Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet nimennyt puolisosi kännykkääsi?

Vierailija
26.05.2018 |

Itselläni on Ice etunimi sukunimi

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICE1 ja sukunimi.

Vierailija
22/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain vakavaa sattuu, niin sairaalasta otetaan yhteyttä siihen henkilöön, joka on nimetty lähiomaiseksi. Ei ne ala teidän kännykän salasanoja arvailla etsiäkseen ICE-henkilön.

Oma mieheni on privapuhelimessani lempinimellä, jota käytän hänestä. Se ei tule hänen etunimestään vaan on maskuliinisuutta ja komeutta kuvaava sana. Työpuhelimessa hän on sukunimi etunimi kuten kaikki muutkin.

Pysytteletkö aina kotiseudulla, jossa sairaalalla on tietosi?

Minä oleskelen paljon ulkomailla ja aina voi sattua ja tapahtua. Älykännykästä saa sos-tiedot esille ilman salasanaa. Joten kyllä, aviomieheni ja lapseni ovat kaikki ICE-liitteellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ICE Nimi (husband)

Vierailija
24/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimi

Vierailija
25/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa.

Vierailija
26/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ice

ICE lisätään nimen eteen merkiksi siitä, että pari seksuaalinen elämä on jäistä. Näin rakastajattaret tietävät olla vastaamatta jääkuningattarelle.

Vierailija
27/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yhteystiedoissa ICE1 Etunimi-aviomies ja lisäksi lukitusnäytössä ICE Etunimi Sukunimi

Vierailija
28/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jotain vakavaa sattuu, niin sairaalasta otetaan yhteyttä siihen henkilöön, joka on nimetty lähiomaiseksi. Ei ne ala teidän kännykän salasanoja arvailla etsiäkseen ICE-henkilön.

Oma mieheni on privapuhelimessani lempinimellä, jota käytän hänestä. Se ei tule hänen etunimestään vaan on maskuliinisuutta ja komeutta kuvaava sana. Työpuhelimessa hän on sukunimi etunimi kuten kaikki muutkin.

Minä oleskelen paljon ulkomailla ja aina voi sattua ja tapahtua. Älykännykästä saa sos-tiedot esille ilman salasanaa. Joten kyllä, aviomieheni ja lapseni ovat kaikki ICE-liitteellä.

En mä ainakaan osaa kaivaa kännykästä mitään SOS-tietoja.

Vierailija
29/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimellä

Vierailija
30/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Etunimi <3”

Sos-tietoihin, jotka näkee lukitulta näytöltä, olen määritellyt ice-numeroiksi kumppanin ja äidin.

Siellä sii näkyy sitten

Kumppani ”etunimi <3” ja puhelinnumero

Vierailija
31/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta

Vierailija
32/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lukee nimellä "H*mo" (paitsi toi tähti pois, tähän kun ei voi h..omoa kirjottaa suoraan koska se on hyvin paha sana tällä palstalla). Siks lukee tuolla nimellä koska ei ikinä halua seksiä.. että homppeli kai se on.

Vierailija
33/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ice

Ice 1 rcing, eli Kimi Räikkösen perustama motocross-talli.

Vierailija
34/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan osaa kaivaa kännykästä mitään SOS-tietoja.

Ehkä olisi syytä opetella?

Vierailija
35/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ice

In case of emergency, eli jos jotain sattuu, niin tämä numero on se, johon otetaan yhteyttä. Lähiomainen.

😂

Vierailija
36/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ice

In case of emergency, eli jos jotain sattuu, niin tämä numero on se, johon otetaan yhteyttä. Lähiomainen.

Ilmankos varastamastani kännykästä vastasikin joku möreääninen äijä kun luulin soittavani Kimi Räikköselle valinnalla ice1

-Pertsa

Vierailija
37/45 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä lukee vaimo kulta, ja minulla miehen etu- ja sukunimi;) mieheni on romanttinen.

Vierailija
38/45 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsästi etunimellä.

Lukitusnäytön taustakuvassa lukee ICE & lost phone ja miehen puhelinnumero.

Kiitos ideasta. Laitankin lukitusnäyttökuvasn myös noin tai ehkä vaan Ice ja numeron.

Vierailija
39/45 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies lukee nimellä "H*mo" (paitsi toi tähti pois, tähän kun ei voi h..omoa kirjottaa suoraan koska se on hyvin paha sana tällä palstalla). Siks lukee tuolla nimellä koska ei ikinä halua seksiä.. että homppeli kai se on.

Luin viestiäsi.

Luulin, että puhelimessasi lukee Himo. Sitten luin eteenpäin ja meni hetki, ettei asia niin ollutkaan, kun olin ajatukseni päässyt.

Vierailija
40/45 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ice

😂

Oikeesti??? Ei juma mitä pahveja tääl kikattelee missä pullossa elätte kun ette ICE koodia tiedä?

https://www.punainenristi.fi/ensiapuohjeet/ice-lyhenne-kannykkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi