Yh:n elämää grillasin eilen lapsille naudan ulkofilepihvit, itse söin makkaraa :(
Ei niin, etteikö pihvi olisi maistunut minullekin. Rahat vähissä, aina.
Kommentit (25)
Provo tämä ei ole. Löysin nää pihvit -30% tarralla ja olin iloinen kun lapset (teinejä) sai kunnon lihaan ja tykkäsivät.
Ei voi sanoa, että yh:n elämää, vaan vähävaraisen. Minäkin olen yh, mutta on mulla varaa ruokaan ja vähän luksukseenkin.
Ymmärtän tuon. Ja naudan ulkofilettä löytää usein alelapulla.
Olet hyvä äiti :)
Valmiiksi leikatut ja pakatut ulkofilepihvit ovat ylihinnoiteltuja , eikä siinä -30% ole oikeata säästöä.
Samalla rahalla olisitte syöneet paremminkin-
Kokonainen pihvi punaista lihaa on liikaa kerralla. Mikset leikannut pihvejä viipaleiksi ja jakanut useampaan osaan. Kasvikset ovat halvempia kuin liha, joten reilustu niitä lisäksi. Esim. kesäkurpitsaa saa nyt alle kahden euron kilo. Typerää tuollainen.
Älä unohda muistuttaa lapsiasi asiasta koko heidän loppuelämänsä ajan!
Meillä olisi grillattu pihvit ja makkarat ja jaettu ne tasan niin, että jokainen saa.
Vierailija kirjoitti:
Valmiiksi leikatut ja pakatut ulkofilepihvit ovat ylihinnoiteltuja , eikä siinä -30% ole oikeata säästöä.
Mitä ostaisin seuraavalla kerralla?
Ainakin on hienostuneita lapsia jos ei makkara kelpaa vaan kaipaavat ulkofilepihiä :DD
Ap, siiis ilmeisesti allekirjoitat yksin lasten asioita koskevat jutut? Ei se yksinhuoltajuus tarkoita kuin tuota, elatuksenhan saat joko exältä tai Kelalta .
Aika heikko provo.
Typerää, olisitte voineet tasata. Kärsin lapsena juuri tuollaisesta äidin marttyyriasenteesta. Kehkeytyi syömishäiriöksi, koska mielestäni en voinut syödä, koska äitikään ei itä saanut. Lopeta heti!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on hienostuneita lapsia jos ei makkara kelpaa vaan kaipaavat ulkofilepihiä :DD
AP joutui antamaan lapsille myös ainoan samppanjapullon ja tyytyi itse Pommaciin.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtän tuon. Ja naudan ulkofilettä löytää usein alelapulla.
Olet hyvä äiti :)
Ja paskat, syyllistää lapsiaan ruoan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos teini-ikäisten lasten äitinä olet noin uusavuton, niin en ihmettele että rahat on aina lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta rasvaista lihaa, halpaa ja ravinteikkaampaa kuin file. Saat sinäkin hyvää lihaa, ei tartte makkaraa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kokonainen pihvi punaista lihaa on liikaa kerralla. Mikset leikannut pihvejä viipaleiksi ja jakanut useampaan osaan. Kasvikset ovat halvempia kuin liha, joten reilustu niitä lisäksi. Esim. kesäkurpitsaa saa nyt alle kahden euron kilo. Typerää tuollainen.
Isot miehet Texasissa ovat eri mieltä
https://www.google.fi/amp/www.wideopencountry.com/37-texas-barbecue-fac…
Miksi ap ei ostanut ulkofilepalaa ja leikannut itse siitä pihvejä?
Eli sait itse paremman makuista. Kokoliha on vähän kuin klassinen musiikki - kaikki siitä väittävät pitävänsä, jotta vaikuttaisivat sivistyneiltä. Kotona katseilta piilossa sitten makkaraa ja poppia.
Itsekin olen yyhoo ja olisi ehkä varaa itsekin syödä, mutta äitinä sitä syöttää aina lapsen ensin. Minusta itsestäänselvyys.
Urheileville pojille laitan välillä sellaista sapuskaa jota itsellä sohvaperunana ei ole vara syödä. Kotityöt on mun liikunta ja syön perunaa ja salaattia. Hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Eli sait itse paremman makuista. Kokoliha on vähän kuin klassinen musiikki - kaikki siitä väittävät pitävänsä, jotta vaikuttaisivat sivistyneiltä. Kotona katseilta piilossa sitten makkaraa ja poppia.
Näinkin, mutta kasvavat lapset saivat proteiinia. Aikuiset voi vetää makkaraa jos linjat sallii. Naiset pärjää salaatillakin. Lapset ovat tärkeitä.
0/5