Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei rakkaat mammat olen 17-vuotias poika kysykääs jotain

Vierailija
27.05.2018 |

Elics olen täällä nyt vastaamassa kysymyksiin.
Tunnen hyvin nuorten internet kulttuurin ja puhun siitä mieluusti.
Auon myös miellelläni teinejenne maailmankuvaa teille sen verran mitä tovereilta ja itseltäni olen oppinut.

>saako kysyä mitä tahansa

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi iskiessänne neli-viisikymppisiä naisia, haluatte keskustella kikissä ja mesessä? Minä haluan puhua lankapuhelimesta!

Koska niitä ei saa enää mistään :( mutta kieltämättä autenttiisuus minustakin kärsii kun ei voi lankapuhelinta käyttää.

Vierailija
22/26 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnex olgoon GaffeBwlla onnistuneista rejuvenaatiosta ja sukupuolenvaihdoksesta! Miltä nyt tuntuu?

Uskallanko googlata "rejuventaatio"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset vaatteet ja asusteet ovat nyt halutuimpia ikäisilläsi pojilla? Levis-teeppari ei kelvannut pojalle :(. Otan sen yöpaidakseni.

Suosittelen katsomaan pojan sosiaalisesta medista millaista vaatetusta käyttää. Itse pidän kauluspaitoja ja farkkuja.

Hän käyttää chinoja, tennareita ja kauluspaitoja sekä pilottitakkeja. Välillä käyttää huppareita ja t-paitoja mutten uskalla enää ostaa hänelle mitään ettei hän suutu. Vinkkaa joku nettikauppa niin opiskelen tuota tyylisuuntaa, jonka nimi on ___ (?).

Vierailija
24/26 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko mielestäsi kaikki +25v seksikkäät naiset milffejä riippumatta siitä, ovatko synnyttäväät tai eivät?

Kielioppi!

Ovatko synnyttäneet vai eivät.

Vierailija
25/26 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnex olgoon GaffeBwlla onnistuneista rejuvenaatiosta ja sukupuolenvaihdoksesta! Miltä nyt tuntuu?

Uskallanko googlata "rejuventaatio"?

Nuortuminen ja / tai nuorentaminen. Re+juven.

Vierailija
26/26 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset vaatteet ja asusteet ovat nyt halutuimpia ikäisilläsi pojilla? Levis-teeppari ei kelvannut pojalle :(. Otan sen yöpaidakseni.

Suosittelen katsomaan pojan sosiaalisesta medista millaista vaatetusta käyttää. Itse pidän kauluspaitoja ja farkkuja.

Hän käyttää chinoja, tennareita ja kauluspaitoja sekä pilottitakkeja. Välillä käyttää huppareita ja t-paitoja mutten uskalla enää ostaa hänelle mitään ettei hän suutu. Vinkkaa joku nettikauppa niin opiskelen tuota tyylisuuntaa, jonka nimi on ___ (?).

Käytän itse lähinnä dresmannia ja varustelekaa. Kauluspaidat luulisimenevän aina. En todellekaan nettiikauppoja osaa nimetä juurikaan. Osta lahjakortti dresmannille tai Jack and Jonesiin tuon ikäinen saattaa haluta ostaa omat vaatteensa