Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää että ihminen voi syödä kaikkea pavuista ja soijasta punaiseen lihaan?

Vierailija
27.05.2018 |

Kasvisruokien monipuolinen syöminen ei vaadi vegaaniutta. Ihminen voi syödä samaan aikaan härkistä, nyhtökauraa, kaurakermaa/maitoa, soijatuotteita, papuja, herneitä sun muuta mitä vegaanitkin ja kuitenkin myös punaista lihaa/possua. Vegaaniruokien syöminen ei vaadi eläintuotteiden karsimista. Voi syödä vegaanikebabia ja seuraavana päivänä vaikka jauhelihaa. Itsellä on tällainen ruokavalio. Tykkään syödä kasvisruokia vaihtelun ja monipuolisuuden vuoksi mutten voisi kuvitella olevani vegaani. Se tarkoittaisi itsellä ainakin pelkkää menettämistä ja karsimista.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiotismin takia.

Vierailija
2/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jotkut ovat vaan yksinkertaisesti niin vtun tyhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tervepäinen syö papuja. Miksi ihmeessä pitäisi?

Vierailija
4/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkis, ja nyhtökaura todella prosessoituja ja siltikin mauttomia tuotteita. Miksi niitä pitäisi syödä ellei ole pakko?

Vierailija
5/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sekaani.

Vierailija
6/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härkis, ja nyhtökaura todella prosessoituja ja siltikin mauttomia tuotteita. Miksi niitä pitäisi syödä ellei ole pakko?

Jospa sun kannattais vaan olla puuttumatta toisten makuihin ja ruokiin.

Vierailija
7/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sekaanille on ongelma, että kaikki eivät syö samoin kuin hän?

Jep, se ei ole sinulta pois, joten ei tarvitse avata ketjua numero 234 aiheesta vegaani on tyhmä.

Vierailija
8/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän viikinkinaurua.

Vierailija
9/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan tässä nyt esim. siihen kun vegaanit sanovat että eläintuotteiden jättämisen myötä saa niin paljon kaikkea muuta tilalle ja tulee syötyä enemmän kasviksia jne. Jokainen sekasyöjäkin voi halutessaan syödä niitä samoja ruokia jos ne maistuvat. Pakko ei tietenkään ole. Ihmisen ei tarvitse olla joko-tai: joko innokas kasvisruokakokkailija tai sitten sellainen jota kasvisruuat eivät yhtään innosta. -ap

Vierailija
10/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tervepäinen syö papuja. Miksi ihmeessä pitäisi?

Nimenomaan tervepäinen syö. Ei ole paljon terveellisempää ruokaa olemassa.

Vierailija
11/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruokien monipuolinen syöminen ei vaadi vegaaniutta. Ihminen voi syödä samaan aikaan härkistä, nyhtökauraa, kaurakermaa/maitoa, soijatuotteita, papuja, herneitä sun muuta mitä vegaanitkin ja kuitenkin myös punaista lihaa/possua. Vegaaniruokien syöminen ei vaadi eläintuotteiden karsimista. Voi syödä vegaanikebabia ja seuraavana päivänä vaikka jauhelihaa. Itsellä on tällainen ruokavalio. Tykkään syödä kasvisruokia vaihtelun ja monipuolisuuden vuoksi mutten voisi kuvitella olevani vegaani. Se tarkoittaisi itsellä ainakin pelkkää menettämistä ja karsimista.

Mä en vaan käsitä miks kukaan täysjärkinen söis jotain härkistä nyhtistä tai muuta einestä kun voi syödä ihan kunnon kasviksiakin. Itse en noita ylikaupallisia juttuja suostu ikipäivänä ostokoriini tipauttamaan. Kaurakermakin on ihan turhake, samoin soija estrogeeneineen. Tykkään tehdä itse ruokani  joten en noita kaupallisia korvikejuttuja halua harrastaa.

Ja varmasti syön itse kasviksia yli suositusten ihan joka päivä, vaikken vegaani tai muu 1.maailman elämätapahörhö olekaan.

Vierailija
12/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän viikinkinaurua.

..... Ja Goottinaurua.

Vierailija
13/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan käsitä miks kukaan täysjärkinen söis jotain härkistä nyhtistä tai muuta einestä kun voi syödä ihan kunnon kasviksiakin. Itse en noita ylikaupallisia juttuja suostu ikipäivänä ostokoriini tipauttamaan. Kaurakermakin on ihan turhake, samoin soija estrogeeneineen. Tykkään tehdä itse ruokani  joten en noita kaupallisia korvikejuttuja halua harrastaa.

Ja varmasti syön itse kasviksia yli suositusten ihan joka päivä, vaikken vegaani tai muu 1.maailman elämätapahörhö olekaan.

Jaa no syö rauhassas vaan mitä haluat ja anna muidenkin syödä.

Vierailija
14/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin varmaan käy niin että kun eläintuotteet on kielletty niin kasvisruuat alkavat vasta sitten maistua kunnolla. Itse en ainakaan tarvitse sellaista psykologista niksiä. -ap

Vierailija
15/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi syöt jotain vegaani"kebabia" :DDDD Kun voit syödä lihaakin? Jos olisin vielä sekaani niin koskisikaan noihin kummallisiin lihankorvikkeisiin, vaan söisin ihan vaan lihaa. Parempaa se oli silloin, nykyään ei tosin liha oikein maistu.

T: Vegaanisesti syövä, ei vegaani

Vierailija
16/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syötkö useinkin jauhelihaa maustamatta?

Vierailija
17/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miksi syöt jotain vegaani"kebabia" :DDDD Kun voit syödä lihaakin? Jos olisin vielä sekaani niin koskisikaan noihin kummallisiin lihankorvikkeisiin, vaan söisin ihan vaan lihaa. Parempaa se oli silloin, nykyään ei tosin liha oikein maistu.

T: Vegaanisesti syövä, ei vegaani

Tähänkin voi vastata syö sinä mitä syöt ja anna muidenkin syödä mitä haluaa.

Vierailija
18/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Olet voittanut Parempi ihminen- mitalin. Presidentti luovuttaa kunniamerkin Itsenäisyyspäivän vastaanotolla. Saat kutsun lokakuussa. Kiitos koko maamme puolesta.

Vierailija
19/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lihasta valmistetut valmisruuat eivät ole prosessoituja. XDD Leikkeleistä puhumattakaan.

Vierailija
20/62 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syötkö useinkin jauhelihaa maustamatta?

En. Metsästän ja jauhan sen kuitenkin itse. Tiedän mitä se sisältää ja mistä se on tullut. Mites sun tehdastuotteesi? Kerroppa vähän niiden taustoista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi