Mitä mieltä naiset kuvan miehestä?
http://elander.blogg.no/m_122015.html
Mitä olette mieltä sivulla olevasta miehestä? Pidättekö komeana ja hyväkroppaisena vai onko teistäkin vähän liikaa?
Täällä nimittäin on ainakin minun mielestäni vähän liikaakin tuollaisia. Tosin suuri osa vaaleampia ja sinisilmäisiä, mutta siis kroppa treenattu tuohon kuntoon. Miehillä on ihan järjettömät ulkonäköpaineet.
Itseäni on jotenkin alkanut vähän etomaan jo noi ylitreenatut tyypit kun niitä näkee joka päivä joka puolella. Ovat jotenkin muovisen näköisiä niinkuin ne belfie- naiset instassa.
Ylitreenaaminen on huolestuttava trendi nuorten miesten keskuudessa, vaikka ei lihavuuskaan tietenkään hyväksi ole.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mammat todellisuudessa:
Tuon näköinen mies kun tulisi juttelemaan niin olisitte ihan sulaa vahaa sen edessä.
Naiset aina puhuu kaikenlaista, mutta irl toimitaan toisin.
On tullut kyllä useampikin iskemäänkin, mutta ei kaikkia kiinnosta ihan oikeasti nuo salilla oleilijat, jotka kyyräilevät itseään peilistä. Kyllä tarvitaan jotain muutakin kuin lihakset.
Eri asia jos tyyppi on luontaisesti urheilullinen ja elämään mahtuu muutakin kuin salilla käyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten mammat todellisuudessa:
Tuon näköinen mies kun tulisi juttelemaan niin olisitte ihan sulaa vahaa sen edessä.
Naiset aina puhuu kaikenlaista, mutta irl toimitaan toisin.
On tullut kyllä useampikin iskemäänkin, mutta ei kaikkia kiinnosta ihan oikeasti nuo salilla oleilijat, jotka kyyräilevät itseään peilistä. Kyllä tarvitaan jotain muutakin kuin lihakset.
Eri asia jos tyyppi on luontaisesti urheilullinen ja elämään mahtuu muutakin kuin salilla käyminen.
Niinpä niin ja joopa joo
Ihan liian lihaksikas, ja tuö ensimmäisen kuvan öljyletti aika ällö myös.
Miehistä parhaannäköiset kropat on tennisammattilaisilla. Roger Federer, ah! Ks. http://i.dailymail.co.uk/i/newpix/2018/03/22/00/4A69678300000578-552971…. Ei ole liikaa lihasta, vaan juuri sopivasti. Myös notkeus ja kestävyys priimaa.
Inha rasvainen tukka jolla yrittää peittää kaljua
ei lihakset tuo miehekkyyttä
ihan söpö kasvoista
Tulee mieleen joku rattopoika, sellanen joka myy seuraansa ja seksiä naisille. Sellanen sarjakin tuli telkkarista, jossa oli 5 Amerikkalaista hunksia. Gigolot taisi olla sarjan nimi jos en väärin muista.
Vierailija kirjoitti:
ihan söpö kasvoista
Kaljun peittely on omaa harhaluuloasi. Lihakset kyllä tekevät miehen kuin miehen olemuksesta miehekkäämmän aivan varmasti.
Lipevän oloinen selfpromoineen, mut ei musta mitenkään överi kroppa vaan sopivan atleettinen. Näyttää vielä liikkuvalta ihmiseltä, ei siltä että poksahtaa jos on liikaa painetta.
Mun mies on aika saman mallinen ja tyyliin pelaa sählyä, vetää leukaa, käy kerran viikossa salilla ja ulkoilee lasten kans. Ei roinaa, ei edes laske proteiineja. Geenit on varmaan hyvät, mut ei näytä kohtuuttomia vaativan. Ja kyllä se trimmissä oleva kroppa on vaan pirun hyvän näköinen näin vuosien jälkeenkin.
Tunnistan kyllä myös mainitut paineet siitä, et itse oon puolestani ihan normaali, ulkonäkööni muuten tyytyväinen mut tuon viikinkiukkoni rinnalla... Olispa vielä sama kroppa kuin kakskymppisenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan söpö kasvoista
Kaljun peittely on omaa harhaluuloasi. Lihakset kyllä tekevät miehen kuin miehen olemuksesta miehekkäämmän aivan varmasti.
No ei tee, jos mies näyttää siltä että haluaa pussata hauistaan. Kuten tuossa yläkuvassa.
No onhan toi parempi kuin ylipaino tai -alipaino. Omaa silmää miellyttäs enemmän, jos hauis ois puolta pienempi. Itseeni iskee eniten Eminem (fit versio) - ja Adam Levine -tyyppinen mieskeho.
Vierailija kirjoitti:
Lipevän oloinen selfpromoineen, mut ei musta mitenkään överi kroppa vaan sopivan atleettinen. Näyttää vielä liikkuvalta ihmiseltä, ei siltä että poksahtaa jos on liikaa painetta.
Mun mies on aika saman mallinen ja tyyliin pelaa sählyä, vetää leukaa, käy kerran viikossa salilla ja ulkoilee lasten kans. Ei roinaa, ei edes laske proteiineja. Geenit on varmaan hyvät, mut ei näytä kohtuuttomia vaativan. Ja kyllä se trimmissä oleva kroppa on vaan pirun hyvän näköinen näin vuosien jälkeenkin.
Tunnistan kyllä myös mainitut paineet siitä, et itse oon puolestani ihan normaali, ulkonäkööni muuten tyytyväinen mut tuon viikinkiukkoni rinnalla... Olispa vielä sama kroppa kuin kakskymppisenä!
Itse käyn 3 kertaa viikossa salilla, enkä ole kyllä noin isossa kunnossa kuin tuo kuvan kaveri. Olen kateellinen miehellesi. että hän saa ilmaiseksi tuollaiset lihakset.
Vähän vaikeaa sanoa mitään, koska ei tiedä hänen luonnettaan. Näin äkkiseltään vaan tulee mieleen ihminen joka tykkää käydä kuntosalilla ja pitää kunnostaan huolta.
31 jatkaa off topicina: Onkohan jotenkin luonnotonta, jos näin terveenä, seksuaalisesti halukkaana naisena ahdistaa ajatus lihaksikkaan miehen kanssa seksin harrastamisesta? Tykkään kyllä urheilullisesta mieslookista, mut jotenkin tuntuu, et pitäis olla vähintään Seiskan tähtitytön näköinen, jotta oikeesti sais lihaksikasta miestä syttymään. Vaikka voi kai lihaksikaskin syttyä muista kuin treenatuista vartaloista?
Vierailija kirjoitti:
31 jatkaa off topicina: Onkohan jotenkin luonnotonta, jos näin terveenä, seksuaalisesti halukkaana naisena ahdistaa ajatus lihaksikkaan miehen kanssa seksin harrastamisesta? Tykkään kyllä urheilullisesta mieslookista, mut jotenkin tuntuu, et pitäis olla vähintään Seiskan tähtitytön näköinen, jotta oikeesti sais lihaksikasta miestä syttymään. Vaikka voi kai lihaksikaskin syttyä muista kuin treenatuista vartaloista?
Miehen näkökulmasta ajatusmaailmasi vaikuttaa luonnolliselta ja lohdulliselta. Olisihan se miehelle entistä tuskaisampaa tietää, että ihan kaikki naiset, taviksista fitnespimuihin vaativat mieheltä tuollaista bodyfitnes-vartaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta ajatusmaailmasi vaikuttaa luonnolliselta ja lohdulliselta. Olisihan se miehelle entistä tuskaisampaa tietää, että ihan kaikki naiset, taviksista fitnespimuihin vaativat mieheltä tuollaista bodyfitnes-vartaloa.
Joo, en oo kyllä mitään sellasia koskaan odottanut. :D Mulla on vaan se ongelma, et urheilulliset, semilihaksikkaat miehet on muutaman kerran lähestyneet mua niin livenä kuin Tinderissä ja oon hylännyt niiden lähestymiset osittain sen vuoksi, et toi ajatus ahdistavasta seksistä ja omasta epävarmuudesta on kummitellut koko ajan mielessä. Mietin, onkohan tää joku normaali nuoren naisen alemmuuskompleksi? //31
Hitusen liian sliipattu ja on jotenkin luotaantyöntävää tommonen ulkonäkökeskeisyys, joka tuosta huokuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käyn 3 kertaa viikossa salilla, enkä ole kyllä noin isossa kunnossa kuin tuo kuvan kaveri. Olen kateellinen miehellesi. että hän saa ilmaiseksi tuollaiset lihakset.
Niin mäkin! Monet meistä tekee valtavasti työtä saadakseen edes vähän lihasta tarttumaan, sit toisilla kaikki liikunta ja kaikki ruoka muuttuu lihakseksi. Noh, toivonpa et lapset on isäänsä tulleet :D
Vela -72 kirjoitti:
En viehäty noin treenatuista miehistä. Ei näytä enää luonnolliselta. Toki tuosta huomaa, että oman kropan ja ulkoisen olemuksen parissa askartelu on miehelle oleellisessa osassa jokapäiväistä elämää, mikä taas itselleni ei ole oikeastaan ollenkaan tärkeää. Vaikea kuvitella, että minulla olisi kovinkaan paljoa yhteistä tuollaisen miehen kanssa.
Amen. Pidän terveen näköisistä mutta en ulkonäkökeskeisistä miehistä.
Tykkään pitkistä ja laihoista hevimiehistä.