En aio enää tehdä keskusteluja tänne, kun tulee vain paha mieli
Ovatko monet ihmiset oikeasti sisimmissään niin ilkeitä kuin osa tämän palstan käyttäjistä? Kamalaa ilkeilyä aina. Yritän lopettaa täällä käymisen ihan oman mielenterveyteni vuoksi. Helppoa se ei tosin tule olemaan, koska olen niin yksinäinen ja tämä palsta on tosi aktiivinen ja keskusteluja on kiva seurata reaaliajassa.
Kommentit (22)
Monilla täällä on tosi kovat arvot. Jännä, että harvemmin oikeassa elämässä sellaisiin törmää...
Ymmärrän. Itse pohdin usein samaa. Itsekin koitan lopettaa.
Mulle osa suolaa käydä täällä on antaa sellaisille takaisin, jotka "avautuu" väärässä kohtaa tai väärällä tavalla mulle. Oonkin täällä vähän eri syistä.
Mä taas käyn täällä vain nauramassa typerille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Monilla täällä on tosi kovat arvot. Jännä, että harvemmin oikeassa elämässä sellaisiin törmää...
Kaksinaamaisia kpäitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
HohhOOOO HOOhoohoo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HohhOOOO HOOhoohoo!
Esim. näin.
4
Jep, ite toivon puolet ajasta, et ihmiset provoilee eikä oikeasti jaa henkilökohtaisia ajatuksiaan. Deittailuun ja sukupuolieroihin liittyvät keskustelut erityisen masentavaa luettavaa. En yhtään ihmettele, jos syntyvyys on laskussa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, ite toivon puolet ajasta, et ihmiset provoilee eikä oikeasti jaa henkilökohtaisia ajatuksiaan. Deittailuun ja sukupuolieroihin liittyvät keskustelut erityisen masentavaa luettavaa. En yhtään ihmettele, jos syntyvyys on laskussa.
Onko tämä provo?
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on laskussa, koska naiset on nirsoja, ylimielisiä, lompakkoloisia, pihtareita ja usein vieläpä lihavia.
Joo kuule jorma, ei kiinnosta sun olevaisuutes tääl. Painu vaa ei ahottaa, sä oot vaa swllane jorma jonne. Oot oikei kunnon jonnepetteri, hyvästu siis vaa!!:XD 😂
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itse pohdin usein samaa. Itsekin koitan lopettaa.
PS. Te pohditte tälläistä...
"Ovatko monet ihmiset oikeasti sisimmissään niin ilkeitä kuin osa tämän palstan käyttäjistä? Kamalaa ilkeilyä aina."
"Monilla täällä on tosi kovat arvot. Jännä, että harvemmin oikeassa elämässä sellaisiin törmää..."
Tuota, tämä paikkahan on täynnä superilkimyksiä. Mielelläänhän sitä uskoisi että se on vain nettikäyttäytymistä ja ettei sellaisia ihmisiä tosielämässä ole. Mutta kyllä on. Mä ainakin oon törmännyt tosi moneen. Mun kokemuksen mukaan ne on aina keskitetysti-tiivistetysti jossain tietyssä paikassa. Siis jossain yhteisössä - eli jollain työpaikalla tai jossain koulussa tai jollain ammattialalla tms - saattaa yli puolet ihmisistä olla tälläisiä. Se on aivan sairasta, ja tietysti tosi raskasta yhteisön niille jäsenille jotka on normaaleita ihmisiä. Kuvittele jos sun kollegat ja esimiehet olis tälläsiä vauvapalstakiusaajia. Sellaisia työpaikkoja todella on. Ja sitten vielä ihmetellään miksi olen mieluummin työtön...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyvyys on laskussa, koska naiset on nirsoja, ylimielisiä, lompakkoloisia, pihtareita ja usein vieläpä lihavia.
Tämä
Riippuu hirmusesti ketjusta. Moneen tulee häiritsijöitä, joille pitäis olla vastaamatta mitään. Mutta ainahan joku vastaa. Sitä ihmettelen, että kun tulee vakavampi aihe, hyvää keskustelua kyllä löytyy nopsaan. Kyllähän näitä kuitenkin tarkkaan seurataan.
Nykyisin vaan monet otsikot jo on pelkkiä huonoja vitsejä. Eli kantsii kyllä valita mitä avaa. Olen kanssa tehnyt monia aloituksia, jotka ovat hautautuneet saman tien. Ei harmita, jos kerran ei nappaa, niin sitten se on niin.
Tsemppiä, jokainen päivä täällä on uudet jutut ja uudet mahdollisuudet.
Tai osallistu jo avattuihin suosittuihin ketjuihin.
Tunteeko kukaan palstan historiaa? Onko tämä alkujaan ollut mammojen palsta, jossa puhutaan vauvoista ja muista mammamaisista aiheista?
Ja sitten tulivat anarkistit pilaamaan kaiken kauniin?
"Mielenterveys heikentynyt vauva-palstailun vuoksi." Menisiköhän läpi?
Tämä palsta on ihan normaali ja ei ilkeä verratuna Viroon palstoihin. Oikeesti. Ette edes kuvittele miten ihmiset haukkuu siellä. Esimerkiksi mä en pysty lukemaan enään mun kotimaan suhtepalstoja. Mua raivostuttaa jo ensimmäiset vastaukset siellä aina. Aina siellä on joku v*tun yleistaminen, ylimielisyys ja aina kaikki tiedä miten naiset tunteevat ja miten miehet. Ei kannata luke seksiin liittyviä juttuja, se ihmisten mielipite on 17. vuosisatasta. Ihmiset ovat kiinni stereotyypeissä niin kovin. Täällä on siis ihan rauhallinen ja mä voin lukea vaikka koko päivän mutta mua ei ärsyttä mikään :) Ihan hyvin sen huoma että on tasaarvo maa ja ei ihmiset ei yleistä sukupuolen perusteella .
Kaikki muutki aihet ovat aika rauhallisia .
T. virolainen
En vain keksinyt mitään sanottavaa aloittamaasi ketjuun
"Meghanin hiukset, nuorena olleet afrokiharat."
Sori siitä.
Hyvä päätös!