Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies myönsi, että on hankkinut vasektomian salaa

Vierailija
26.05.2018 |

Tässä on mennyt vuosi, kun on "yritetty lasta" ja nyt kun olen painostanut miestä testeihin hedelmällisyyden takia, koska minä kävin ensin ja sitten myönsi vihdoin, että hankki vasektomian ja ei halua lapsia.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kusipäinen mies. Kyllähän nyt tuo, ettei halua lapsia, ja että on varmistanut sen vasektomialla, pitää kertoa heti, kun otetaan puheeksi lapsenteko. Sehän on huijannut sua, jos on antanut ymmärtää, että lapsenteko hänen kanssaan olisi mahdollista.

Vasektomia sinänsä on ihan loistava ehkäisymuoto vakisuhteessa, missä ei haluta (enempää) lapsia, itsellekin lapsiluvun täytyttyä tehty.

-M42

Vierailija
22/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kävi vasektomiassa aamupäivällä ja illalla oli seksiä (mies halusi). Lievää arkuutta kuulemma oli muttei edes kipulääkettä ottanut ollenkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies kävi vasektomiassa aamupäivällä ja illalla oli seksiä (mies halusi). Lievää arkuutta kuulemma oli muttei edes kipulääkettä ottanut ollenkaa.

Munat ja kalu terskaan asti mustana n. Kaks viikkoo. Tuskin panettaa pariin päivään. Ei ainakaan minua. Ja otin särkylääkkeitä, minulla nuo sukupuolielimet on aika tuntoherkkää aluetta.

Vierailija
24/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin että mies ei halua panostaa seksiin koska antoi ymmärtää että hankkii vasektomian, mutta ei saanut vuodessa asiaa eteenpäin.

Vierailija
25/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasektomian jälkeen on aika kipeä. Olisit kyllä huomannut jos mies olisi siellä käynyt. Provo.

Ei mun mies ainakaan ollut kovin kipeä. Olis voinut mennä mulla oli jos en omisi tiennyt tilannetta.

Vierailija
26/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munat ja kalu terskaan asti mustana n. Kaks viikkoo. Tuskin panettaa pariin päivään. Ei ainakaan minua. Ja otin särkylääkkeitä, minulla nuo sukupuolielimet on aika tuntoherkkää aluetta.

Ei tuolla ollut ainuttakaan mustelmaa. Kaks tikkiä. Tuo nyt on muutenkin sellainen pukki, jottei toimenpide hidastellut. Yli 3vuotta sitten kävi ja ainakaan vielä ei ole alkanut maha kasvaa ;)

Vierailija
27/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuolla ollut ainuttakaan mustelmaa. Kaks tikkiä. Tuo nyt on muutenkin sellainen pukki, jottei toimenpide hidastellut. Yli 3vuotta sitten kävi ja ainakaan vielä ei ole alkanut maha kasvaa ;)

Oliko edes karvat ajeltu?

Vierailija
28/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kerho

Vierailija
29/39 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin milloin mies on siis käynyt toimenpiteessä? Nyt viime vuoden aikana (kun olette "yrittäneet lasta"), ylipäänsä teidän yhdessäolon aikana vai jo aiemmin?

Miten teillä tuo lapsenhankintakeskustelu/suunnittelu on oikein muuten mennyt? Eikö mies ole missään vaiheessa sanonut ettei halua lapsia? ..ja on siis valehdellut että haluaa ja leikkinyt mukana yrittämistä? Oletko painostanut lapsentekoon? Pakoileeko miehesi muutenkin hankalampia asioita eikä osaa keskustella niistä?

Noh oli miten oli, niin raukkamaisesti miehesi on toiminut.

On käynyt "työmatkalla" seurustelumme aikana vähän ennen naimisiin menoa. Kerroin haluavani lapsia ja mies sanoi, että haluaa myös. Vähän alkuun sanoi, ettei halua, mutta väitti muuttaneensa mieltään. En ole painostanu ja mies ei ole mitään vastaavaa tehnyt ennen.

-ap

Vierailija
30/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tehnyt sen edellisen parisuhteen aikana? Meillä lääkärireissulla piti olla molempien mukana. Minulta erikseen kysyttiin mielipide useampaan kertaan, lapsiluvun piti olla riittävä tai joku terveydellinen syy. Plus toimenpiteen jälkeen arkuus ja turvotus jatkui muutaman päivän. Ettei provoaisi?

Vierailija
31/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti tämä on provo.

Miehelläkin on oikeus päättää kehostaan ja siitä että haluaako lasta.

Vasektomian yhteydessä säilötään siemennestettä mahdollista tulevaa tarvetta varten. Mies ei halua ilmeisesti avata tätä mahdollisuutta kanssasi.

Vierailija
32/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasektomian yhteydessä säilötään siemennestettä mahdollista tulevaa tarvetta varten. Mies ei halua ilmeisesti avata tätä mahdollisuutta kanssasi.

Ei tuo säilöntä ole mikään automaatio. Siihen varmaankin tarjotaan mahdollisuutta, mutta se on yllättävän kallista. Minultakin sitä kysyttiin ennen operaatiota, mutta kun lapsiluku oli jo täynnä, mitään ei minulta laitettu varastoon. Ap:n mies on voinut myös kieltäytyä mahdollisuudesta, jos on kerran vakuuttunut, ettei lapsia koskaan halua.

Sitä en osaa arvioida, miten helposti ap:n mies lapsettomana on voinut saada vasektomian. Itsellä oli siinä vaiheessa jo sen verran useampi lapsi tehtynä, että ei tarvinnut enää paljoa perustella.

-M42

Vierailija
33/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa että miehestä ei huomaisi jos käynyt vasektomiassa. Työkaveri oli saikulla muutaman päivän ja senkin jälkeen oli kipeä ja sanoi että pitää kävellä jalat harallaan.

Jos tämä avaus olisi oikeasti totta niin eron paikka. Naimisiin mennään ja yleensä perustetaan perhe. Jos lapsia oli jo suunniteltu niin tuollainen teko olisi anteeksiantamatonta. Eroa. Toinen vaihtoehto on että otat rakastajan jonka kanssa teet lapset. Baarireissut ja yhdenillanjutut myös harkintaan. Tee miehelle selväksi että hankit lapsia ja haet seksiseuraa muualta. Hän on pettänyt sinut pahimmalla mahdollisella tavalla, joten seksin harrastaminen jonkun muun kanssa lapsenhankintatarkoituksessa ei olisi ollenkaan väärin.

Vierailija
34/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos mies onkin alkujaan jo ollut tuhkamuna, on tiennyt että ei tule saamaan lapsia ja nyt keksi tällaisen tekosyyksi.

On tiettyjä sairauksia jotka voi johtaa lapsettomuuteen.

Vierailija
35/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoisin että lapsen aion hankkia tavalla tai toisella ja alkaisin selata hedelmöitysklinikoiden sivuja.

Vierailija
36/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valittaa, kun nainen tekee lapsia vaikka mies ei niitä halua - neuvotaan hakeutumaan vasektomiaan. 

Mies käy vasektomiassa, koska ei halua lapsia - on huijari ja ilkeä ihminen. 

Loogista.

Vierailija
37/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaikuttaa vähän siltä, että täällä joillain on mukana vähän sukupuoleen liittyvää kaksinaismoralismia, joten käännetääs tää toisinpäin. Jos se olisikin mies joka suhteen alusta asti kertoisi haluavansa lapsia, ja nainen myötäilisi että hänkin. Sitten mennään naimisiin ja mies ajattelee että ollaan samalla viivalla, että lapsia tehdään. Ei kuitenkaan ala kuulua, ja mies käy tutkimuksissa eikä mitään vikaa ole. Pyytää naista myös tutkimuksiin, jolloin vasta nainen tunnustaa, ettei ikinä pysty saamaan lapsia koska kohtu on poistettu jo ennen suhteen alkua.

Kuinka moni nyt ap:n miestä puolustava katsoisi ettei nainen ole harhauttanut miestä aika perustavanlaatuisessa asiassa, eikä naisen toiminnassa ole mitään huomautettavaa?

Vierailija
38/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tehnyt sen edellisen parisuhteen aikana? Meillä lääkärireissulla piti olla molempien mukana. Minulta erikseen kysyttiin mielipide useampaan kertaan, lapsiluvun piti olla riittävä tai joku terveydellinen syy. Plus toimenpiteen jälkeen arkuus ja turvotus jatkui muutaman päivän. Ettei provoaisi?

EI tuollaisia saisi kyllä kysellä, oikeus omaan kehoon ja lapsettomuuteen on jokaisen oma asia, oli parisuhteessa tai ei. Eikä todellakaan meiltä ainakaan kysytty kun mies teetti tuon itselleen, eikä ole lapsiakaan ja juuri oltiin menty naimisiin.

Vierailija
39/39 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen vasektomia ei kuulu vaimolle sen enempää kuin vaimon abortti miehelle. Siis noin niin kuin salassapitovelvollisuuden kannalta. Moraalisesti asia on tietenkin toinen, mutta vasektomiaan ei kyllä vaimoja kutsuta, se on ihan sen miehen oma asia.