Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei seksiä parisuhteessa

Vierailija
25.05.2018 |

Elämme periaatteessa hyvässä parisuhteessa, mutta seksiä ei käytännössä ole ollenkaan. Asia on jatkunut jo pitkään ja viikkoja voi mennä ilman rakastelua. Minua kyllä kiinnostaisi ja suoraan asian välillä ilmaisenkin. En vaan jaksaisi aina olla se aloitteellinen ja en halua että mies tuntee itsensä painostetuksi. Työ vie hänestä kaikki mehut, ei ole uskoton sen tiedän. Jatkanko jatkossakin omin sormin ja dildon kanssa vai missä vaiheessa on "oikeus" etsiä helpotusta muualta?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme periaatteessa hyvässä parisuhteessa, mutta seksiä ei käytännössä ole ollenkaan. Asia on jatkunut jo pitkään ja viikkoja voi mennä ilman rakastelua. Minua kyllä kiinnostaisi ja suoraan asian välillä ilmaisenkin. En vaan jaksaisi aina olla se aloitteellinen ja en halua että mies tuntee itsensä painostetuksi. Työ vie hänestä kaikki mehut, ei ole uskoton sen tiedän. Jatkanko jatkossakin omin sormin ja dildon kanssa vai missä vaiheessa on "oikeus" etsiä helpotusta muualta?

Minun mielestäni sinulla on jo nyt täysi oikeus hakea apuja ulkopuolelta. Kun asian hoitaa rauhallisesti, niin se ei vaikuta mitenkään teidän liittoonne. Muista että kukaan ei omista toista ihmistä ja sinullakin on oikeus nauttia elämästä.

Vierailija
22/32 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jupu kirjoitti:

Sama tilanne minullakin. Pää hajoaa. Miehen kanssa ei asiasta voi puhua. Tuijotan jokaista miestä kadulla siihen tyyliin että silmät putoo kohta päästä. Moni tuijottaa takaisin. Tulen hulluksi, haen kohta mielenterveysapua. Muuten elämässä kaikki kulissit kunnossa, eihän niitä voi romuttaa tuollaisen asian tähden.

Moi Jupu, sinulla olisi ainakin hyvä hetken pysähtyä ja nauttia toisen miehen läheisyydestä sisälläsi. Olisinko minä se sopiva mies ystävä? Mieti ja tee oma päätöksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jupu kirjoitti:

Sama tilanne minullakin. Pää hajoaa. Miehen kanssa ei asiasta voi puhua. Tuijotan jokaista miestä kadulla siihen tyyliin että silmät putoo kohta päästä. Moni tuijottaa takaisin. Tulen hulluksi, haen kohta mielenterveysapua. Muuten elämässä kaikki kulissit kunnossa, eihän niitä voi romuttaa tuollaisen asian tähden.

Ajatus/ ehdotus, mitä jos kokeilisit pehmeämpää tapaa nauttia? Ehdotan sormileikkejä ja kenties kielellä maiskuttamista, miltä tuntuisi?

24/32 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko yleistä tämä seksittömyys näköjään. Itselläni vehje valuttaa vaaleaa nestettä pitkin päivää, ja olo on kiimainen ja ärsyyntynyt. Ei, en ole pettänyt koskaan mutta alkaa tuntumaan että muuta vaihtoehtoa ei ole jos haluaa omaa seksuaalisuuttaan ylläpitää. Ja ei, ei ole sukupuolitauteja.

Puhuminen ei auta, ja vastaus on aina tyyliin "Joo katsotaan myöhemmin kunhan jaksan. Nyt on olo todella väsynyt.."  Eihän nyt helvetti olo voi aina olla väsynyt! Välillä tulee tilanne että hän laittaa viestillä ymmärtää että tänään tekis mieli, mutta aina saa pettyä. Vituttaa ihan saatanasti kun näin käy. Kerta toisensa jälkeen.

Viimeksi kuukausi sitten, ja silloinkin loppui kesken koska selkä niin kipeä ettei pysty keskittymään tai jatkamaan. Teki mieli hyppiä seinille.

Vierailija
25/32 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jokumiesvaan jossain ketjussa kehunut, ettei hänen tarvitse laueta kunhan saa tuottaa nautintoa toiselle? Ymmärsin että seksielämä olisi ollut hyvää. Ei orgasmikeskeistä. Miten nyt näin?

26/32 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jokumiesvaan jossain ketjussa kehunut, ettei hänen tarvitse laueta kunhan saa tuottaa nautintoa toiselle? Ymmärsin että seksielämä olisi ollut hyvää. Ei orgasmikeskeistä. Miten nyt näin?

Onko tässä viestissä jotakin ristiriitaista sinun mielestäsi, vai miksi yrität oikaista asioita? Ehkäpä olet tulkinnut asioita oman mielesi mukaan ja nyt koet jotenkin että olisin jostain syystä valehdellut jotain?

Vierailija
27/32 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, kun tulee kahta aivan eri viestiä samalta ihmiseltä. Kiinnostaa kumpi on totta vai onko aika ajoin kumpikin.

Vierailija
28/32 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jupu kirjoitti:

Ajatus/ ehdotus, mitä jos kokeilisit pehmeämpää tapaa nauttia? Ehdotan sormileikkejä ja kenties kielellä maiskuttamista, miltä tuntuisi?

Todella hyvä ehdotus. Minä ainakin haluaisin sormileikkiin naisen kanssa. Olen aina tykännyt sellaisesta. Minua kiihottaa paljon se kun nainen nauttii ja kiihottuu.

Vierailija
29/32 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei.puhe auta niin ei.sitten mikään.

Minulla ja miehelläni takana 8vuotta yhteistä taipaletta ja kaksi lasta. Pari viimevuotta ollut.kuivaa ja seksi semmoista, pakottavaa helpotusta/kämppisseksihelpotusta.

Nyt alettu puhumaan miehen kanssa asiasta, hän teki asioihin muutosta mutta itse en vaan saa itseäni enään syntymään häntä kohtaa.samallalailla seksissä kuin ennen.

Muuten meillä menee hyvin, ei ole mitään ongelmia muuten kuin seksin suhteen. Haluan ja tarvitsen enemmän mitä hän pystyy minulle antamaan. Ei ole vapaan suhteen puolestapuhuja.

Nyt parin kk yrittämisen jälkeen mietin, et milloin olen oikeasti yrittänyt tarpeeksi kauan, auttaako aika?

Vierailija
30/32 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap ?

Vierailija
31/32 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos työstressi tulee olemaan loppuelämän kestävä tila, niin haluatkohan itse elää oman elämäsi työstressaajan kanssa? Ilman seksiä, ja montaa muuta asiaa, jotka tämä stressaaminen estää. Tavallaan siis suostut elämään toisen haluamaa elämää, ja luopumaan siitä elämästä jollaisen itse haluaisit. Jokaisella kuitenkin on se oma elämä, jota saa elää itselleen sopivan kumppanin kanssa. Mitenhän on siellä kuolinvuoteella sitten? Oih, onneksi elin elämäni työstressin kanssa painivan miehen kanssa, en saanut mitä itse elämältä halusin, mutta onneksi toinen sai!

32/32 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain, kun tulee kahta aivan eri viestiä samalta ihmiseltä. Kiinnostaa kumpi on totta vai onko aika ajoin kumpikin.

Se että ajattelen ja huomion partneriani seksin saralla, ei poista sitä faktaa että minulla ei olisi haluja ja tarvetta tyydyttää myös itseni siinä ohella, enkä ole sitä missään vaiheessa sanonut että täysin olen luopunut oman tai omien halujeni suhteen siitä että en kaipaa hellyyttä tai tyydytystä itseäni kohtaan. Kuten myös kronologiessa mielessä kaikki kertomani asiat eivät välttämättä liity samaan ihmiseen, joten ehkäpä liität nyt mielessäsi asioita sieltä täältä yhteen kokonaisuuteen.

Joten mahdollista on että nyt käynyt osaltasi pieni lapsus asioiden suhteen. Loppupeleissä riittää että itse tiedän mitä haluan ja puhun kyllä rehellisesti asioista ja minulla ei ole mitään velvollisuutta tuntea vastuuta siitä että sinä koet asioiden välillä ristiriitoja. Minulla ei ole mitään tarvetta valehdella itselleni.