Vierailija

Kuuntelen juuri kappaletta, joka tuo mieleeni elokuun, jolloin täytin 25. Olin kyllä nykyistäkin tyhmempi, mutta elämä oli silti aika mainiota. Opiskelu pelasti silloin palkkatöiltä.

• ylös 5
  • alas 0

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Piensijoittaja

Muistan. Olin vuotta aiemmin saanut ensimmäisen vakituisen työpaikkani ja ostanut ensiasuntoni entisen avovaimoni kanssa. Tuntui, että kaikki maailman murheet oli voitettu.

Vierailija

Joo, olin kesätöissä hotellilla respassa,  juhliminen oli öisin aika villiä asiakkailla kuin myös itselläkin ajoittain. Työvuorosta suoraan yökerhoon, aamuyöstä kotiin nukkumaan muutamaksi tunniksi ja sitten sirmakkaana aamulla töihin tiskin taakse :D

Vierailija

Muistan, olin juuri täyttänyt tuon 25v, hääpäivään oli 1kk aikaa ja tekemäni hääkutsutkin oli jo saatu postitettua. 3kk häiden jälkeen jätettiin ehkäisy pois ja heti seur kuussa plussasin esikoisesta <3

Vierailija

Jouduin kolariin huhtikuun lopulla. Vasemmasta jalasta sääriluut poikki ja oikeasta polvilumpio palasiksi. Kesä meni ensin pyörätuolissa ja sitten kepeillä konkaten. Polvi on ollut huono siitä lähtien.

Vierailija

Juoksin ensi kertaa 10km ja valmistuin maisteriksi. Muutin poikaystävän kanssa yhteen ja otettiin maailman ihanin koiranpentu. Hyvä vuosi, päättäväinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jouduin kolariin huhtikuun lopulla. Vasemmasta jalasta sääriluut poikki ja oikeasta polvilumpio palasiksi. Kesä meni ensin pyörätuolissa ja sitten kepeillä konkaten. Polvi on ollut huono siitä lähtien.

Auts, voi ei, kun polvi on jäänyt vaivaamaan. Oletko yrittänyt saada kaiken avun ja tuen mitä mahdollista kuntoutuaksesi. Toki läheskään aina vammat ei parane kokonaan.

Minua on siepannut tänä keväänä vaivannut värikalvontulehdus. Eka oli talvella. Lääkkeiden vähentämisen jälkeen se uusi ja olin taas ärhäkässä alkuvaiheessa.
Pari kuukautta väliä ja se tuli taas. Ahkera tipottaminen ärsyttää jo. Alkuun tunnin välein valveilla oloaikana. Sitten kahdeksan kertaa... Toista tippaa erinäisiä määriä. Yöksi voidetta.
Monen viikon hoito. Eka tulehdus kahdeksan viikkoa.

Vierailija

Aloin odottaa kolmatta lasta. Hyvää aikaa oli ja onnellinen olin. Kaikenlaisia haaveita ja suunnitelmia.

Vierailija

Tapasin tulevan aviomieheni. Muutto takaisin lähemmäs kotiseutua. Työpaikan vaihto. Seurusteltiin. Olihan se ikimuistoista aikaa. Eka seurustelu ja yhä onnellisesti yhdessä 💛

Vierailija

Muistan, en kärsi dementiasta tai muistinmenetyksestä. Eikä siitä niin kauaa ole, kuusi vuotta.

kaksosten emo

Muista hyvin. Olin nuori ja nätti, itsenäinen nainen, jolla oli elämä vielä edessä. Pari vuotta myöhemmin tapasin mieheni ja siitä pari vuotta eteenpäin syntyivät kaksoset. Näin se elämä kantaa....

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.