Miten olet nimennyt puolisosi kännykkääsi?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain vakavaa sattuu, niin sairaalasta otetaan yhteyttä siihen henkilöön, joka on nimetty lähiomaiseksi. Ei ne ala teidän kännykän salasanoja arvailla etsiäkseen ICE-henkilön.
Oma mieheni on privapuhelimessani lempinimellä, jota käytän hänestä. Se ei tule hänen etunimestään vaan on maskuliinisuutta ja komeutta kuvaava sana. Työpuhelimessa hän on sukunimi etunimi kuten kaikki muutkin.
Pysytteletkö aina kotiseudulla, jossa sairaalalla on tietosi?
Minä oleskelen paljon ulkomailla ja aina voi sattua ja tapahtua. Älykännykästä saa sos-tiedot esille ilman salasanaa. Joten kyllä, aviomieheni ja lapseni ovat kaikki ICE-liitteellä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
ICE lisätään nimen eteen merkiksi siitä, että pari seksuaalinen elämä on jäistä. Näin rakastajattaret tietävät olla vastaamatta jääkuningattarelle.
Mulla yhteystiedoissa ICE1 Etunimi-aviomies ja lisäksi lukitusnäytössä ICE Etunimi Sukunimi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jotain vakavaa sattuu, niin sairaalasta otetaan yhteyttä siihen henkilöön, joka on nimetty lähiomaiseksi. Ei ne ala teidän kännykän salasanoja arvailla etsiäkseen ICE-henkilön.
Oma mieheni on privapuhelimessani lempinimellä, jota käytän hänestä. Se ei tule hänen etunimestään vaan on maskuliinisuutta ja komeutta kuvaava sana. Työpuhelimessa hän on sukunimi etunimi kuten kaikki muutkin.
Minä oleskelen paljon ulkomailla ja aina voi sattua ja tapahtua. Älykännykästä saa sos-tiedot esille ilman salasanaa. Joten kyllä, aviomieheni ja lapseni ovat kaikki ICE-liitteellä.
En mä ainakaan osaa kaivaa kännykästä mitään SOS-tietoja.
”Etunimi <3”
Sos-tietoihin, jotka näkee lukitulta näytöltä, olen määritellyt ice-numeroiksi kumppanin ja äidin.
Siellä sii näkyy sitten
Kumppani ”etunimi <3” ja puhelinnumero
Mun mies lukee nimellä "H*mo" (paitsi toi tähti pois, tähän kun ei voi h..omoa kirjottaa suoraan koska se on hyvin paha sana tällä palstalla). Siks lukee tuolla nimellä koska ei ikinä halua seksiä.. että homppeli kai se on.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
Ice 1 rcing, eli Kimi Räikkösen perustama motocross-talli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oleskelen paljon ulkomailla ja aina voi sattua ja tapahtua. Älykännykästä saa sos-tiedot esille ilman salasanaa. Joten kyllä, aviomieheni ja lapseni ovat kaikki ICE-liitteellä.En mä ainakaan osaa kaivaa kännykästä mitään SOS-tietoja.
Ehkä olisi syytä opetella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
In case of emergency, eli jos jotain sattuu, niin tämä numero on se, johon otetaan yhteyttä. Lähiomainen.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
In case of emergency, eli jos jotain sattuu, niin tämä numero on se, johon otetaan yhteyttä. Lähiomainen.
Ilmankos varastamastani kännykästä vastasikin joku möreääninen äijä kun luulin soittavani Kimi Räikköselle valinnalla ice1
-Pertsa
Miehellä lukee vaimo kulta, ja minulla miehen etu- ja sukunimi;) mieheni on romanttinen.
Vierailija kirjoitti:
Tylsästi etunimellä.
Lukitusnäytön taustakuvassa lukee ICE & lost phone ja miehen puhelinnumero.
Kiitos ideasta. Laitankin lukitusnäyttökuvasn myös noin tai ehkä vaan Ice ja numeron.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies lukee nimellä "H*mo" (paitsi toi tähti pois, tähän kun ei voi h..omoa kirjottaa suoraan koska se on hyvin paha sana tällä palstalla). Siks lukee tuolla nimellä koska ei ikinä halua seksiä.. että homppeli kai se on.
Luin viestiäsi.
Luulin, että puhelimessasi lukee Himo. Sitten luin eteenpäin ja meni hetki, ettei asia niin ollutkaan, kun olin ajatukseni päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
😂
Oikeesti??? Ei juma mitä pahveja tääl kikattelee missä pullossa elätte kun ette ICE koodia tiedä?
https://www.punainenristi.fi/ensiapuohjeet/ice-lyhenne-kannykkaan
ICE1 ja sukunimi.