samassa vessajonossa ravintolassa Renny Harlinin kanssa ja ihmetelleensä että miten Rennykin joutuu jonottamaan vessaan.

Rennyllä ei ollut vessapassia

Vierailija
27/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Renny toi niitä julkkistuttujaan Planet Hollywoodin avajaisiin,niin näin livenä Geena Davisin.

Guns n Rosesin keikalla pääsin tapaamaan koko bändin.

Olen nähnyt myös Ritari Ässän eli Hasselhoffin :D

Vierailija
28/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää näin Kirkan.

Vierailija
29/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut samoissa juhlissa Cannesissa mm Paris Hiltonin :D ja muutaman huippumallin kanssa. Esim Heidi Klum istui samassa pöydässä ja paikalla oli myös Irina Shayk.

Ja sitten heräsit vai?

Tällaisia kommentteja ihmettelen: ihan kuin jotkut julkkikset eivät kävisi paikoissa, ja ihan niin kuin tavalliset ihmiset eivät kävisi paikoissa myös.

Kun olin vahdossa, isäntäperheeni isä kertoi heidän matkastaan Mauritiukselle. He olivat rannalla ja heidän tyttärensä alkoi leikkiä toisen tytön kanssa. Jonkin ajan kuluttua tyttö tuli sanomaan "my friend's dad is a Rolling Stone". No, kappas kehvanaa, tytön isä oli todella Ronnie Wood. Tuo oli Woodin perheen viimeinen ilta Mauritiuksella, ja he viettivät sen sitten yhdessä tuon isäntäperheeni kanssa. Muistona oli valokuva, joka riippuu tuon perheeni isän "baarin" seinällä (hänellä oli sellainen baariksi sisustettu huone uima-altaan vieressä).

Vierailija
30/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Renny toi niitä julkkistuttujaan Planet Hollywoodin avajaisiin,niin näin livenä Geena Davisin.

Guns n Rosesin keikalla pääsin tapaamaan koko bändin.

Olen nähnyt myös Ritari Ässän eli Hasselhoffin :D

No mitä juttelin Gunnareiden kanssa?

Vierailija
31/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaggerin Mick, Sting, Bruce Springsteen, Maccan Pauli, Elton John, jne. jne.

Läheinen on Lontoossa alan töissä, hänen kauttaan. Lista on pitkä, mutta en ole noille julkimoille muuten tuttu, tervehdykset ja jotain pientä on poristu. En siis jaksa kaikkia kirjoittaa.

Vierailija
32/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Lapissa kausitöissä tässä taannoin ja Madonna tuli sinne perheineen kyläilemhän.

Vierailija
33/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli Kämpin liepeillä näkee välillä julkkisia, jotka ovat Helsingissä keikalla. Olen huomannut kadulla Anthraxin jäsenet, Rollareiden tyyppejä, Freddie Mercuryn, U2:n hemmoja.... Räikkösen Kimikin siellä jakeli nimmareita kadulla.

Vierailija
34/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivät ole suomalaiset kyllä mitään kummoisia julkkuja tavanneet.

Vierailija
35/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät ole suomalaiset kyllä mitään kummoisia julkkuja tavanneet.

No sinähän sen parhaiten tiedät!

Vierailija
36/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni puolesta tapaan välillä eri maiden ja EU:n alueen poliitikkoja. Mm. Eräs V. Putin on jäänyt mieleeni.

Vierailija
37/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tavallisella Tukholman-risteilypäivänä itse Kaarle Kustaan pojan ja sen Sofia -vaimon. Kulkivat kuin kuka tahansa lippispää muijineen siellä kadulla. Yrittivät olla tuntemattomina, aurinkolasit Sohvilla päässä.

Vierailija
38/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juliette Binochen Lontoossa joskus 1993-1995. Siis näin hänet. Kauniimpi luonnossa kuin valokuvissa.

Vierailija
39/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut, mutta olen saanut aikoinaan faktuaalisen raportin tuttavalta jonka työkaveri toimi David Beckhamin kanssa tämän lomailessa Suomessa.

Beckham on helvetin vaatimaton ja mukava mies, MUTTA seurueessa loisineet sukulaiset ylimielisiä kusipäitä, osalla ei mitään käytöstapoja...

Vierailija
40/45 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta en tiedä, mutta aikoinaan menin Stokkan alakertaan palloilemaan ja ihmettelin kun siinä oli jotain teinejä televisioiden lähellä. No, siinä oli parin metrin päässä pöytä ja kohta siitä minun ohitseni kävelee minua lyhempi, hoikka kaveri, karvahattu päässä. Tavaralon sisällä. Menee istumaan sen pöydän taakse.

No, se oli tietenkin Jared Leto.

Jotenkin se oli outoa, kun tavallisen suomalaisen tavaratalon kodinkoneostastolla siinä minusta parin metrin päässä nököttää (kuitenkin) varsin kuuluisa Hollywood tähti. Tämä oli sitä aikaa, että Leton bändi ei jotenkin ollut vielä Suomessa niin tunnettu ja toisaalta suomalainen rahvas ei häntä ehkä kuitenkaan niin näyttelijänä tuntenut. Siinä oli loppujen lopuksi aika vähän ihmisiä joille hän sitten jakoi nimmareita ja jotain jutteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi