Sinä masentunut. Miksi et tunne oloa paremmaksi vaikka ollut superkesäpäivät viime aikoina?
Nyt ulos ja reippailemaan. Mielikin voi paremmin :)
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoinen keli ei poista sitä tosiasiaa että olen 30-vuotias, rumanaamainen, pienitissinen, keskivartalolihava, miehille kelpaamaton ikisinkkunainen. Lisäksi olen yksinäinen. Tänään taas maannut koko päivän sängyssä pimennysverhot ikkunoiden edessä. Selannut tinderiä ja toivonut että saisin matchin. Viimeksi olen saanut matchin helmikuussa 2017.
Kristus että sulla on äijä paha persoonallisuushäiriö. Muuten ei tulisi edes mieleen tulla aukomaan päätään kärsivien ihmisten ketjuun. Muista kiusata mammaasikin kuolinvuoteella.
Jos on vakava masennus, niin oletus että aurinko auttaisi, on sama kuin olettaisi auringon auttavan siihen että lapsi kuoli aamulla.
AV:n lenkkihullu taas vauhdissa! Mikä sinun ongelmasi on? Kerro, ehkä joku täällä osaa auttaa sinua. Pakkomielteet ovat melko yleisiä ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Joka päivä olen ulkoillut, paljon, mutta ei se sentään masennustani ole parantanut, sehän olisikin helppoa!
Tuohon päälle pitää vielä syödä terveellisesti ja harrastaa 4 kertaa viikossa rankkaa hikiliikuntaa (juoksua ja painonnostoa). Lisäravinteita ja runsaasti vettä. Kaikki tohtori mengelien kemikaalit tulee lopettaa.
Tunnet parempaa oloa jo 2 viikossa, 6kk-1v päästä voit olla jo täysin terve.
Koska mieheni kuoli ja haluaisin viettää nämä kesäpäivät hänen kanssaan, luoden uusia muistoja.
Sairaus jonka oireet pahenee lämpimässä. Sen sairauden takia oikeastaan olenkin masentunut. Ennen nautin kesästä.
Edellisinä kesinä on ollut vielä tavallistakin yksinäisempi olo kun on nähnyt ihmisten pitävän hauskaa kumppanien / kaverien / perheen kanssa keveissä kesävetimissä. Oma yksinäisyys ja kyvyttömyys iloon on tuntunut lyövän mielen entistäkin matalammaksi. Jonkin verran harrastin "pakkoliikuntaa" eli sain itseni sängyn pohjalta liikkeelle mutta kun iloa ei ole, sitä ei ole.
Nyt on ensimmäistä kertaa vuosiin sellainen olo että tämä lämpö ja aurinkohan tuovat iloa. Syksyllä alkanut terapia on tuottanut tulosta.
Nimenomaan kuumuus masentaa minua. En ole voinut ulkoilla kuumuuden takia moneen viikkoon.