Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, ärsyttääkö sinua todella feminiiniset naiset?

Vierailija
27.05.2018 |

Sellaiset empaattiset, lempeät, muista huolta pitävät, täynnä rakkautta olevat ja avoimesti tunteensa näyttävät, jotka eivät pelkää tuoda naisellisuutta ja seksuaalisuutta esiin esim. pukeutumalla naisellisesti vaikka mekkoon ja korkokenkiin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän empaattisuuden ja lempeyden enemmän osaksi ihmisyyttä kuin naiseutta. Mutta ihailen kyllä naisia, jotka pukeutuvat naisellisesti ja näyttävät viihtyvän itsessään. Itse tunnen oloni aina hiukan vaivaantuneeksi hameessa tai mekossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksittäistapauksina. Liikaa samanlaisia niin sitten ei kyllä jaksa niitä puheenaiheita.

Vierailija
4/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sen sijaan "naiselliset" tekorusketus-ripsi-hiuksi-kynsi-kaakattajat jotka ovat naisellisesti sukivat tekotukkaansa sekunnin välein saavat minut näkemään punaista.

Vierailija
5/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan naismaiset miehet iskevät hermooni. (En puhu homoseksuaaleista enkä drag-harrastajista)

Vierailija
6/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on niin mies. Kukaan ei kuvaile naisellisuutta enää nykypäivänä noin. Ja vastaus: todellakin ärsyttää!

Vierailija
7/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sen sijaan "naiselliset" tekorusketus-ripsi-hiuksi-kynsi-kaakattajat jotka ovat naisellisesti sukivat tekotukkaansa sekunnin välein saavat minut näkemään punaista.

Sinun pitää mennä vihanhallintakurssille. Tuo ei ole normaalia.

Vierailija
8/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään naista, joka täyttäisi nuo kaikki kriteerit. Tosin en oo kenenkään kotona näkemässä, onko ne siellä sitten täynnä rakkautta olevia ja lempeitä. Ei kai kukaan kavereitaan niin kohtele, vaan perheenjäseniään?

Useamman naisen kyllä tiedän, joka pukeutuu naisellisesti. Mutta näistä kukaa ei käyttäydy mitenkään pehmeästi ulkomaailmassa, enemmänkin semmoset pukeutumiseltaan valtavirtaan kuuluvat käyttäytyvät niin. Tulevat auttamaan, hymyilevät, puhuvat kaikille. Nuo korkkareihin ja mekkoihin pukeutuvat tuntuvat etäisemmiltä omien kokemuksien perusteella (jos puhutaan suomalaisista)

Mutta ei, kukaan ei oo onnistunu mua ärsyttämään pelkästään sen takia että on feminiininen.

Vierailija
9/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan, jos tekeytyvät sen naisellisuutensa varjolla tyhmiksi. Että eivät muka esimerkiksi osaa vaihtaa lamppua ym. 

Vierailija
10/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pelkästään hameita tai mekkoja, juhlissa mahdollisuuksien mukaan korkokenkiä (plantaarifaskiitti ei tykkää), olen lempeä pienille lapsille ja eläimille, mutta muuten en kyllä mielestäni ole mikään perinteisen naisellisuuden ilmentymä, ja huolenpitokin on enemmän joukkojen valmiustilan varmistamista. Esiemrkkinaisellisuus kuulostaa enemmän tyttökirjan sankarittaren ystävältä/sisarelta, joka kuolee pikaiseen pois tästä pahasta maailmasta kuin todelliselta henkilöltä missään ajassa tai paikassa.

Vierailija
11/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka väittää ettei ärsytä, valehtelee. Aina on se yksi äiti lasten kavereiden vanhemmissa, jolla on hame ja korot ja hymy- ja joka eristetään yksin kahvinsa kanssa. Lapsi käy häntä kaulailemassa, hän leikittää muksuja, mutta ainoat jotka hänen kanssaan keskustelevat, ovat isiä. Sekös entisestään sapettaa naisia.

Vierailija
12/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään naista, joka täyttäisi nuo kaikki kriteerit. Tosin en oo kenenkään kotona näkemässä, onko ne siellä sitten täynnä rakkautta olevia ja lempeitä. Ei kai kukaan kavereitaan niin kohtele, vaan perheenjäseniään?

Useamman naisen kyllä tiedän, joka pukeutuu naisellisesti. Mutta näistä kukaa ei käyttäydy mitenkään pehmeästi ulkomaailmassa, enemmänkin semmoset pukeutumiseltaan valtavirtaan kuuluvat käyttäytyvät niin. Tulevat auttamaan, hymyilevät, puhuvat kaikille. Nuo korkkareihin ja mekkoihin pukeutuvat tuntuvat etäisemmiltä omien kokemuksien perusteella (jos puhutaan suomalaisista)

Mutta ei, kukaan ei oo onnistunu mua ärsyttämään pelkästään sen takia että on feminiininen.

Juuri näin. Ne ylifeminiiniseen ulkonäköönsä ja vaatetukseensa panostavat naiselliset (?) ovat erittäin harvoin empaattisia, vieraille ystävällisiä saati avuliaita. Jälkimmäisiä ominaisuuksia olen useimmiten tavannut harmaavarpusilla, jotka eivät värjää hiuksiaan, meikkaa ja käyttävät matalakorkoisia kenkiä. He ovat selkeästi sinut itsensä kanssa, eivätkä korosta ulkoisesti naiseuttaan.

Nuorissa naisissa näitä lempeitä on vähän, johtuneeko epävarmuudesta.

Vierailija
13/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää jos se on työkaveri ja sen vuoksi ei kykene työtään tekemään, eli menee tukka tai mekko pilalle, kynnet tai korko katkeaa :D

Vierailija
14/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää. Olen ylifeminiininen muodoiltani ja kasvoiltani, mutta mies aivoiltani. Naisellinen käytös, kuten kikatus ja höpötys raivostuttaa.

Mutta se on minun ongelmani, enkä kulje ympäriinsä moittimassa muita naisia.

Vierailija
15/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää ei suinkaan. Nuo on tyyliasioita, ystävällisyys ja lempeys on minusta enemmänkin perusvaatimus sekä miehissä että naisissa.

Sellainen naisellisuus sen sijaan ärsyttää, jonka varjolla nainen heittäytyy tyhmäksi passattavaksi lapaseksi. Minusta fiksun ja itsenäisen naisen malli on paljon parempi, se että nainen ottaa asiaksen opetella ja hallita kaikkia arkisen elämän puolia ja osaa muodostaa itse mielipiteensä ja myös puolustaa niitä.

Vierailija
16/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ku tykkaan :)

Mut en tykkaa siit jos luonne on ilkee enka liian tyrkyist=noloa:D

Vierailija
17/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun mielelläni mekkoon, minulla on pitkät ja kiharat hiukset ja meikkaan.

Pidän itseäni naisellisena. Luonteeltani olen määrätietoinen, rationaalinen, rauhallinen enkä erityisen tunteellinen. Rakkautta minulla riittää läheisilleni. 

Joten vastaus on ei, naiselliset naiset eivät ärsytä minua koska koen olevani sellainen itsekin. 

Vierailija
18/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan pysyy minusta etäällä. Mikäli sitten on vielä kaupan päälle tyhmä tai esittää sellaista, niin sitten ärsyttää. Itse en meikkaa, käytä hameita tai korkokenkiä, enkä myöskään ole empaattinen.

Vierailija
19/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mutta en kyllä ole tavannutkaan kuin pari tuollaista naista elämäni aikana.

Vierailija
20/34 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täynnä rakkautta oleva"? Ei kai kukaan ihminen ole alituiseen täynnä rakkautta? Ketä kohtaan, kaikkia ihmisiäkö? Millä lailla se ilmenee? Ystävällisyys ja omien läheisten rakastaminen taas on normaalia käytöstä, tai pitäisi olla.