Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon tällä palstalla on masentuneita, yksinäisiä, syrjäytyneitä ja mt-ongelmaisia?

Vierailija
26.05.2018 |

Varovaisen arvioni mukaan n. 90%.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä meidän pitäisi olla? Normaaliin elämään ei olla tervetulleita.

Vierailija
2/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä meidän pitäisi olla? Normaaliin elämään ei olla tervetulleita.

Kaduilla ja puistoissa kävelemässä, eikös laitoksetkin päästä potilaat avohoitoon kesäisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään 2/3 käyttäjistä. Toisaalta sekin on mahdollista, että huomattava osa viesteistä on parin hullun kynästä, mikä vääristää vaikutelman.

Vierailija
4/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

työttömyyden lisääntyessä myös nämä lieveilmiöt lisääntyvät ja he purkavat pahaa oloaan palstalla

Vierailija
5/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään 2/3 käyttäjistä. Toisaalta sekin on mahdollista, että huomattava osa viesteistä on parin hullun kynästä, mikä vääristää vaikutelman.

Mä luulen että niitä ikuisuushulluja on toista kymmentä ja jokaisella oma erikoisalueensa.

Vierailija
6/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että niitä ikuisuushulluja on toista kymmentä ja jokaisella oma erikoisalueensa.

Nyt kun sanoit, niin noinhan se varmaankin on. Palstan keskusteluista erottuu selvästi ainakin kymmenkunta ns. sekopäistä ja toistuvaa teemaa. Jokaisella teemalla lienee kuitenkin oma hullunsa.

Vierailija
7/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustaudun, mutta en pura kuitenkaan esim. pahaa oloa muihin. Luen ja seuraan tätä ajankuluksi ja päivän piristykseksi. Tosin joskus masentuu enemmän kun lukee näitä juttuka, mutta on täällä hyviäkin asioita ja muita samassa tilanteessa olevia.

Vierailija
8/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työttömyyden lisääntyessä myös nämä lieveilmiöt lisääntyvät ja he purkavat pahaa oloaan palstalla

siksi psykiatriset palvelut on turvattava, koska kyse on kuitenkin heidän hyvinvoinnistaan

Vierailija
9/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta ainakin täällä Niuvanniemessä josta kirjoitan kaikki vaikuttavat ihan normaaleilta.

Vierailija
10/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ja syrjäytyneet ovat massoittain tekemässä hallitusta haukkuvia aloituksia. Ja jokaisen hallituksen aikana tämäkin jatkuu silti samanlaisena.

Vierailija
11/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ja syrjäytyneet ovat massoittain tekemässä hallitusta haukkuvia aloituksia. Ja jokaisen hallituksen aikana tämäkin jatkuu silti samanlaisena.

toisaalta työttömät voivat saada joitain harjoittelupaikkoja, pätkätöitä ym, eli työtön voi "muuttua" työssä olevaksi

Vierailija
12/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun sanoit, niin noinhan se varmaankin on. Palstan keskusteluista erottuu selvästi ainakin kymmenkunta ns. sekopäistä ja toistuvaa teemaa. Jokaisella teemalla lienee kuitenkin oma hullunsa.

Ja yleensä ne hullut aloittavat iltaisin, jostain syystä. Aamuisin on rauhallisempaa.

Vierailija
13/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yleensä ne hullut aloittavat iltaisin, jostain syystä. Aamuisin on rauhallisempaa.

No ainakin työttömät ja syrjäytyneet nukkuvat vielä tähän aikaan. Pleikkaria on pelattu taas aamuviiteen saakka.

Vierailija
14/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin työttömät ja syrjäytyneet nukkuvat vielä tähän aikaan. Pleikkaria on pelattu taas aamuviiteen saakka.

Ja kunhan he heräilevät ja saavat lattensa juotua, alkaa uhriutuminen tolkun ihmisille ja ikuinen sijaispöyristyminen hesarin indoktrinaation voimalla. Päivän lopuksi he uupuneena taistelussaan patriarkaaista sortokoneistoa ja yhteiskunnan kyllästämää razismusta vastaan vaipuvat muna-asentoon pehmeän huoneensa nurkkaan ja hytkyttävät itsensä horrokseen. Seuraavat päivät jatkuvat samanlaisena niin pitkään kunnes he havahtuvat todellisuuteen ja liittyvät normaalien ihmisten joukkoon, jotka ottavat eksyneet lampaat avosylin vastaan.

Vierailija
15/15 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luterilaisen moraalin mukaan ilmeisesti ei edes viikonloppuna saa nukkua pitempään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi