Mitä mieltä naiset kuvan miehestä?
http://elander.blogg.no/m_122015.html
Mitä olette mieltä sivulla olevasta miehestä? Pidättekö komeana ja hyväkroppaisena vai onko teistäkin vähän liikaa?
Täällä nimittäin on ainakin minun mielestäni vähän liikaakin tuollaisia. Tosin suuri osa vaaleampia ja sinisilmäisiä, mutta siis kroppa treenattu tuohon kuntoon. Miehillä on ihan järjettömät ulkonäköpaineet.
Itseäni on jotenkin alkanut vähän etomaan jo noi ylitreenatut tyypit kun niitä näkee joka päivä joka puolella. Ovat jotenkin muovisen näköisiä niinkuin ne belfie- naiset instassa.
Ylitreenaaminen on huolestuttava trendi nuorten miesten keskuudessa, vaikka ei lihavuuskaan tietenkään hyväksi ole.
Kommentit (52)
Mä tykkään enemmän normaaleista.
Vaikuttaa friikiltä.
Ei varmaan oo lukenut Dostojevskia...
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok näköinen sekä kroppainen, tosin en itselleni valitsisi noin timmiä miestä, ei sopisi seuraani :)
Koskahan sitä sitten olisi riittävän hyvä? Itse nimittäin hyppäsin suoraan liian laihasta ja rähjäisestä lipeväksi pukumieheksi, joka on liian ulkonäkökeskeinen. Jäi kokonaan siis väliin se vaihe, jolloin olisi ollut riittävän hyvä.
Musta vähän ylisliipatun ja lipevän oloinen mutta kroppa on periaatteessa mun makuun. Ei haittais vielä vaikka olis vähän enemmän rasvaa ja lihasta. Käyn itse 5 kertaa salilla treenaamassa tavoitteellisesti ja olen aika naisellisen lihaksikas. En haluaisi miestä, jolla on pienempi hauis kuin mulla, ja uskokaa pois että sellaisia miehiä on! Laihat ja hintelät, tai jopa ns sporttiset miehet eivät ole mun juttu. Sen sijaan kunnon lihaskimput vetoaa... ymmärrän myös treenaamisen elämäntapana; kyseessä ei ole luultavasti mikään pinnallisuus tai ulkonäkökeskeisyys ensisijaisesti vaan jotkut tyypit (kuten minä) tykkää treenata kovaa. Saan kai jotain masokistista nautintoa kun lihakset on rääkätty tappiin asti. Sama juttu voi olla noilla saliukkeleilla.
Ei jatkoon. Tykkään enemmän tavallisista miehistä. Vähän lihaksia ja ehkä vähän pömppistäkin, sellainen miehekäs, karhumainen mies. Tuo kuvan poika näyttää todella epävarmalta pikkupojalta, ihan liian sliipattu. Mutta makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Musta vähän ylisliipatun ja lipevän oloinen mutta kroppa on periaatteessa mun makuun. Ei haittais vielä vaikka olis vähän enemmän rasvaa ja lihasta. Käyn itse 5 kertaa salilla treenaamassa tavoitteellisesti ja olen aika naisellisen lihaksikas. En haluaisi miestä, jolla on pienempi hauis kuin mulla, ja uskokaa pois että sellaisia miehiä on! Laihat ja hintelät, tai jopa ns sporttiset miehet eivät ole mun juttu. Sen sijaan kunnon lihaskimput vetoaa... ymmärrän myös treenaamisen elämäntapana; kyseessä ei ole luultavasti mikään pinnallisuus tai ulkonäkökeskeisyys ensisijaisesti vaan jotkut tyypit (kuten minä) tykkää treenata kovaa. Saan kai jotain masokistista nautintoa kun lihakset on rääkätty tappiin asti. Sama juttu voi olla noilla saliukkeleilla.
Mutta silti haluat miehen, jolla on isompi hauis kuin sinulla. Eli olet ulkonäkökeskeinen siinä missä muutkin treenaajat. Sitä mukaa kun lihaksesi kasvavat, vaadit myös mieheltä lihasten kasvamista.
Vierailija kirjoitti:
Musta vähän ylisliipatun ja lipevän oloinen mutta kroppa on periaatteessa mun makuun. Ei haittais vielä vaikka olis vähän enemmän rasvaa ja lihasta. Käyn itse 5 kertaa salilla treenaamassa tavoitteellisesti ja olen aika naisellisen lihaksikas. En haluaisi miestä, jolla on pienempi hauis kuin mulla, ja uskokaa pois että sellaisia miehiä on! Laihat ja hintelät, tai jopa ns sporttiset miehet eivät ole mun juttu. Sen sijaan kunnon lihaskimput vetoaa... ---
Jokainen saa vaatia ja suosia juuri sitä mitä haluaa. Ymmärtänet kuitenkin, etteivät kaikki muutu lihaskimpuiksi, vaikka kuinka treenaisivat? Treeni saa lähinnä vain lähestymään sitä potentiaalia, jonka geenit sallivat. Tuohon päälle kuin vielä vaadit yli 180 cm pituutta ja korkeakoulututkintoa, olet jo onnistunut raakkaamaan ehkä 80-90% miehistä ulos tutkastasi.
Epäkiinnostavan näköinen, plus noi laitetut kulmat ei oikein nappaa : D
Mikä tässä on ihmeellistä? Normaali, urheilullinen mies.
Ihan kiva. En noin isoista muskeleista erityisesti välitä, mutta kunhan ei ole mikään Bull Mentula niin menee vielä mulle.
Kropalla ei mielestäni ole paljon väliä jos se vain on jotakuinkin normaaleissa rajoissa. Naama se aina ratkaisee.
Ulkonäkökeskeisissä miehissä on jotain tosi luotaantyöntävää. En tunne yhtäkään salityyppiä henkilökohtaisesti, joten asenteeni perustuu tietysti lähinnä ennakkoluuloihin ja stereotypioihin, mutta en voisi kuvitella seurustelevani niin pinnallisen miehen kanssa. Ei silti, en varmasti sellaiselle edes kelpaisi. Jotakin väärää siinä vain on, jos koko elämä näyttää pyörivän oman ulkonäön ja lihasten ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mammat todellisuudessa:
Tuon näköinen mies kun tulisi juttelemaan niin olisitte ihan sulaa vahaa sen edessä.
Naiset aina puhuu kaikenlaista, mutta irl toimitaan toisin.
Se että sinä kiihotut tuollaisesta ei tarkoita että naisetkin kiihottuisivat.
En jaksaisi sellaista peili-ulkonäköpakkomielteistä tyyppiä, elämässä on tuhat tärkeämpää asiaa kuin kropan loputon tuunaaminen. Normaali vartalo on ihan hyvä, elämä on liian lyhyt peilin tuijottamiseen.
Ensimmäinen reaktio oli oksennusrefleksi. Liian sliipattu, ei jatkoon.