Suositelkaa shampoota, joka ei jätä otsatukkaa liruksi
Pesen joka aamu otsahiukset, mutta iltapäivää kohden ne ovat aina ohuet lirut. Mikä shampoo jättäisi otsahiukset niin puhtaiksi, että olisivat jopa vähän karheat?
Onko mahdoton yhtälö löytää tällainen shampoo luomu-merkeiltä?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen oliiviöljysaippuaa. Mä oon nyt nelisen vuotta käyttänyt vain sitä. Sampoo jättää hiukset liruiksi.
Kiitos! Googlasin ja vaikutti kokeilemisen arvoiselta.
AP
Jos tukka tuntuu menevän takkuiseksi tai päänahka kuivuu, suosittelen oliiviöljysaippuan hoitoaineeksi laimennettua etikkaa. Laitan n. yhden osan etikkaa ja neljä osaa vettä. Kaadan päänahkaan ja hiuksiin ja huuhtelen, lopuksi huuhtelu kylmällä. Etikka on hapanta ja sulkee hiussuomut sekä palauttaa päänahan happaman ph-arvon.
Vierailija kirjoitti:
Jos tukka tuntuu menevän takkuiseksi tai päänahka kuivuu, suosittelen oliiviöljysaippuan hoitoaineeksi laimennettua etikkaa. Laitan n. yhden osan etikkaa ja neljä osaa vettä. Kaadan päänahkaan ja hiuksiin ja huuhtelen, lopuksi huuhtelu kylmällä. Etikka on hapanta ja sulkee hiussuomut sekä palauttaa päänahan happaman ph-arvon.
Kiitos vinkistä! Etikkaa olen itseasiassa joskus kokeillut ja jätti kiiltäväksi hiukset.
AP
Itse pesen kaksi kertaa shampoolla/pesukerta, muuten kärsin ohuista liruhiuksista. En tiedä sitten kuinka kuluttavaa se hiuksilleni on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä! Etikkaa olen itseasiassa joskus kokeillut ja jätti kiiltäväksi hiukset.
AP
Joo, tuo myös on tietenkin positiivinen vaikutus! Olin juuri viisi päivää reissussa, eikä mulla ollut etikkaa mukana. Kyllä muuttui hiusten ilme, kun kotona taas huuhtelin etikalla :)
Suosittelen oliiviöljysaippuaa. Mä oon nyt nelisen vuotta käyttänyt vain sitä. Sampoo jättää hiukset liruiksi.