Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista hiukset on parhaat miehillä?

Vierailija
27.05.2018 |

Mitä hiuksilla pitäisi tehdä?

Olen 30v mies. Olen elänyt noin kolme vuotta sänkitukan kanssa, koska olen kuvitellut kaljuuntuvani. Mun kaljuuntumiseni on aina ollut hieman epätyypillistä, vaikka lääkäri sanoikin hiusrajan perusteella sen olevan ihan tavallista miesten kaljuuntumista. Mun hiusraja tosin on ollut aina sellainen. Mulla oli pälvikaljutyyppisiä länttejä päässä, mutta ne ei kaljuuntuneet kokonaan.

No, nyt mun hiukset kasvaa taas. Enkä enää tiedä, mitä hiuksilla tehdään. Tavallaan houkuttaisi ajella vaan kaikki pois kuten ennenkin, mutta ei se oikeasti näytä hyvältä mun päässä. Ennen kaljuuntumisepisodiakaan en niin välittänyt hiuksista, mutta kyt ne tuntuu kumman arvokkailta.

Suosituksia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulisongit on kivat.

Kurdeilla on makeimmat hiukset.

Suomalaisten eteen ylös kammatut otsan törhökolmiot on noloja.

Ei noita eteen ylös kammattuja kolmioita ole ollut enää kymmeneen vuoteen.

Vierailija
22/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manbun pitkillä hiuksilla on eniten mun mieleen, mutta ei liene kovin yleinen mielipide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot vaalee, ota mallia Beckhamista

Pelkkä hiusten väri ei tee miehestä Beckhamin näköistä. Ihan tiedoksi, jos et sattunut tietämään.

Vierailija
24/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulisongit on kivat.

Kurdeilla on makeimmat hiukset.

Suomalaisten eteen ylös kammatut otsan törhökolmiot on noloja.

Ehkä pitää tarkkailla kurdeja. Olen kyllä pannut ehkä merkille, että silkka käytännöllisyys vaatteissa ja muussa tyylissä ei ole niin vetävää. Itse en ole niin valmis tekemään konpromisseja käytännöllisyyden suhteen.

Mä halusin aina pulisongit, mutta geenit petti. Jos voisin, niin kasvattaisin pulisongit. Ne on hienot.

ap

Vierailija
25/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot vaalee, ota mallia Beckhamista

Pelkkä hiusten väri ei tee miehestä Beckhamin näköistä. Ihan tiedoksi, jos et sattunut tietämään.

Juu, anteeksi, jos mietitään hedelmiä ja vihanneksia, niin Beckham olisi komea ananas ja mä olen epämuodostunut kirsikkatomaatti. Tai inkiväärikikkare. Mussa on kyllä persoonaa, mutta ei juuri näköä.

ap

Vierailija
26/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö esiintynyt toisessa viestissä naisena? Oletko mahdollisesti hermafrodiitti vai multipersoona?

Vierailija
27/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt parturilla ja pyydät leikkaamaan siistit lyhyet hiukset. Hyvin leikattu hiusmalli toimii miehillä aina. Ite en kauheesti tykkää niistä ylikasvaneista, hapsottavista ja onnettoman ohuista hiirenhäntäleteistä, joita liian monilla alkukaljuuntuvilla näkee.

Vierailija
28/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mutta mielellään ei pitkät.

Vierailija
29/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskijakaus

Vierailija
30/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt parturilla ja pyydät leikkaamaan siistit lyhyet hiukset. Hyvin leikattu hiusmalli toimii miehillä aina. Ite en kauheesti tykkää niistä ylikasvaneista, hapsottavista ja onnettoman ohuista hiirenhäntäleteistä, joita liian monilla alkukaljuuntuvilla näkee.

Ei se aina noin mene. Lyhyetkin hiukset voi leikata näyttämään urposti nörtiltä tai sitten tyylikkäältä. Pitää tietää mitä haluaa/tekee.

Vierailija
31/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan täysin miehestä että mikä sopii!

Toisille sopii tosi hyvin pitkät hiukset ja ehkä laitettuna kiinni. Silloin tosin pitää olla sekä luonnetta että ulkonäköä ja vahvat hiukset. Ohuet ja maantienväriset suomipoikahiukset ei näytä hyviltä pitkinä etenkään yhdistettynä tavisluonteeseen. Luonne pitää olla joko taiteellinen tai räväkkä jotta luonteen puolesta sopii pitkät.

Trenditietoiselle hoikalle alle nelikymppiselle sopii sellaiset mitä nyt paljon on, että on alempaa ihan lyhyt ja päältä pitkä. Tällöin vaatetuksenkin olis hyvä olla linjassa eli nykyaikaista eikä liian vakavaa.

Siili tai muuten lyhyt sopii liki kaikille ja on turvallinen valinta jos ei oikein ole varma mikä itselle käy.

Vierailija
32/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernilla kirjoitti:

Etkö esiintynyt toisessa viestissä naisena? Oletko mahdollisesti hermafrodiitti vai multipersoona?

Olen tehnyt niin joskus tällä palstalla ihan vain keskustelun sujuvuuden takia. Tai jos en ole halunnut käydä läpi sukupuoleen liittyvää loanheittoa (olen palstaileva mies, mutta myös ihan empatiaa tunteva ihminen).

Lisäksi mulla on kokemuksia ja harrastuksia, jotka on miehille vähän epätyypillisiä.

ap

Vierailija
33/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffitukka on paras. Vieläkö ehtii kesäksi?

Vierailija
34/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan täysin miehestä että mikä sopii!

Toisille sopii tosi hyvin pitkät hiukset ja ehkä laitettuna kiinni. Silloin tosin pitää olla sekä luonnetta että ulkonäköä ja vahvat hiukset. Ohuet ja maantienväriset suomipoikahiukset ei näytä hyviltä pitkinä etenkään yhdistettynä tavisluonteeseen. Luonne pitää olla joko taiteellinen tai räväkkä jotta luonteen puolesta sopii pitkät.

Trenditietoiselle hoikalle alle nelikymppiselle sopii sellaiset mitä nyt paljon on, että on alempaa ihan lyhyt ja päältä pitkä. Tällöin vaatetuksenkin olis hyvä olla linjassa eli nykyaikaista eikä liian vakavaa.

Siili tai muuten lyhyt sopii liki kaikille ja on turvallinen valinta jos ei oikein ole varma mikä itselle käy.

Mulla on kaiketi luonnetta, muttei ulkonäköä. Harrastan taiteen tekemistä, mutta mulle ei ole tärkeää ilmaista itseäni ulkonäölläni. Rikkeitä varmaan saan kuitenkin paljon anteeksi muun ulosantini takia. Mun vaatteeni on värikkäitä, joskaan ei kyllä tyylikkäitä. Tyylini on ollut semmoinen hieman rähjäinen ja ennenkaikkea mukava, mutta värikäs.

Kieltämättä tukan kasvattaninen pidemmäksi kiehtoo. Se oli joskua hyvin pitkä, mutta leikkkasin sen kun halusin näyttää vakavastiotettavammalta. Nykyisin kukaan ei niin välitä sellaisesta.

Muutenkin operoin tukkaani itse. Pystyn kyllä leikkaamaan erikoisiakin juttuja, mutta se on niin vaikea sanoa, mikä omaan naamaan sopii.

ap

Vierailija
35/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hiukan, millaset kuvan halut välittää, millainen vaatetyylisi ja persoonasi on ja kuinka paljon jaksat pitää hiuksistasi huolta. Toi "keskeltä paksuhko, sivuilta siili" -look toimii lähes miehellä kuin miehellä: https://www.google.fi/search?q=man+short+hair&source=lnms&tbm=isch&sa=X…

Vierailija
36/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ovatko hiuksesi suorat vai kiharat? Itse tykkään kovasti kiharoista hiuksista miehillä, ne saavat olla hiukan lyhyttä pitemmät että pääsevät kihartumaan. Jos suorat niin varmaan lyhyempi malli. Minä en juuri kiinnitä miesten hiuksiin huomiota, paitsi positiviisessa mielessä jos on erityisen kivat. Kysy parturilta :-) 

Vierailija
37/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manbun pitkillä hiuksilla on eniten mun mieleen, mutta ei liene kovin yleinen mielipide

Voiko ärsyttävämpää kampausta miehellä olla!!!!

Vierailija
38/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffitukka (tai manbun) ja parransänki näyttää todella hyvältä.

Vierailija
39/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://uudethiukset.com/kauppa

Ite olen täältä tilannut hiuspuuteria, olen tykännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä