Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisista hiukset on parhaat miehillä?

Vierailija
27.05.2018 |

Mitä hiuksilla pitäisi tehdä?

Olen 30v mies. Olen elänyt noin kolme vuotta sänkitukan kanssa, koska olen kuvitellut kaljuuntuvani. Mun kaljuuntumiseni on aina ollut hieman epätyypillistä, vaikka lääkäri sanoikin hiusrajan perusteella sen olevan ihan tavallista miesten kaljuuntumista. Mun hiusraja tosin on ollut aina sellainen. Mulla oli pälvikaljutyyppisiä länttejä päässä, mutta ne ei kaljuuntuneet kokonaan.

No, nyt mun hiukset kasvaa taas. Enkä enää tiedä, mitä hiuksilla tehdään. Tavallaan houkuttaisi ajella vaan kaikki pois kuten ennenkin, mutta ei se oikeasti näytä hyvältä mun päässä. Ennen kaljuuntumisepisodiakaan en niin välittänyt hiuksista, mutta kyt ne tuntuu kumman arvokkailta.

Suosituksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabeilla on anastukka ja aina kaunis suomalainen blondi kainalossa. Eli oisko ananas?

Vierailija
2/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päässä olevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni turturien liimatukalle.

Saa nuoria tyttöjä jonoksi saakka.

Vierailija
4/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mikä tahansa kuha ei oo peruukki tai tupee eikä mikään muukaan hiuslisuke. 

Vierailija
5/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabeilla on anastukka ja aina kaunis suomalainen blondi kainalossa. Eli oisko ananas?

Mulla oli sellainen joskus. Siis ananastukka, ei kaunista blondia ikävä kyllä. :( Se tuntui tarvitsevan paljon geeliä.

ap

Vierailija
6/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miehiä jotka käyttävät kaljuuntumisen peittämisenä jotain hemmetin hiuslisukkeita. 

Vierailija
7/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju tai lyhyt siili paras.

Vierailija
8/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni turturien liimatukalle.

Saa nuoria tyttöjä jonoksi saakka.

Harmi, että pääni tuntuu olevan tukkaliimalle allerginen. Tosin diy-liimat voisi olla ystävällisempiä, jos oikein haluaisi. ;) Lähipiiristä saisi helposti kuolleita elukoita tai niiden rasvaa.

ap

Vierailija
9/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehiä jotka käyttävät kaljuuntumisen peittämisenä jotain hemmetin hiuslisukkeita. 

En ymmärrä naisia jotka käyttävät huonon ihon peittämisenä jotain hemmetin meikkiä.

Vierailija
10/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mikä tahansa kuha ei oo peruukki tai tupee eikä mikään muukaan hiuslisuke. 

Miksi naisilla usein on noin ehdoton suhtautuminen miesten hiuslisäkkeisiin, vaikka miehet suhtautuvat naisten hiuslisäkkeisiin hyväksyvästi?

Vierailija
11/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ex-kaljuuntuvana sanousin, että mä kyllä ymmärrän. Mä päätin aikanaan katsoa tosiasioita silmiin ja ajelin kaiken pois. Tuntui, että se oli ainoa tapa säilyttää joku arvokkuus. Mutta kyllä mä ymmärrän niitä tupee-tyyppejäkin.

Kaljuuntuminen on yllättävän kova paikka.

ap

Vierailija
12/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka miehellä olisi puuteroitu peruukki. Minusta tärkeintä on että miehellä on rahaa jotta voin shoppailla.

Vierailija
13/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pernilla kirjoitti:

Ihan sama vaikka miehellä olisi puuteroitu peruukki. Minusta tärkeintä on että miehellä on rahaa jotta voin shoppailla.

Ehkä meitä ei oke luotu toisillemme. Mulla on hiuksia, mutta ei rahaa.

ap

Vierailija
14/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen Jussi69

Vierailija
15/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normihiukset, voi olla vähän pidemmätkin. Jos oot tumma ja päässä on kaljuja läikkiä, kokeile näitä värisuihkeita niiden peittoon https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/haku/tyvis

Vierailija
16/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta-, tuuhea- ja paksutukkainen mies uppoa kyllä jokaiseen. Varsinkin jos kaiken saa yhdessä paketissa. Jos tälläinen liikkuu lähistöllä niin vaalea-, harva-, ohuttukkaiset älkää edes vaivautuko.

Vierailija
17/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normihiukset, voi olla vähän pidemmätkin. Jos oot tumma ja päässä on kaljuja läikkiä, kokeile näitä värisuihkeita niiden peittoon https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/haku/tyvis

Olen vaaleahko. Tosin noita sprayhommia täytynee suositella siskolle. Se värjää tukkaansa ja sitten ahdistuu juurikasvusta. Näyttäisu hyvältä ratkaisulta ongelmaan noin väliaikaisesti kun pitää näyttää siistiltä.

ap

Vierailija
18/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulisongit on kivat.

Kurdeilla on makeimmat hiukset.

Suomalaisten eteen ylös kammatut otsan törhökolmiot on noloja.

Vierailija
19/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta-, tuuhea- ja paksutukkainen mies uppoa kyllä jokaiseen. Varsinkin jos kaiken saa yhdessä paketissa. Jos tälläinen liikkuu lähistöllä niin vaalea-, harva-, ohuttukkaiset älkää edes vaivautuko.

Kävi huono tuuri. Suvustani on puolet tummatukkaisia. Lähes 100v mummolla on melkein ranteen paksuinen musta letti, vaikka tietääkseni ollaan kantasuomalaisia. Isällä on myös musta tukka, mutta yhdellekään lapselle se ei periytynyt. Isää pidetään romanina aika usein.

Ja mummo oli niin kateellinen kun hänen kahdella isoveljellä oli kullankeltaiset kiharat....

ap

Vierailija
20/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot vaalee, ota mallia Beckhamista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi