Minkälainen mies saa seksiä?
Olen pohtinut asiaa jo pidempään, ja mietin mitkä yleisesti ovat nyky-yhteiskunnassa kriteerit seksin saannille? Itseltäni seksi on loppunut kokonaan jo puolitoista vuotta sitten.
Olen 40 vuotias, ainakin ulkoisesti ihan hyvässä kunnossa oleva 190cm mies. Liikuntaa harrastan n. 5 kertaa viikossa. Yleisolemysta voisi kuvata sanoilla: leveät hartiat, kapea vyötärö. En tupakoi, en käytä alkoholia. Asun omassa talossa ison kaupungin kupeessa. Käyn töissä. Elämään kuuluu 6 vuotias poika. Tinderit sun muut ei ole tuonut toivottua tulosta. On itse asiassa pakko hyväksyä se tosiasia että 40 vuotiaana seksielämä on lopullisesti ohi. En oletakkaan että kaunista naista saisin, mutta en kelpaa ihan tavallisille suomalaisille naisillekkaan, ja se vähän hämmästyttää että mitä miehen pitäisi olla?
Nuorena miehenä en olisi uskonut että näin menee. Harrastin seksiä ensimmäisen kerran 13 vuotiaana, ja teini-iässä/nuorena miehenä seksielämä oli hyvinkin aktiivista. Tietysti yhteiskunta on noista ajoista muuttunut paljonkin.
Kommentit (56)
Nyky-yhteiskunnassa kriteerit seksin saannille? Ymmärrätkö itsekään, mitä horiset?
Lukemattomat ikäisesi miehet saavat tänäkin viikonloppuna seksiä. Absolutismi on monelle turn off, mutta jos liikut ihmisten parissa, tutustut uusiin ihmisiin, olet mukavaa seuraa ja pilkettä löytyy silmäkulmasta, niin ei siihen alkoholia tarvita, että myös naiset viihtyvät seurassasi ja kokevat sinut kiinnostavaksi ja haluttavaksi.
Mieheni saa seksiä 3-5 kertaa viikossa. On 47 -vuotias, pitkä, mutta kerryttänyt mahaa. Matalapalkka-alalla, jota tosin kompensoi hyvä koulutus sekä varallisuus. Erinomainen isä taaperoikäiselle, joka on syy siihen, että joka päivä ei onnistuta harrastamaan.
Nätti naama, kiva luonne, hyvä huumori, hajuton. Sillä saa naisia.
Entä millainen olet ihmisten parissa? Jurottava, hiljainen kuuntelija vai se joka saa muut nauramaan ja hyvälle tuulelle. Minut ainakin hurmattiin huumorilla, ulkoisetkin ominaisuudet olivat kyllä kunnossa, mut huumori oli se joka mut ihastumaan sai.
Olen köyhä, lihava ja hyvää vauhtia kaljuuntuva 37-vuotias mies. Naamani on täyttä tusinatavaraa. Saan viikoittain seksiä ihanalta, kauniilta ja varakkaalta naisystävältäni. Tiedän, että olen saanut jackpotin.
Tämä johtuu varmaan siitä, että olen tutustunut naisiin aina ihmisinä, en pilluina joilta voi saada seksiä. Olen hyväkäytöksinen, vastuuntuntoinen ja lempeä, lisäksi omaan hyvän huumorintajun. Tärkeimpänä asiana kuitenkin se, etten koskaan ole tehnyt seksin saannista itselleni pakkomiellettä.
Vierailija kirjoitti:
Entä millainen olet ihmisten parissa? Jurottava, hiljainen kuuntelija vai se joka saa muut nauramaan ja hyvälle tuulelle. Minut ainakin hurmattiin huumorilla, ulkoisetkin ominaisuudet olivat kyllä kunnossa, mut huumori oli se joka mut ihastumaan sai.
Se että saa naisen hyvälle tuulelle ja viihtymään, ei todellakaan johda seksuaaliseen kiinnostukseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että saa naisen hyvälle tuulelle ja viihtymään, ei todellakaan johda seksuaaliseen kiinnostukseen
Ei, mutta se on edellytys sille, että myös seksuaalinen kiinnostus voi herätä.
Oma näkemykseni:
Mies ei halua enää parisuhteeseen vaan etsii vain kevytsuhteita. Joten irtoseksin saamiseksi sinussa pitäisi olla jotain säväyttävää. Nyt kenelläkään ei ole mitään syytä antaa sinulle.
Aloittajalle suosittelen seksirobottia. Tekevät vasta tuloaan Suomeen, mutta seksiroboteissa on tulevaisuus. Sitä en tiennyt että nykyään naisten kriteereinä on rankka ryyppääminen. En itse myöskään käytä alkoholia joten olen ilmeisen onnekas kun oon saanut naisen.
Varmaan sun terveelliset elämäntavat nähdään naisten keskuudessa uhkana. Munkkeja mussuttava ja zidukkaa lipittävä nainen ei diggaa kun tuskin sorrut mässypussiinkaan. Ala ryyppäämään ja vetämään röökiä. Jos ei edelleenkään natsaa, kuolet ainakin aikaisemmin. Hurjaa jos ajattelet eläväsi loppuelämän ilman!
Vierailija kirjoitti:
Oma näkemykseni:
Mies ei halua enää parisuhteeseen vaan etsii vain kevytsuhteita. Joten irtoseksin saamiseksi sinussa pitäisi olla jotain säväyttävää. Nyt kenelläkään ei ole mitään syytä antaa sinulle.
Itse olen "etsinyt" ihan parisuhdetta, mutta tuntuu että onkohan se sittenkään viisasta mainita tinderissä tai nettideiteissä. Alkanut tuntumaan, että naiset ei nykyään etsi kuin hauskanpitoa jos sitäkään.
M35
Olen tavallinen sinkkunainen.
Tein parisuhdeprofiilin ja seksiprofiilin. Ensimmäiseen tuli nolla vastausta ja jälkimmäiseen n sata (ei pk-seutu).
Aika rohkea avaus. Vaikea sanoa miksi et ”kelpaa” suominaisille. Mutta veikkaan että tuo on aika yleinen ongelma miesten keskuudessa että jäävät ilman.
Sääliksi käy nelikymppisiä suomimiehiä kun ei nuoremmatkaan enää nykyään saa. Miehillä yleensä on kuitenkin ihan luontainen halu ”päästä panemaan”.
Mutra siitä olen satavarma että olet tarjonnut monelle feministille miellyttävän hetken kun ovat lukeneet että elät ilman 👌
Näillä naapurissa asuvilla Irakin komistuksilla näyttää seuraa riittävän. Joka päivä eri naiset kainalossa.
Sama juttu täälläkin. Vuoden ollut jo ilman seksiä, vastentahtoisesti. Monesti mietin että ketkä miehet oikein hoitelee kaikki naiset?
M32
Ongelma on se että haet seksiä, et suhdetta. Ei sellainen naisia innosta.
Vierailija kirjoitti:
Mutra siitä olen satavarma että olet tarjonnut monelle feministille miellyttävän hetken kun ovat lukeneet että elät ilman 👌
Kiitos :D Muistin taas, miksi rakastan tätä palstaa. Saan edes muutaman päivittäisen naurunremakan.
Naimisissa olevat miehet. Jopa reilusti sinua vanhemmat.
Partnereilleni yhteistä: he kunnioittavat ja rakastavat naisia. Rakastavat myös seksiä ja p***ua. Nauttivat tuottaa naiselle nautintoa.
Huumorintaju iso plussa.
Eivät ole mitään perinteisesti komeita, mutta pitävät itsestään huolta ja ovat puhtaita.
Naama. Siitä se on useimmiten kiinni