Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mies saa seksiä?

Vierailija
26.05.2018 |

Olen pohtinut asiaa jo pidempään, ja mietin mitkä yleisesti ovat nyky-yhteiskunnassa kriteerit seksin saannille? Itseltäni seksi on loppunut kokonaan jo puolitoista vuotta sitten.

Olen 40 vuotias, ainakin ulkoisesti ihan hyvässä kunnossa oleva 190cm mies. Liikuntaa harrastan n. 5 kertaa viikossa. Yleisolemysta voisi kuvata sanoilla: leveät hartiat, kapea vyötärö. En tupakoi, en käytä alkoholia. Asun omassa talossa ison kaupungin kupeessa. Käyn töissä. Elämään kuuluu 6 vuotias poika. Tinderit sun muut ei ole tuonut toivottua tulosta. On itse asiassa pakko hyväksyä se tosiasia että 40 vuotiaana seksielämä on lopullisesti ohi. En oletakkaan että kaunista naista saisin, mutta en kelpaa ihan tavallisille suomalaisille naisillekkaan, ja se vähän hämmästyttää että mitä miehen pitäisi olla?

Nuorena miehenä en olisi uskonut että näin menee. Harrastin seksiä ensimmäisen kerran 13 vuotiaana, ja teini-iässä/nuorena miehenä seksielämä oli hyvinkin aktiivista. Tietysti yhteiskunta on noista ajoista muuttunut paljonkin.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatte miehet sentään vielä tullaomaan käteenne. Olkaa tyytyväisiä siitä! Mitäs synnyitte Suomeen, tämä on naisten maa!

Vierailija
42/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksimarkkinoilla on todella suuri epäsuhta.

On pieni joukko miehiä jotka saavat seksiä melkein aina halutessaan ja suurin osa miehistä ei saa melkein koskaan.

Epäsuhta syntyy siitä että naiset voivat kilpailuttaa aivan tolkuttomasti miehiä ja täten valitsevat vain itseään tasokkaammat miehet seksiin.

Siinä vaiheessa kun 5/10 nainen saa 8/10 miehen seksiin niin markkinat on sekaisin. Melkein kaikki ne 5, 6, 7 miehet jää ilman kun naiset kelpuuttavat vain 8 miehiä.

Nykyisin tinderin takia kukaan nainen ei tiedä että kelpuuttavat vuorotellen samoja miehiä.

Tajuat kai, että tuon on vain jonkun lassukan peräkammarissaan kehittämä teoria kuvitelluine tasonumeroineen?

Miehet (ja vain he) voivat koska tahansa joka tapauksessa muuttaa tilanteen eli lakata antamasta "itseään alempitasoisille". Jostain syystä tämä ratkaisu ei vain tunnu kelpaavan, sen sijaan naisten pitäisi alkaa antaa miehille, jotka eivät herätä haluja, ja vieläpä samaan aikaan säästää itseään, koska kukapa kyläpyörän huolisi. Aika mahdoton yhtälö.

Eli pitäkää, miehet, vetoketju kiinni. Antakaa vain omantasoisille ja paremmille (jos kerran niihin tahoihin uskotte).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisissä miehissä taitaa olla uskomattoman paljon huonolla itsetunnolla olevia miehiä. Kohdellaan naisia halventavasti, ajatellaan vain omaa nautintoa ja sitten valitetaan kun ei saada naisia.  Vielä käsittämättömänpää on valitus, että toiset miehet vie naiset.  Mikä hitto teitä oikein vaivaa??  Missä itseluottamus omaan tekemiseen?  Miksi teidän pitäisi olla huonompia kuin joku toinen mies. Parinvalinnassa ulkonäöllä ei ole juurikaan tekemistä, ainoastaan sielunkumppanuudella. Näin se on ennenkin mennyt, etsikää sitä oikealta tuntuvaa, kun sielut natsaa saatte naisen. Pakkien ja pettymysten kautta voittoon, niin se on aina mennyt.  Mutta ei niitä muiden miesten tekemisiä kyllä kannata miettiä. Se ei johda mihinkään. Älkääkä todellakaan syyttäkö naisia omasta saamattomuudesta.

Vierailija
44/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa minäkään seksiä. Eli vastentahtoisessa selibaatissa. En ole noin pitkä kuin aloittaja, mutta näköjään ei putkätkään miehet saa naista.

Nykyaika nyt on vaan tällainen miehen kannalta, aika perseestä ja tulee vaan huonomnaksi muuttumaan. Nainen ei enää tarvitse miestä mihinkään, joten ei tietenkään päästä panemaan.

Nainen ei välttämättä tarvitse miestä mihinkään, mutta saattaa silti kaivata kumppania. Elikkä mukavaa kaveria ja seuralaista arkeen ja seksiin.

Vierailija
45/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksimarkkinoilla on todella suuri epäsuhta.

On pieni joukko miehiä jotka saavat seksiä melkein aina halutessaan ja suurin osa miehistä ei saa melkein koskaan.

Epäsuhta syntyy siitä että naiset voivat kilpailuttaa aivan tolkuttomasti miehiä ja täten valitsevat vain itseään tasokkaammat miehet seksiin.

Siinä vaiheessa kun 5/10 nainen saa 8/10 miehen seksiin niin markkinat on sekaisin. Melkein kaikki ne 5, 6, 7 miehet jää ilman kun naiset kelpuuttavat vain 8 miehiä.

Nykyisin tinderin takia kukaan nainen ei tiedä että kelpuuttavat vuorotellen samoja miehiä.

Jee taas ollaan tässä markkina teemassa. Hei haloo läheskään kaikki kumppania etsivät naiset eivät ole tinderissä eikä muissakaan nettideittipalveluissa. Tähän on syynä se, että monet häiriintyy siitä, että sieltä saa vaan eriasteisesti törkeitä seksinvonkaajia . Monet kokeilee , pettyyy ja poistuu niiltä markkinoilta.

Vierailija
46/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa syntyi sotien jälkeen kuudessa vuodessa 600 000 lasta. Kuudessa vuodessa! Mikä on muuttunut? Seksin määrä.

Kyllähän ehkäisyvälineet ja e-pillerit ovat tulleet kaikkien naisten saataville vasta -60-70-luvuilla. Joten sanoisin, että ehkäisy on se mikä on lisääntynyt eikä niinkään seksin määrä.

Vierailija
47/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa syntyi sotien jälkeen kuudessa vuodessa 600 000 lasta. Kuudessa vuodessa! Mikä on muuttunut? Seksin määrä.

Kyllähän ehkäisyvälineet ja e-pillerit ovat tulleet kaikkien naisten saataville vasta -60-70-luvuilla. Joten sanoisin, että ehkäisy on se mikä on lisääntynyt eikä niinkään seksin määrä.

Jäi seksin määrän vähentyminen pois. Varmasti nykyään suurin osa ihmisistä harrastaa enemmän seksiä kuin 40-luvulla. Ja nimenaan avioliiton ulkopuolella.

Vierailija
48/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan seksin määrä on nykyisin kyllä vähentynyt.

Vierailija
49/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pohtinut asiaa jo pidempään, ja mietin mitkä yleisesti ovat nyky-yhteiskunnassa kriteerit seksin saannille? Itseltäni seksi on loppunut kokonaan jo puolitoista vuotta sitten.

Olen 40 vuotias, ainakin ulkoisesti ihan hyvässä kunnossa oleva 190cm mies. Liikuntaa harrastan n. 5 kertaa viikossa. Yleisolemysta voisi kuvata sanoilla: leveät hartiat, kapea vyötärö. En tupakoi, en käytä alkoholia. Asun omassa talossa ison kaupungin kupeessa. Käyn töissä. Elämään kuuluu 6 vuotias poika. Tinderit sun muut ei ole tuonut toivottua tulosta. On itse asiassa pakko hyväksyä se tosiasia että 40 vuotiaana seksielämä on lopullisesti ohi. En oletakkaan että kaunista naista saisin, mutta en kelpaa ihan tavallisille suomalaisille naisillekkaan, ja se vähän hämmästyttää että mitä miehen pitäisi olla?

Nuorena miehenä en olisi uskonut että näin menee. Harrastin seksiä ensimmäisen kerran 13 vuotiaana, ja teini-iässä/nuorena miehenä seksielämä oli hyvinkin aktiivista. Tietysti yhteiskunta on noista ajoista muuttunut paljonkin.

Et voisi enempää olla väärässä että 40 on seksit ohi, olen itse yli nelkyt ja saan seksiä kotona aina kun haluan ja en mitenkään vonkumalla, sen lisäksi tuntuisi olevan tarjontaa myös suhteen ulkopuolella vaikka kuinka paljon vaikka en aktiivisesti sitä haekkaan, olen ihmetellyt että edes nuorempana ei näin paljon ollut halukkaita.. olen ihan hyvännäköinen kundi, en mitenkään äärimmäisen kovassa tikissä mutta ok.. olen menestynyt kohtuullisen hyvin elämässä ja lapseton

Vierailija
50/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi seksin määrän vähentyminen pois. Varmasti nykyään suurin osa ihmisistä harrastaa enemmän seksiä kuin 40-luvulla. Ja nimenaan avioliiton ulkopuolella.

Itse en usko että näin on alkuunkaan. Seksikertojen määrä on vähentynyt voimakkaasti 70 lyvusta parisuhteissa. Ja muutenkin ihmiset elävät paljon yksin. Väitän että ihmiset harrastivat huomattavasti enemmän seksiä 40- luvulla. Siis monen palstalaisen isovanhemmat.

Vierailija
51/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma parisuhteeni on alkanut 70-luvulla. En ole pitänyt itseäni mitenkään seksuaalisesti erityisen aktiivisena. Mutta nuoresta lähtien pillua pitänyt saada pari kertaa viikossa vähintään. Pari päivää edellisestä kerrasta ja taas on panetus päällä.  Pelkkä suikkari ei tuota juurikaan poista, vaan pitäisi päästä höyläämään kalulla pillussa. Nykyisin tuo onnistuu enää 1-2 krt viikko. Luojalle kiitos, että vaimokin ollut aktiivinen kaikki nämä vuodet.  Siksi tätäkin saittia tulee luettua, kun panettaa jatkuvasti. Aina sitä voi myös saada jotain uusia ideoita. Vaikea ymmärtää, että joku mies voisi olla ilman seksiä.

Vierailija
52/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa todennäköisemmin seksiä, jos on parisuhteessa. Minuun vetoaa mies, joka on ulkomuodoltaan komea, parta ajettu, hiukset leikattu, fiksu, hyväkäytöksinen, tupakoimaton, hyväntuoksuinen ja isokaluinen.

Miehen pituudella ei ole minulle merkitystä eikä kohtuullinen ylipaino ole este. En tykkää laihoista miehistä. Miehessä saa olla vähän massaa.

Vierailija
53/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minua nelikymppistä, kaunista ja hoikkaa naista viehättää vain nelikymppinen, kokenut, itsestään huolehtinut mies. Nelikymppisenä mies on aivan parhaimmillaan.

Vierailija
54/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole halunnut seksiä enää aikoihin. Saisin kyllä, mut ei kiinnosta. Ja olen 39v mies... En ole kyllä koskaan ollut mikään, seksihullu, mut nyt on menny jo vuosia ilman.

Vierailija
55/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tähän ajan kuluessa tottuu. Vuosi on nyt mennyt ilman. Tuntuu uskomattomalta ajatella että joku mies saa kolmesta viiteen kertaan viikossa seksiä.

Ehkä muutaman vuoden kuluttua ei enää osaa niin kaivatakkaan. En tiedä sitten mitä tuo poika vanhemmiten ajattelee että miksi isällä ei ole naista, mutta se on sen ajan murhe.

Vierailija
56/56 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tähän ajan kuluessa tottuu. Vuosi on nyt mennyt ilman. Tuntuu uskomattomalta ajatella että joku mies saa kolmesta viiteen kertaan viikossa seksiä.

Ehkä muutaman vuoden kuluttua ei enää osaa niin kaivatakkaan. En tiedä sitten mitä tuo poika vanhemmiten ajattelee että miksi isällä ei ole naista, mutta se on sen ajan murhe.

tottuu kyllä ja koko seksi on muutenkin yliarvostettua. Sitä vaan luulee fantasioissaan ja paineissaan ihan liikoja. Käy pikaisesti vessassa heittämässä mällit pönttöön, niin taas pärjää ihan hyvin. Ei siihen mitään naista tarvii.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi