Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan koskaan saanut lentoyhtiöiltä

Vierailija
27.05.2018 |

korvauksia myöhästymisten, uudelleenreititysten ym takia? Lentomatkailu kasvaa samoin poikkeustilanteet. KLM ei varmaan maksa. Kokemuksia, maksaako SAS tai Norvegian? Mikään? Tähän on se direktiivi 261, mutta yhtiöillä on myös mahdollisuus kiertää korvauksen maksu.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lufthansa antoi 700e voucherin Star Alliancelle, mutta sen pystyi vaihtamaan 600e käteistä. Kyseessä ylibuukkaus ja lento uudella reitityksellä heti kuin mahdollista. Myös kaksi hotellia maksettiin kun reitityksen takia joutui kahdessa kaupungissa odottamaan sekä limusiinikyydit.

2/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnair on maksanut mulle aina mukisematta. Lufthansa ei maksa mitään, vaikka kuinka tappelisi asian kanssa. Muiden lentoyhtiöiden kanssa mulla ei ole ollut myöhästymisiä tmv. korvaukseen oikeuttavaa ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen vuoden aikana saanut korvauksua n 1000€. Lentoyhtiöt SAS, Norwegian ja Vueling. Primera Airin vein oikeuteen, sitä vielä odotellaan.

Vierailija
4/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis joskus saanut KLM:ltä, mutta seuraavan päivän uudelleenlentoa Amsterdamissa 2 h jonotettuani en jaksanut enää mennä toiseen 2 h jonoon vonkaamaan ilmaista hotellia.

Matkatavaroiden myöhästymisestä olen saanut Finnairilta joskus joko 200 e tai 500 mummonmarkkaa, en muista tarkkaan.

Vierailija
5/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AirHelpin kautta kautta onnistui helposti. Maksavat kyllä, kun lakitupa uhkaa. Esim. Ukrainan kv lentoyhtiö ei laittanut tikkua ristiin, kun itse hain näitä EU:n vakiokorvauksia. AirHelp velottaa 25% korvattavasta summasta, mutta eipä tarvi itse säätää ja turhaan odotella.

Vierailija
6/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Primera Air meilläkin kesken käsittely. Toivotaan että kantavat vastuun. Lento myöhässä lähes puoli vuorokautta ja mitään apuja ei kentältä saanut.

Vierailija
7/14 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAS korvasi myöhästyneen lentoni kokonaisuudessaan sekä sivu suun menneen, jo maksetun lentokenttätaksin, maksoi taksini kentältä kotiin ja antoi 20 $ lunch voucherin lähtökentälle.

Ottakaa yhteyttä AirHelp:iin, jos lentoyhtiö kiukuttelee.

Vierailija
9/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SAS korvasi myöhästyneen lentoni kokonaisuudessaan sekä sivu suun menneen, jo maksetun lentokenttätaksin, maksoi taksini kentältä kotiin ja antoi 20 $ lunch voucherin lähtökentälle.

Ottakaa yhteyttä AirHelp:iin, jos lentoyhtiö kiukuttelee.

Paitsi Finnairin ollessa kyseessä. Finnair katsoo, ettei se asio perintätoimistojen kanssa ja se lukee Airhelpin perintätoimistoksi ja tällä tapaa saa venkuloitua pitkään korvausten kanssa. Vaikka sitten lopulta joutuisikin maksamaan. 

Vierailija
10/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnairilta olen saanut pariin otteeseen myöhästyneistä lennoista ja matkatavaroista. Vastaus tuli noin viikon sisällä, kysyivät ainoastaan haluanko korvauksen rahana vai korkeammalle arvolle olevana voucherina. Myös TuiFly maksoi muutaman kuukauden hiljaiselon jälkeen 600€ korvauksen 24h myöhästymisestä. Lähtökohtaisesti ei kannata käyttää noita palveluita jotka vetävät ison siivun välistä, kaikki nuo korvaukseni olen hoitanut helposti itse parilla sähköpostilla.

Vierailija
11/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisen vian vuoksi myöhästyttiin jatkolennolta Norwegianilla. Hotelliyön ja safkaa maksoivat mukisematta vaihtokentällä, mutta vakiokorvausta eivät. Airhelpin kautta ollut asia käsittelyssä jo yli vuoden ilman tulosta. Kuukausittain muistuttelevat, että ajavat asiaa oikeustoimenpitein.

Vierailija
12/14 |
13.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kymmenisen vuotta sitten Finnairin illalla lähtevä Bangkokin lento kääntyi vajaan puolen tunnin lennon jälkeen takaisin, lento siirtyi seuraavaan aamuun. Saatiin hotelliyö varmaan halvimmassa lentokenttähotellissa ja siinä se😐

Vierailija
13/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentojen Korvaukset - https://compensair.tp.st/EuJ2TXVw Nopeasti saimme korvauksen myöhästyneestä lennosta. Hyvä palvelu.

Vierailija
14/14 |
20.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ihan helposti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä