Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen tuntemasi ihminen arvostelee ääneen toisten ulkonäköä erityisesti päin naamaa?

Vierailija
26.05.2018 |

Kaikki ihmiset, joita itse "tunnen" (eivät yllättäen ole läheisiä minulle) ovat itse melko karmean näköisiä, esim. vaikka lyhyt mieheksi ja kaikin puolin epämiehekäs, tai lihava nainen ym. En koskaan kiinnittäisi noiden ulkonäköön huomiota, mutta pakko sen jälkeen kun ovat minut ovelasti haukkuneet.. Eikä minua joka paikassa haukuta, mutta joskus saa kuittailua, enkä ymmärrä miksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrohan vähän lisää kokemastasi kuittailusta, niin päästään vauhtiin.

Vierailija
2/37 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joita itsejään yleisesti ei todellakaan pidetä viehättävinä. Eli olisiko näillä huono itsetunto ja joku katkeruus/kateus siinä taustalla? Itse olen kuitenkin suht tavallisen näköinen, joiltain piirteiltäni ihan sievä ja vielä nuori ja hoikka, en mikään erityinen kaunotar kylläkään. Varsinkin painoa tykkäävät kommentoida sellaiset, joilla itsellään sitä löytyy vähän liikaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään sellaista henkilöä. Seläntakana jotkt kyllä arvostelevat... En enää jaksa lähteä siihen mukaa samanlailla, kun sillon joskus ylästelaisena. :D

Vierailija
4/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä hoikka ok näkoinen nainen ,suhtaudun itse kaiken painoisiin ja näkoisiin ihmisiin lempeän hyväksyvästi.siksi onkin ollut järkytys kun olen pari kertaa tullu tosi pahasti loukatuksi ja haukutuksi toisten naisten taholta esim. hieman ylipainoinen, nätti nainen haukkui, että hoikat on tosi ällöttävän näköisiä (olen siis  itse tosi hoikka, tuli paha  mieli) vaikka olin  jutellut naiselle niiitä näitä kommentti tuli puun takaa.

toisen kerran olin työhaastattelussa ja haastattelia ylipainoinen , rehellisesti aika vaatimattoman ja romuluisen näköinen nainen,rupesi solvaamaan kysyi käytänkö huumeita kun oon niin laihan ,haukkui myös et mulla rumat silmät (aasialaisen näköiset ruskeat, vaikka oon suomalainen) mulla jäi suu auki sanoin vaan et ei varmaan vaikuta ulkonäkö työntekoon.

Vierailija
5/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ovat epävarmoja itsestään. Kai se toisten haukkuminen nostaa omaa itsetuntoa

Vierailija
6/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ihmisiä jotka harrastavat moista.

Vierailija
7/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on epäilty huumeidenkäytöstä, bulimiasta, anoreksiasta (söin ihan normaalisti), haukuttu isoa persettä (hmm.. jokin ei täsmää? Vai voiko anorektikolla olla iso perse?), naamaa (olin tosi nätti, mutta yllättäen en sitä itse tajunnut), myöhemmin töissä tuli samat asiat vastaan, en tajua miksi.

Miksi minä olen aina ollut se kohde? Joo, minulla oli siro vartalo, SIRO ja siis kun vihdoin pääsin ylipainon rajalle, niin yläkroppani vaan pysyi pienenä ja sama epäsopusuhtaisuus säilyi, paitsi että olo oli huono. Toivottavasti saisin jo olla rauhassa tämän ulkonäköni kanssa, koska miehetkään eivät enää minua lähesty (silloin hoikkana ja sirona ja nuorena kyllä lähestyivät liiankin kanssa, eli onko siinä se syy??). Tuntuu epäreilulta, että pelkästään lihavia puolustellaan, yleensä sille asialle sentään jotain voisikin tehdä ja se on yhtä sairasta kuin bulimia. Mutta ei, kukana ei puolusta laihojen haukkumista :( Minulla on yhä kehonkuva hukassa, eikä esim. kaverini antaneet minun pohtia asiaa, sanoivat vain että no lopeta, sulla on hyvä kroppa, jos itse ensin kyselivät omastaan ja pohtivat, onko vaikka iso pylly tai jotain.. Minut on aina vain sivuutettu tympeästi. En vieläkään tiedä, mikä olen.

Vierailija
8/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä antaisi sekuntiakaan huomiota sellaiselle ihmiselle, joka vihjailee mulle ulkonäöstäni tuohon sävyyn. Sellainen menee mun kirjoissani välittömästi mappiin: "aivot puuttuu".

Vierailija
9/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini. Hän, kyllä arvostelee vain läheisten ihmisten ulkonäköä (kuten minun, sisarusteni, isäni). On ollut nuorena erittäin kaunis ja edelleen ikäisekseen edustava. Kai se liittyy hänen omaan ulkonäkökeskeisyyteen ja siihen, että kokee perheenjäsenet jotenkin myös itsensä jatkeina.

Tuntemattomia ihmisiä arvostelevat tapaamani ihmiset ovat sitten itse olleet melko mitäänsanomattoman näköisiä- 

Vierailija
10/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan sellaisia ihmisiä ei halua lähelleen.

Toinen haukkuminen voi kohdistua luonteeseen. Etsitään etsimällä vikoja ohittamalla omat pahemmat viat.

Vierailija
11/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlaista oman erinomaisuuden pönkittämistä se, että etsitään ja huomautellaan toisia vioista. Eräs vanhempi, perunanenäinen nainen vitsailun varjolla huomautteli ylipainostani, mutta painonhan saa laihduttamalla pois, perunanenä vaatisi jo vaikeamman operaation...

Vierailija
12/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippusosiaalinen ylipainoinen sairaanhoitaja.

Vierailija
13/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ihmisiä jotka harrastavat moista.

Sama juttu ja tunnen paljon ihmisiä. Joko he eivät ole arvostelevia ihmisiä tai sitten he eivät arvostele ketään minun läsnäollessani, tiedä sitä sitten.

Vierailija
14/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut muutamia sellaisia henkisesti häiriintyneuitä naisia, joilla on tarve seksuaalisesti häpäistä muita naisia ja muutenkin olla arvaamattoman ilkeitä. Kuvioon kuuluu myös raivokohtaukset, mielisteleminen, takertuminen ja huomionhakuisuus.

En tosiaan kaipaa tällaisia ihmisiä lähelleni.

Vierailija
15/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ja/tai sellainen ihminen jolla ei ole käytöstapoja.

Vierailija
16/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiset setämiehet sekä suoraan että kierteellä kuittaillen oman ikäisiään, mutta itseään tasokkaampia naisia. Jäätävää. En tiedä eikö sieltä peilistä se totuus näy, vai eikä vain nähdä. Kuvioon kuuluu myös näiden naisten näkyvä ignooraaminen ja säälittävä nuorempien naisten vainoaminen ja mielistely.

Vierailija
17/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain mielenvikainen ihminen arvostelee kenenkään ulkonäköä päin naamaa. Eli sellaisella tyypillä ei ole ihan kaikki murot kipossa.

Vierailija
18/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut muutamia sellaisia henkisesti häiriintyneuitä naisia, joilla on tarve seksuaalisesti häpäistä muita naisia ja muutenkin olla arvaamattoman ilkeitä. Kuvioon kuuluu myös raivokohtaukset, mielisteleminen, takertuminen ja huomionhakuisuus.

En tosiaan kaipaa tällaisia ihmisiä lähelleni.

Miten tämä seksuaalinen häpäisemunen päin naamaa toteutetaan käytännössä?

Vierailija
19/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaksi tuttavatarta jotka olivat anorektisen laihoja noin 60 vee naisia. Siis hentoisia (linnunluisia) rakenteeltaan mutta myös äärimmäisen laihoja. Samanmittaisia kuin itse olen. Kyllä painohuomautuksia tuli kokoajan ja toinen kertoi kuinka toinen kyseli seläntakanani että miksi olen niin lihava, vaikka olen enemmän vanttera ja voimakas kuin lihava. Samoin linnunluinen äärimmäisen laiha ystäväni kertoi vuosia sitten että hänen laiha mutta urheilullinen miehensä oli kysellyt miksi olen niin lihava...

Kyllähän se ärsyttää kun itse en vastaavaa harrasta ja mielessäni mietin asioita mutten ilmaise niitä ääneen, saati toisten seläntakana tms. Yleensä en edes kiinnitä niin huomiota ohikulkijoihin tms. Toki ystävät joita usein tapaa niin jää myös ulkonäöllisesti mieleen, mutta jos mietin heidän ulkonäköään niin teen sen itsekseni ja yleensä pyrin ajattelmaan kaikista positiivisesti olivatpa laihoja tai lihavia. Tosin miksen itsekin haluaisi olla sorja- ja pitkäraajainen kuin tällainen vahvarakenteinen ja leveälantioinen.

Vierailija
20/37 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäiset setämiehet sekä suoraan että kierteellä kuittaillen oman ikäisiään, mutta itseään tasokkaampia naisia. Jäätävää. En tiedä eikö sieltä peilistä se totuus näy, vai eikä vain nähdä. Kuvioon kuuluu myös näiden naisten näkyvä ignooraaminen ja säälittävä nuorempien naisten vainoaminen ja mielistely.

Juuri tämä. Törmäsin eräässä tilaisuudessa noin 60 vuotiaaseen pitkään mutta runsaasti ylipainoiseen mieheen joka nyt ei ulkonäöllä häikäissyt ja oli pukeutunut vielä rumiin juoksutrikoisiin ja liian pieneen t-paitaan ja kyse ei ollut urheilutilaisuudesta ;) Hän alkoi minulle jutella ja jutteli suht asiallisesti kunnes alkoi mittailla minua päästä varpaisiin ilkeämielisesti ja kyseli mistähän löytäisi 50 kg naisen skootterinsa kyytiin kun hän ei muuta kelpuuta. Meinasin sanoa että 'ET IKINÄ MISTÄÄN' mutta jätin kommentoimatta mitenkään moista. Mutta tuntui uskomattomalta. Toki jokaisella olkoon unelmat ja haaveet ja toiveet, mutta joku realismi pitäisi olla mukana näissä jutuissa kuitenkin ;) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi