Netflixin hinta nousee jo 25 usd, onko tuo palvelu muka noin paljon laadukkaampi kuin muut palvelut?
Että kallimpi hinta on perusteltu? Amazon Primesta saa 4K uhd:n murto-osalla tuosta hinnasta.
https://www.tivi.fi/uutiset/netflixin-ennennakematon-hinnannosto-tahan-…
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole laadukkaampi vaan suositumpi. Netflix on suosiossa niin paljon muita kilpailijoita edellä.
Toki jokainen voi omalla tahollaan pohtia, kannattaako maksaa ekstraa siitä, että näkee juuri ne ohjelmat mistä muutkin puhuvat.
Eikö sieltä tule vain jotain teinien hömppäsarjoja?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole laadukkaampi vaan suositumpi. Netflix on suosiossa niin paljon muita kilpailijoita edellä.
Toki jokainen voi omalla tahollaan pohtia, kannattaako maksaa ekstraa siitä, että näkee juuri ne ohjelmat mistä muutkin puhuvat.
Naisten on PAKKO saada nähdä ne mitä muutkin akat katsoo.
Ei varmaan kauaa kestä, että nostavat Suomessakin tuohon 25€
Ei tosiaan ole laadukkaampi, suurin osa Netflixin omista leffoista ja sarjoista ihan kuraa. Ja liikaa realityhömppää valikoimassa.
Jenkeissä Nerflixissä näkyy monta kertaa enemmän ohjelmia, kuin Suomessa. Täällä on Netflixin tynkäversio tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä Nerflixissä näkyy monta kertaa enemmän ohjelmia, kuin Suomessa. Täällä on Netflixin tynkäversio tarjolla.
Ja silti 18€/kk
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli 2010-luvun alkupuolella, jolloin itse ryhdyin tilaajaksi. Lisenssijulkaisuja vähennettiin radiaalisti, kun käynnistettiin omien sarjojen tuotanto. Nyt niiden määrä on ehkä neljännes huippuvuosista. Tilanne meni jo vuosia sitten niin huonoksi, etten nähnyt enää järkeä maksaa VPN-palvelusta, jonka avulla jenkki-flixiä pystyi katselemaan.
AppteTV ja HBO tarjoavat paljon laadukkaampia tuotantoja kuin Netflix. Lukumäärä toki on huomattavasti pienempi.
Mulle onneksi riittää Yle Areena. Otin Netflixin, mutta lopetin tilauksen aika nopeasti.
10e on maksimi, mitä suostun palvelusta maksamaan. Enkä sitäkään pidä koko ajan voimassa.
Sit aattelin ottaa kk Netflixiä, kun Stranger Thingsin vika kausi tulee. Muuten käytän nykyään muita suoratoistopalveluja.
Netistä löytyy sivuja joista löytyy myös uusimmat leffat/sarjat ilmaiseksi. Ei tarvii ylihinnoiteltuja palveluja.
Ei minua kiinnosta mitä joku yhdysvaltalainen Netflixistään maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minua kiinnosta mitä joku yhdysvaltalainen Netflixistään maksaa.
Meinaatko ettei ne nosta hintoja myös täällä euroopassa? 2 kuukauden sisällä on odotettavissa uudet hinnat myös tänne. Näin on aina käynyt.