Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tuntemasi ihminen arvostelee ääneen toisten ulkonäköä erityisesti päin naamaa?

Vierailija
26.05.2018 |

Kaikki ihmiset, joita itse "tunnen" (eivät yllättäen ole läheisiä minulle) ovat itse melko karmean näköisiä, esim. vaikka lyhyt mieheksi ja kaikin puolin epämiehekäs, tai lihava nainen ym. En koskaan kiinnittäisi noiden ulkonäköön huomiota, mutta pakko sen jälkeen kun ovat minut ovelasti haukkuneet.. Eikä minua joka paikassa haukuta, mutta joskus saa kuittailua, enkä ymmärrä miksi.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa; vasta oli ystävänä noin 55 vee mies. Harvahiuksinen, ylipainoinen, huonokuntoinen ja muutenkin itsekäs ihminen. Hänellä on tuttavina mielestäni viehättäviä naisia ja koska sinkkuna tuo oli niin ehdottelin niitä ystäviä sitten mahdollisiksi daameiksi. Kaikki olivat kuitenkin kuulemma 'liian runsaita' hänen makuunsa. Meinasin sanoa että kurkkaappa ensin peiliin mutten viitsinyt ;) 

Vierailija
22/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat on pahoja, toinen ryhmä on rumat ja tyhmät vanhemmat ukkelit. Heitä tosin aika harvassa.

Sitten vielä miehet jotka vihaa kaikkia vähemmistöjä ihan tosissaan eli homoja, uskovaisia, mustalaisia, tummaihoisia... he vihaavat myös naisia joissa on jokin ulkoinen vika kuten ylipaino tai jokin piirre ulkonäössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kehuu omaa ulkonäköään ja haukkuu ja nauraa muita. Pidemmän ajan kuluessa olen huomannut, että hänellä on todella huono itsetunto.

Vierailija
24/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anorektikot kyllä.

Eräs tuntemani anorektikko ottaa kuviakin omasta mielestään rumista ihmisistä, ja kovaan ääneen samalla nauraa ja pilkkaa sitä kuvan kohdetta. 

En enää nykyään tapaa sitä julkisilla paikoilla tuon takia.

Vierailija
25/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse geenilotossa hävinneet tyypit, etenkin naispuoleiset, rakastavat sättiä muita ihmisiä. Se oma rumuus ilmeisesti ahdistaa niin paljon, että se paha olo täytyy purkaa viattomiin ihmisiin.

Vierailija
26/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anorektikot kyllä.

Eräs tuntemani anorektikko ottaa kuviakin omasta mielestään rumista ihmisistä, ja kovaan ääneen samalla nauraa ja pilkkaa sitä kuvan kohdetta. 

Nämä. Oma häiriintynyt ruumiinkuva leviää vaatimukseksi ympäristöön. Törkeämpää tekstiä en ole kuullut kenenkään suusta. Sitten mennään ylpeinä osastolle.

Vierailija
27/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeasanoa kirjoitti:

Minulla oli kaksi tuttavatarta jotka olivat anorektisen laihoja noin 60 vee naisia. Siis hentoisia (linnunluisia) rakenteeltaan mutta myös äärimmäisen laihoja. Samanmittaisia kuin itse olen. Kyllä painohuomautuksia tuli kokoajan ja toinen kertoi kuinka toinen kyseli seläntakanani että miksi olen niin lihava, vaikka olen enemmän vanttera ja voimakas kuin lihava. Samoin linnunluinen äärimmäisen laiha ystäväni kertoi vuosia sitten että hänen laiha mutta urheilullinen miehensä oli kysellyt miksi olen niin lihava...

Kyllähän se ärsyttää kun itse en vastaavaa harrasta ja mielessäni mietin asioita mutten ilmaise niitä ääneen, saati toisten seläntakana tms. Yleensä en edes kiinnitä niin huomiota ohikulkijoihin tms. Toki ystävät joita usein tapaa niin jää myös ulkonäöllisesti mieleen, mutta jos mietin heidän ulkonäköään niin teen sen itsekseni ja yleensä pyrin ajattelmaan kaikista positiivisesti olivatpa laihoja tai lihavia. Tosin miksen itsekin haluaisi olla sorja- ja pitkäraajainen kuin tällainen vahvarakenteinen ja leveälantioinen.

Mitä vikaa on leveässä lantiossa? Ihan mielelläni näytän naiselta enkä pikkupojalta.

Vierailija
28/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
29/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on pakko johtua siitä että ihminen vihaa itseään, ei kukaan hyvän itsetunnon omaava vaivaudu ruotimaan muiden ulkonäköä.

Vierailija
30/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma siskoni. Koko elämäni ajan se on ollut arvostelemassa ja kritisoimassa, en muista milloin olisi mitään hyv sanonut. On luonteeltaan muutenkin tosi kriittinen mutta minun ulkonäön kokee sellaiseksi, että on pakko aivan jatkuvasti kommentoida ja kyseenalaistaa.

Vierailija
31/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kasvatettu ja empatiakyvytön. Jos hänen omaa ulkonäköään pitäisi kuvailla, niin kauhean laiha ja ruipelo mies. Mutta omassa ulkonäössään ei tietenkään nää mitään vikaa, vaan kaikkien muiden.

Vierailija
32/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni. Arvosteli mm. mua ja lisäksi kaikkia naispuolisia kavereitani tosi ilkeästi. Toki myös tuntemattomat kaduntallaajat ja julkkikset saivat osansa.

Itse oli lyhyt, kaljamahainen ja kaljuuntuva, vaatteet vaan aina merkkikamaa ja viimeisen päälle. Yliopiston kesken jättänyt, kolmikymppinen, työtön, ja viina maistui.

Vierailija
33/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini joka kuoli helmikuuussa. Hän haukkui lihavaksi tai laihaksi. Kun olin teini, minulla oli acne, äitini sanoi: naamasta on kirjava kuin pakanamaan kartta. Miten kohtaat mennä ihmisten ilmoille. Jne Kun joskus huomautin hänelle tästä , hän sanoi vain, että kyllä äiti saa sanoa.

Vierailija
34/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anorektikot kyllä.

Nämä. Oma häiriintynyt ruumiinkuva leviää vaatimukseksi ympäristöön. Törkeämpää tekstiä en ole kuullut kenenkään suusta. Sitten mennään ylpeinä osastolle.

Itse olen anorektikko (tällä hetkellä voin suht hyvin ja BMI 18.5) enkä ole aikuisiällä koskaan nauranut ja haukkunut ihmisten, varsinkaan tuntemattomien, ulkonäköä. Omaani kyllä senkin edestä.

Teininä saatoin kuitata toisen ulkonäöstä jos joku haukkui tai kiusasi minua ensin, mutta aikuisena en sitäkään, vaikka minua on haukuttu.

Vierailija
35/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin äitini tapana oli haukkua meitä. Ei ollut itsekään mikään kaunotar, pieni ja pyöreä mummo. Me tytöt olimme kaikki pitkiä ja nuorena ihan normaalipainoisiakin. Tosin pidin itseäni tietenkin läskinä kun olin teini.  Ja koska äitikin jo silloin jankutti syömisestäni. Jos olimme lihoneet, siitä huomautettiin heti. Ja kun olin laihtunut, äiti epäili minun sairastavan sitä "uutta tautia" eli aidsia... En muista koskaan sanoneeni hänelle takaisin, se ei ollut vaan silloin tapana. Nielin kaiken, koska en halunnut puolestani häntä loukata.Hän arvosteli kaikkea muutakin mahdollista, vaikkei hänellä ei tosiaankaan olisi ollut varaa. Olen ollut parempi äiti kuin hän ikinä. Sori nyt, sinne jonnekin...Olisi pitänyt vaan antaa takaisin, mutta olin kurissa kasvatettu.

Vierailija
36/37 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuo möläyttelijät ovat sosiaalisesti taidottomia, vähän yksinkertaisia tai jäätäviä läskejä. Monesti nämä kolme ominaisuutta esiintyvät yhtä aikaa. 

Vierailija
37/37 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin aiemmilla. Rumat, sottaiset tai lihavat ihmiset. Kumpuaa omasta epävarmuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi