Nainen, ärsyttääkö sinua todella feminiiniset naiset?
Sellaiset empaattiset, lempeät, muista huolta pitävät, täynnä rakkautta olevat ja avoimesti tunteensa näyttävät, jotka eivät pelkää tuoda naisellisuutta ja seksuaalisuutta esiin esim. pukeutumalla naisellisesti vaikka mekkoon ja korkokenkiin?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se kun itse on tanakka tyly tuppisuu suominainen pistää ärsyttämään tuollaiset!
Eihän tuossa puhuttu painosta mitään. Tanakkakin voi pukeutua mekkoon ja korkokenkiin.
Taidan itse olla tuollainen, paitsi että korkokenkiä en käytä juurikaan enää. Jalat ja selkä eivät tykkää.
Ainakaan kukaan ei ole avoimesti näyttänyt ärsyyntymistään. :)
Ei tietenkään. Olen itsekin sellainen, paitsi että en pidä korkokenkiä koska olen lihava, jalat ei jaksa. Tyhmistä ihmisistä en tykkää, oli miehiä tai naisia. Mutta mies saa olla mies ja nainen saa olla nainen.
T: Feministi 43v.
Tarkoitatko sellaisia, jotka pitkin päivää tirauttelevat pikkuitkuja, esim. katkenneen tekokynnen takua.... iiiks... kyllä ärsyttäisi.
Ei tietenkään. Minullakin oli aikoinaan sellaiset kauteni.
Ei naisellisuus pelkästään ärsytä, riippuu ihan muusta käytöksestä ärsyttääkö.
Minun kokemukseni mukaan nämä ulkonäköönsä keskittyjät eivät kyllä ole mitään "täynnä rakkautta olevia", paitsi lähinnä itseään kohtaan. En kuitenkaan tuomitse ketään ulkonäön perusteella ennen kuin edes tunnen ihmistä, joten kenenkään pelkkä ulkonäkö ei saa ärsyyntymään.
Joskus töissä vähän huvittavat nämä joka ikinen päivä korkeissa korkkareissa ja täydellisesti värimätsätyissä pikkumekoissa peppu tiukkana kopsottelevat naiset. Ajattelevat varmaan olevansa jotenkin "toimistomaisesti" pukeutuneita ja tyylikkäitä, mutta todellisuudessa menee vähän yli (ja ali) Eteenkin kun kyseessä ei ole mikään muotitalo Nykin pilvenpiirtäjässä vaan ihan perus harmaa paperinpyörityslafka.
Itseä ärsyttää myös se logiikka että naisellinen = tyylikäs. Naisellisuus voi olla myös pikkuvanhaa, tökeröä ja tunkkaista.
Ei tod., mutta tämä oli miehen lima-aloitus, ja se ällöttää.
Komppaa aiempia kommentoijia: en totta puhuen muista koskaan tavanneeni naista, joka täyttäisi kaikki kyseiset kriteerit. Ekstranaisellisesti pukeutuvat ja seksuaalisuuttaan korostavat naiset ovat yleensä pinnan alla hyvinkin rationaalisia, päämäärätietoisia ja laskelmoivia, tietyllä tapaa jopa miehekkäitä.
Aidosti herkät ja empaattiset naiset puolestaan ovat yleensä vähemmän kiinnostuneita omasta ulkonäöstään ja siitä, kuinka seksikkäinä maailma näkee heidät - heille kun se ihmisen henkinen puoli on tärkeämpi juttu.
Itse olen kokeillut molemmanlaista lähestymistapaa naiseuteen ja voin kertoa, että siinä vaiheessa, kun on käyttänyt tunteja itsensä huoltamiseen ja laittamiseen ja jalat huutavat hoosiannaa korkokenkien käytöstä, ei jaksa kiinnosta enää muu kuin että joku tarjoaa ilmaisen drinkin ja viihdyttää minua vitseillään. Ulkoinen naisellisuus korostuu, sisäinen näivettyy.
Eli summa summarum: Hyvin feminiiniset naiset eivät ärsytä, koska en ole koskaan törmännyt yhteenkään tosielämässä.
En ole koskaan tavannut tuollaista niin vaikea ärsyyntyä.