Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maksaläiskät kasvoissa, apua tarvitaan

Vierailija
26.05.2018 |

Minulla on tullut kasvoihin somenpäänkokoisia tai jopa euron kolikon kokoisia painaumia tai kohoumia ja ne tummuvat.

Onko kellään hyviä vinkkejä näiden vaalentamiseen/ pois saamiseen. Auttakaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ne lähtivät kun aloin käyttää aurinkorasvaa (suojakerroin 50) helmikuusta marraskuuhun ja lippistä aurinkoisella säällä enemmän ulkoilmassa ollessa.

Vierailija
2/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaalennu enää tänä kesänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide! Sk 50. Muista ensi keväänä.

Vierailija
4/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain lukenut että aktivoituvat myös silmien kautta tulevan uv-säteilyn johdosta. Eli varmaan aurinkolasit, lippis ja 50sk voide ens tammikuussa jo käyttöön. Itsellä.sama ongelma.

Vierailija
5/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, mitä yllä kerrottiin. Itselläni oli leuan alueella tummat läntit, ennenkuin ymmärsin aurinkovoiteen tarpeellisuuden. Helmikuusta lähtien kertoin 50.

Vierailija
6/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista la roche-posayn pigmentlar seerumi ja suojakertoimillinen päivävoide

Vierailija
7/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinitipat ja korkeakertoiminen aurinkovoide aina kasvoille.

Mä käytän tätä c-vitamiiniseerumia https://www.bearel.fi/kauppa/korealainen-kosmetiikka/kasvot/klairs-fres…

Vierailija
8/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ne lähtivät kun aloin käyttää aurinkorasvaa (suojakerroin 50) helmikuusta marraskuuhun ja lippistä aurinkoisella säällä enemmän ulkoilmassa ollessa.

Sama juttu. Suojakerroin 50 ja lippalakki tai muu hellehattu, jossa todella iso varjoa tarjoava lieri on ainoa keino suojautua maksaläiskiltä, jos niihin on taipumus. Mulla auttoi tuo kombo. Tai sit voi oleskella sisätiloissa, mutt se kyllä kesällä kurjaa.

Vierailija
9/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kutsumaan niitä söpöiksi pisamiksi niin kuin tuksu

Vierailija
10/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu. Suojakerroin 50 ja lippalakki tai muu hellehattu, jossa todella iso varjoa tarjoava lieri on ainoa keino suojautua maksaläiskiltä, jos niihin on taipumus. Mulla auttoi tuo kombo. Tai sit voi oleskella sisätiloissa, mutt se kyllä kesällä kurjaa.

Mulla ilmestyvät jo maalis-huhtikuussa ensimmäisten kevätauringonsäteiden myötä :(

Vierailija
11/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee iso M- kirjain otsaan myötäillen kallon luita. Kutsun läikkiä pontevasti pisamiksi, ostan uuden tuubin kunnollista naama-aurinkorasvaa (en muista merkkiä mutta viimeksi oli joku kallis tätirasva joka oli aivan mahtavan silkkistä, joku Elisabeth Arden tai Vichy kai) ja annan olla. 

Tasaista päivetystä ei saa vanhemmiten, paitsi jos on ollut superfiksu aurinkosuojien kanssa ympäri vuoden koko ikänsä. 

Vierailija
12/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Vichyn aurinkovoidetta, helmikuusta alkaen, kertoin 50. Tilaan ebaysta, hinta puolet suomen hinnoista.

Vierailija
13/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee iso M- kirjain otsaan myötäillen kallon luita. Kutsun läikkiä pontevasti pisamiksi, ostan uuden tuubin kunnollista naama-aurinkorasvaa (en muista merkkiä mutta viimeksi oli joku kallis tätirasva joka oli aivan mahtavan silkkistä, joku Elisabeth Arden tai Vichy kai) ja annan olla. 

Tasaista päivetystä ei saa vanhemmiten, paitsi jos on ollut superfiksu aurinkosuojien kanssa ympäri vuoden koko ikänsä. 

Geeneistä kiinni. Oma äitini 64v ottanut aurinkoa ilman suojaa koko ikänsä ja ruskettuu tasaisesti yhä. Ei läiskiä. Että turha luoda kauhukuvia. Eikä myöskään ryppyjä ole hällä. Mutta on vaan Suomen kesässä ottanut aurinkoa eikä ulkomailla.

Vierailija
14/22 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascolla on näppäriä ruskean neutraloijia, joilla saa luonnollisen näköisen lopputuloksen.. Noiden vaalentaja-aineiden ja seerumeiden vaikutus jo tulleisiin maksaläiskiin on tosi minimaalinen.

Sitten ensi vuonna läikkäkohtiin 60 -kertoimista voidetta.

Vierailija
15/22 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo tullu tänä keväänä yhtään mitään, kun oon käyttäny koko vuoden Detrian Arbutiiniseerumia ja voidetta (pitkä pumppupullo) Joka vuosi ollu milloin minkäkin muotoinen melasma-kartta naamassa.

Vierailija
16/22 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arbutin auttaa, mutta on tälle kesälle jo myöhäistä. Sen käyttö pitää aloittaa jo helmikuussa.

Vierailija
17/22 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalentava hammastahna yöksi läikälle.

Vetyperoksidi. Laserhoito tai timanttihionta.

Vierailija
18/22 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut maksaläiskiä vaalenemaan etanavoiteilla? Niitä on tosin muutamaa eri merkkiä ja koostumusta.

Vierailija
19/22 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shisheido intensive anti-spot on auttanut viimeisimpiin läikkiin. Vanhemmat läiskät on edelleen yhtä tummia kuin ennenkin mutta tuote lupaakin vaalentaa niitä vasta yhden purkillinen jälkeen. Kolmisen kuukautta olen käyttänyt.

Kosmetologi suositteli tuota ja sanoi että vanhempiin läiskiin tuo on ainoa joka auttaa.

Vierailija
20/22 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö jotain hormonaalista ehkäisyä?

Minulla oli nuorempana kesäisin kasvoissa järkyttäviä tummia läiskiä. Kun lopetin e-pillerit, niin kasvoille ei ole enää tullut "maailmankarttaa".