Paras elämänohjeesi. Kerro se muillekin!
Minkä ohjeen hyvää elämää varten haluat kertoa toisille?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääryydellä saatu ei voi koskaan olla omaasi todella.
Tää on ihan skeidaa. Tosiasia on, että minkä nuorena varastat, sen vanhana omistat.
Eikö vanhana nimenomaan ala kiteytyä se, mitä tässä elämässa voi todella omistaa, ja mikä on ollut tärkeää?
Kenties myös tehdyt virheet alkavat painaa mieltä?
Opettele käsittelemään rahaa järkevästi. Raha ei tuo onne, mutta taloudellinen ahdinko ja velkakierre tuovat varmasti onnettomuutta.
"Vihassa ja katkeruudesta oleminen on kuin joisit itse myrkkyä ja odottaisit toisen kuolevan"
Sopeudu jatkuvaan muutokseen. Hiljennä muutosvastarinta itsessäsi. Elämä on jatkuvaa muutosta, joten näin pääsee helpommalla.
Ei kannata tehdä jotain itsestä epämiellyttävältä/huonolta tuntuvaa ratkaisua vain miellyttääkseen toisia.
Tuohan on tosi itsestäänselvä asia, mutta silti moni tekee ensisijaisesta omaa/perhettään koskevia päätöksiä liian herkästi sen mukaan, ettei vain joku loukkaannu. Esimerkiksi kesälomalla vietetään mummolassa viikko viikonlopun sijaan (tai toisinpäin), hektisen viikon jälkeen ei kehdata sanoa yllätysvierailijoille ei tai pahimmillaan joku ei mene opiskelemaan unelmiensa alaa, kun pelkää mitä vanhempansa ajattelisivat.
Elämä on helpompaa, kun oppii ymmärtämään, että ne toisten valinnoista loukkaantujat ovat itse vastuussa tunteistaan.
Tartu härkää sarvista, ja kulje omaa polkuasi, ja anna sydämmesi näyttää oma riesi.
Kohtele kaikkia hyvin ja opettele ymmärtämään/ hyväksymään erilaisuutta. Opettele näkemään pintaa syvemmälle.
Siisteys ei pysy siivoten vaan pitäen (edesmennyt äitini)
Lähes kaiken voi oppia, minkä joku toinenkin on oppinut. (olen oppinut tosi paljon, mutta laulaminen ja soittaminen tuottaa suuria vaikeuksia)