Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei lähde baanalle, koska ei halua antaa lapsilleen huonoa esimerkkiä.

Vierailija
26.05.2018 |

Lapsillaan on kuulema suuri vaara tulla alkoholistiksi geneettisen perimän takia eikä halua antaa juopottelun mallia. He eivät siis saa lapsiaan hoitoon vaan mies jäisi katsomaan niitä kotiin.

Olen kyllä yrittänyt sanoa kaverille, että et sinä voi sitä estää, jos lapsistasi tulee juoppoja. Mitäs mieltä te arvon av-palstalaiset olette tällaisesta? Onko kaverini teistä outo?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Etelä-Euroopassa ihmiset kuole maksakirrosiin 16-vuotiaina?

Miksei Keski-Euroopassa olla hysteerisiä alkoholin kulutuksesta?

Tiedän vastauksen, mutta tiedättekö te?

Et tiedä. Alkoholin kulutus on Italiassa Euroopan vähäisintä. Mutta esim Ranska ja Espanja on korkean kulutuksen maita ja haitat on myös näkyviä

Vierailija
22/22 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani eivät juoneet tai ”käyneet baanalla” lapsuudessani. Jälkeenpäon ajateltuna olen todella kiitollinen heille, että he ovat antaneet minulle tuevallisen lapsuuden. 40 vuotta yhdessä ja tänä päivänä juovat ehkä lasin viiniä ruuan kanssa kerran vuodessa,

Meillä ei ollut mitään uskonnollista taustaa tai muuta tavallista syytä raittiuteen. Juomattomuus vain oli heidän yhteinen päätöksensä.

Suomessa tuntuu siltä, että juomattomuutta syyllistetään sosiaalisissa tilanteussa.

Se kuitenkin on höpöpuhetta, että lapsesta tulee kertalaakista alkis, jos äiti käy kerran radalla. AP:n kannattaisi kuitenkin hyväksyä muitakin elämänkatsomuksia kuin omansa. Ehkä kaverisi on tehnyt samanlaisen päätöksen kuin vanhempani aikoinaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän