Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian heikkotasoinen kilpakosija ihastukselleni - miten voisin parantaa tasoani?

Vierailija
27.05.2018 |

Olen siis ihastustani reilusti nuorempi ja hän on varattu. Olen opiskellut yliopistossa ihan arvostettua ja vaikeapääsyistä alaa, mutta oppiarvoni on matalampi kuin ihastukseni puolisolla. Lisäksi työurani on aika mitätön ja olen jämähtänyt samoihin hommiin moneksi vuodeksi. Uskoisin, että olen siinäkin asiassa ns. huonompi. Olen kohtalaisen näköinen, mutten tiedä, olenko tasoltani parempi vai huonompi tai ihastukseni makuun edes.

Mun pitäisi nyt hyvinkin nopealla aikataululla muuntautua joksikin menestyjäksi tai suunnilleen julkkikseksi, jotta saisin mun ihastukseni. Ja ulkonäkö pitäisi saada priimatasolle.

Mitä mä teen?!? Sen sijaan, että olisin puuhakas ja dynaaminen asian edistämiseksi, olen hieman masentunut (=sängyn pohjalla itkeskelen) ja haaveilen its*rista lähinnä. Tarvitsen ideoita ja apua.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea tilanne... tosi vaikea. Tsemppiä!

Vierailija
2/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se rauhaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vertailuissa heikentävä seikka on toki sekin, että olen ihastukseni puolisoa paljon nuorempi, joten minulla ei ole ollut yhtä paljon aikaa edistää uraa jne. Mutta tuntuu jotenkin lohduttomalta tämä, kun siinä menisi pari vuotta vähintään, että pääsisin paremmalle tasolle noissa menestyksen mittareissa, ellei nyt jotain ihmettä tapahtuisi.

Ja ulkonäön fiksaamiseksikin tarvitsisin plastiikkakirurgia ja niitä leikkauksia varten mun pitää ensin säästää rahaa. Lisäksi tämä ihastumiseni on saanut aikaan sen, että olen ollut tässä allapäin jo melkein 1,5 vuotta -- juuri silloin kun mun pitäisi tsempata aivan täysillä saadakseni hänet, mä vain uuvun ja masennun, jolloin itseinho pahenee entisestään, sillä olen pettymys itselleni ja hänelle.

T. Ap

Vierailija
4/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hieman sama tilanne. Toisaalta voisin voisin tehdä sen väikkärin, toisaalta en ole ikuisesti nuori ja se on paras valttini tähän varattuun herraan. Olisiko hän minusta enää kiinnostunut viiden vuoden päästä?

Vierailija
5/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on toki sekin ongelma että olet hänen potilaansa. Ja olet nainen. Hän on naimisissa miehen kanssa

Vierailija
6/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Siis tunnetko sinä tämän henkilön edes oikeasti vai oletko ihastellut kauempaa?

Vierailija
7/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihastuksen kohdetta, et tätä tule koskaan saamaan.

Vierailija
8/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua. Siis tunnetko sinä tämän henkilön edes oikeasti vai oletko ihastellut kauempaa?

Olen ihastellut semikaukaa. :D Miten sen nyt sanoisi: tavallaan tunnen, tavallaan en. Oikeasti ja syvällisesti en tietenkään tunne. Olen livenä kohdannut hänet useamman kerran arjessani sekä keskustellut hänen kanssaan asiallisesti. :)

Vierailija
9/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda ihastuksen kohdetta, et tätä tule koskaan saamaan.

Miksi noin väität? Tarkoitatko, että matka tavoitteisiin on liian pitkä ja mahdoton kiriä kiinni maltillisessa ajassa?

Vierailija
10/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää provo? Vai onko ihmiset todella muuttuneet näin itsekriittisiksi ja epätoivoisiksi?

Vierailija
11/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihastellut semikaukaa. :D Miten sen nyt sanoisi: tavallaan tunnen, tavallaan en. Oikeasti ja syvällisesti en tietenkään tunne. Olen livenä kohdannut hänet useamman kerran arjessani sekä keskustellut hänen kanssaan asiallisesti. :)

Sanoisin että unohda koko juttu ja keskity ihan muihin asioihin. Kyllä sinä löydät itsellesi oikean kumppanin paljon helpommallakin.

Vierailija
12/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla hieman sama tilanne. Toisaalta voisin voisin tehdä sen väikkärin, toisaalta en ole ikuisesti nuori ja se on paras valttini tähän varattuun herraan. Olisiko hän minusta enää kiinnostunut viiden vuoden päästä?

Minunkin pitäisi tehdä väitöskirja, niin mahdollisuuteni saattaisivat parantua. Toisaalta minunkin paras valttini tavallaan olisi se ikä. Lisäksi aikaa kuluu ja tilanteet muuttuvat; ehkä se tarvittava aika on vain liian pitkä, jotta ehtisin tehdä häneen vaikutusta enää.

Vierailija
13/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksesi on VARATTU.

Käy terapiassa, pyydä psykiatrilta uudet lääkkeet ja ihastu johonkin vapaaseen ihmiseen.

Vierailija
14/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihastus joku julkkis?

Vierailija
15/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää provo? Vai onko ihmiset todella muuttuneet näin itsekriittisiksi ja epätoivoisiksi?

Ei ole provo. Olen varmaankin epätoivoinen, sillä hän on elämäni rakkaus. Tekisin melkein mitä vain, jotta saisin hänet omaksi rakkaakseni.

Tämä on ihan absurdia, mutta mun pitäisi tehdä jotain todella upeaa ja urhoollista, rikastua tai päätyä myönteisellä tavalla julkisuuteen, jotta voisin saada hänet omaksi rakkaakseni. Ja lisäksi kiriä ne ura- ja koulutusasiat kiinni, jotta olisin hänen puolisonsa kanssa samalla tasolla. Sekä lisäksi pitäisi fiksata ulkonäköpuutteenikin.

Vierailija
16/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ihastus joku julkkis?

Ei hän ole julkkis.

Vierailija
17/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat rikkoa toisen liiton siksi että olet rakastunut ihmiseen jota et edes oikeasti tunne ja suunnittelet jo plastiikkakirurgiaakin?? Voi hyvänen aika, minäkin suosittelen sitä psykiatria.

Vierailija
18/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan alkaisi kilpailemaan yhdestäkään naisesta jonkun toisen miehen kanssa. Vaikkei olisi varattukaan.Ottakoot sen toisen vaan.

M35

Vierailija
19/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen kilpakosija. Ja mammat on tohkeissaan.

Vierailija
20/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan alkaisi kilpailemaan yhdestäkään naisesta jonkun toisen miehen kanssa. Vaikkei olisi varattukaan.Ottakoot sen toisen vaan.

M35

Hienoa, että pystyt ajattelemaan näin. Respect! :) Itse en pysty samaan valitettavasti, vaan olen "slave to love".

T. Ap