Miten olet nimennyt puolisosi kännykkääsi?
Kommentit (45)
Mies on puhelimessani nimellä ISÄ. Peruja siitä kun lapset oli pieniä ja heillä ei ollut puhelimia itsellään ja kaikki käytettiin minun puhelintani.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
In case of emergency, eli jos jotain sattuu, niin tämä numero on se, johon otetaan yhteyttä. Lähiomainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ice
In case of emergency, eli jos jotain sattuu, niin tämä numero on se, johon otetaan yhteyttä. Lähiomainen.
Voi jeesus.
Pelkkä etunimi. Ennen oli Aarmas, kun piti saada aakkosiin ekaksi.
Etunimellä. Miehellä on minun nimeni virallisesti etunimi sukunimi. Joskus nauranut tuolla, mutta hän on ehkä... vähemmän romanttinen.
ICE1 husband *
*=puolison etunimi
Vierailija kirjoitti:
Mies on puhelimessani nimellä ISÄ. Peruja siitä kun lapset oli pieniä ja heillä ei ollut puhelimia itsellään ja kaikki käytettiin minun puhelintani.
Hyi 🤮 Pervoa.
Jos jotain vakavaa sattuu, niin sairaalasta otetaan yhteyttä siihen henkilöön, joka on nimetty lähiomaiseksi. Ei ne ala teidän kännykän salasanoja arvailla etsiäkseen ICE-henkilön.
Oma mieheni on privapuhelimessani lempinimellä, jota käytän hänestä. Se ei tule hänen etunimestään vaan on maskuliinisuutta ja komeutta kuvaava sana. Työpuhelimessa hän on sukunimi etunimi kuten kaikki muutkin.
Tylsästi etunimellä.
Lukitusnäytön taustakuvassa lukee ICE & lost phone ja miehen puhelinnumero.
Mulla pelkkä etunimi. Joskus ollut ice edessä muttei nyt enää.