Subaru Outback vs Porsche 911 - Kumman kyytiin nousisit mieluummin ensitreffeillä?
Kommentit (32)
voi tsiisus kirjoitti:
Brassailua autoilla, voiko lapsellisempaa olla.
Missä kohtaa oli brassailua?
Subaruun mieluummin. Mut jos ei tarvitsisi olla kuin pelkällä ajelulla, niin sitten Porsche. Mulla tuskin ois sen Porsche-miehen kaa mitään yhteistä juteltavaa, jos vaikkapa illalliselle asti päädyttäisiin.
Se riippuu ihan miehestä, ei autosta.
En kumpaankaan. Porcheen pitää laskeutua ja Subaruun nousta eikä kumpikaan auto miellytä minua. Mulla on oma auto joten en edes tarvitse kyytiä. Next!
En kyllä lähtisi ensitreffeillä kenenkään autoon. Tapaaminen julkisella paikalla
No ton subarun, mut en mä noista mtn tajuu.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan miehestä, ei autosta.
Muuttuva tekijä on nyt kuitenkin auto, ei mies. Ajattele vaikka niin, että samalla miehellä on nuo molemmat autot.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä lähtisi ensitreffeillä kenenkään autoon. Tapaaminen julkisella paikalla
Et lähtisi ensitreffeillä autoon, vaikka olisit tuntenut miehen vuosikausien ajan? Ok, periaatteen nainen ilmeisesti. Tai sitten naisen logiikka. :D
Vierailija kirjoitti:
Uli auto.fi:ssä :D
Täh?
Outback. Jos ensitreffit päättyisivät imutteluun ja autopanoihin parkkipaikalla, Subarussa on enemmän tilaa.
No subaruun. Porschehan suorastaan kiljuu että mulla on paljon kompensoitavaa
Vierailija kirjoitti:
Outback. Jos ensitreffit päättyisivät imutteluun ja autopanoihin parkkipaikalla, Subarussa on enemmän tilaa.
Lisäksi Porschessa on niin jäykkä alusta, että mitään kunnollista nitkun-natkun-meininkiä ei syntyisi.
Kyllä mä mielummin jonkun vm 1967 Mustangin kyytiin lähtisin. Klassikkoautot on tyylikkäämpiä kuin nykyautot.
No Porschen jos noista pitää valita. En tykkää mistään perheautoista..
Brassailua autoilla, voiko lapsellisempaa olla.