Joku akka tuli valittamaan mun koirasta
Mulla on iso, mutta lempeä ja 100% tottelevainen koira. Oltiin puistossa juoksemassa kun joku akka tuli valittamaan että laita koira kiinni. Jos sen oma koira on huonosti koulutettu remmirähjä niin ei se mun ongelmani ole. Ihan hukkaan meni valitus, mä kyllä juoksen jatkossakin koirani kanssa.
Kommentit (7)
Se että olet p*ska koiranomistaja pitäessäsi koiraa irti julkisilla / yleisillä paikoilla on kaikkien muiden ongelma. Ei kovinkaan moni ole ajatellut, että "koirani kyllä käy muiden kimppuun mutta päästänpä sen silti irti" ja kohta koira onkin toisen koiran kurkussa kiinni tai lapsen käsivarressa. Ei, he ovat kaikki niinkuin sinä. Ylimielisiä ja typeriä.
Ei se valittanut koirasta vaan sinun idioottimaisuudestasi. Oli pahoillaan siitä.
Pidät sen rakkis vaan kiinni ja kerää sen läjät.
Vierailija kirjoitti:
Se että olet p*ska koiranomistaja pitäessäsi koiraa irti julkisilla / yleisillä paikoilla on kaikkien muiden ongelma. Ei kovinkaan moni ole ajatellut, että "koirani kyllä käy muiden kimppuun mutta päästänpä sen silti irti" ja kohta koira onkin toisen koiran kurkussa kiinni tai lapsen käsivarressa. Ei, he ovat kaikki niinkuin sinä. Ylimielisiä ja typeriä.
No en todellakaan ole. Jotkut meistä vaan osaa kouluttaa koiransa paremmin kuin toiset. Uliuliuli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan ole. Jotkut meistä vaan osaa kouluttaa koiransa paremmin kuin toiset. Uliuliuli. Ap
Etkö oo kuullu juoksupannoista? Ei tarvi koiran olla irti, että sen kanssa voi juosta.
Koirat kiinni julkisella paikalla. Se, että sinä luotat koiraasi ei tarkoita sitä, että koirasi luottaa kaikkiin tuntemattomiin.