Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten dildot on liian suuria.

Vierailija
25.05.2018 |

On erittäin valitettavaa että kapitalismin markkina-arvojen takia naisten dildot on yleensä vähintään sen 24 fantasiasenttiä. Hyvä siinä on sitten esittää kovaa panomiestä jos lyyli on ottanut viimeiset 6 kuukautta sisäänsä 30-sentin teko-Jormugardiusta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, miehetkö ei sitten tavoittele orkkua? Kokemukseni mukaan yhdyntä kyllä tähtää siihen.

Tässä on taas sitä outoa asennetta, että miehelle orkku on selviö ja must, nainen jotenkin ei välttämättä sitä tarvitse, seksi voi olla ihan kivaa ilmankin. "Orkunmetsästys" - kyllä minä ainakin olen todella iloinen, jos mies ottaa minut taitavaan suu- tai käsikäsittelyyn tavoitteena juuri tuottaa minulle orgasmi.  Itse tunnen itseni ja nautinnon lähteeni niin hyvin, että tiedän, mitä tarvitsen. Ei minua orkku ainakaan pääse yllättämään, koska siihen tarvitaan tiettyjä asioita tietyn ajan. Nousu huipulle ennakoi sitä. Pitääkö naisen vain liihotella mitään tavoittelematta ja ajatella, että jospa orkku nyt yllättäisi? Kummallista.

Onko se sitten myös orkunmetsästystä jos mies pyytää imemään ja lopuksi tulee? Eikö ole, yhtä lailla.

Vierailija
42/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet stressaa jostain dildon koosta? Kertoo melkoisesta epävarmuudesta. Luulen, että harva nainen pitää dildoa parempana kuin aitoa kalua. Se on vain korvike tai lisämauste.

Kumminkin samat miehet kehuu fistausta ja että ketä vain naista pystyy fistaamaan. En ole sen kokoista dildoa nähnyt, enkä miesten sanovan, ettei pysty enää naista fistauksen jälkeen tyydyttämään.

Antakaa naisten nautiskella millä ja minkä kokoisella haluavat. Ihanaa, että eletään nykyaikaa ja Suomessa pahin, mitä uli voi tehdä, on itkeä Vauvapalstalla että kun naiset käyttää liian isoja dildoja. Eivät kuitenkaan pysty sitä estämään tai kieltämään, vaikka ilmeisesti mieli tekisi.

Niin, miksi ketään naista ei rasita tekopillut eikä kukaan narise, että ovat liian tiukkoja, oikea ei sen jälkeen enää tunnu miltään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. KVG. Valtaosa naisista EI saa yhdynnässä vaan klitorista kiihottamalla. Ihan sitä näkyvää nuppuosaa.

Kiinnostaa kuulla miesten käsitys, miten sitä kalua "pitää osata käyttää" että nainen, joka EI saa naidessa, yhtäkkiä saisikin. Kertokaa toki, miten sitä "käytetään". Ja miksi sitten nainen ei himoissaan saisi dildonsa kanssa, koska hän varmasti käyttää sitä juuri niin mikä tuottaa hänelle eniten mielihyvää ja nautintoa.

.

Ensinnäkin yli puolet naisista saa orkun yhdynnässä, mutta ei läheskään joka kerta. Alle puolet saa melkein aina. Ihan tutkittu juttu.  Omaa vaimoani ei ole koskaan saanut hieroa klitasta naidessa, ei ole hieronut itsekään. Saanut silti joku tuhat orkkua naidessa.  Ei tosin ole tarttenutkaan hieroa, kun on iso häpykumpu mitä vasten hieroontuu. Toki kalunikin on tarpeeksi paksu venyttämään pillua ja tarpeeksi kova antamaan painetta. Parhaiten toiminut paikallaan  pyöriminen, ei edestakainen liike.

Miksi nainen ei himoissaan itse saisi dildon kanssa. Hyvä kysymys. Oma vaimoni ei saa, ei tunnu miltään oma kiva. On aivan eri asia, kun saman tekee joku toinen oman pään mukaan, ilman että nainen pystyy itse siihen vaikuttamaan.  Silloin nainen on avuton, ei voi itse varautua, eikä tiedä mitä tapahtuu missäkin.  Tokkopa on ainut nainen joka ei osaa tai saa tuotettua itselleen orkkua.

Sitä olen joskus pohtinut, että kumpi on vaikeampaa, tyydyttää vieras nainen, jonka kanssa molemmilla on uutuudenviehätystä, vaiko nainen pitkässä parisuhteessa, jossa väkisinkin menee kaavamaiseksi ja nainen jo tietää mitä tulee.  Itse ainakin olen joutunut keksimään miljoona eri juttua ja jippoa, millä saisin yllättävyyttä ja erilaisuutta, jolla helpommin saa toisen kiimaan.  Orkun tuottaminen ei toki ole pakollista, muttei oma vaimo ainakaan ymmärrä, miksi hänen pitäisi jäädä ilman jos seksiä kerran harrastetaan.  Mekaanisuus on aika kaukana toisen kiihoittamisessa, tuntumalta tilanteen mukaan on paljon lähempänä totuutta.  Se on sama ottaako nainen suihin vai mies nuolee ja sormettaa naista, mielikuvituksella tulee parempi lopputulos kuin mekaanisella suorituksella.

Vierailija
44/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko kumminkin lukea ihan ne tutkimustulokset?? Jos SINUN vaimosi saa, niin onnea hänelle. VALTAOSA ei kuitenkaan saa. En ymmärrä, miksi palstalla vängätään moneen kertaan tutkitusta asiasta. Tutkimustulokset ovat helposti löydettävissä. Mutta kun ei. "Minun vaimoni ainakin.."

Muutoin erittäin hyvä kirjoitus tuo edellinen, ja kertoo todella hyvästä parisuhteesta ainakin seksin osalta. Naisen nautinto on yhtä tärkeää!

Vierailija
45/54 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väline on 24 cm, siinä on siis noin 7-8 cm kädensijaa. Kaikissa työkaluissa on kädensija, josta pidetään kiinni. Tietäisit, jos olisit joskus tehnyt töitä.

Vierailija
46/54 |
29.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, ettei se värkki käytössä kulu, mutta ikävä tosiasia on, että useimmat yli kolmekymppiset suomalaiset naiset ovat löysiä kuin vanhojen verkkarien kuminauha. Miesten tulisi pitää kaljamahansa aisoissa, ja keho muutenkin edes kohtuullisessa kunnossa, mutta naiset: kegel-kuulat kunniaan, ja jättidildot romukoppaan, jotta on edes pieni mahdollisuus molemminpuoliseen nautintoon ilman apuvälineitä.

Selvästi kokemattomalle ja alaikäiselle pojulle tiedoksi seuraavaa:

a) et ole testannut useimpia suomalaisia naisia. Kukaan ei ole.

b) naisen värkki on yhden koon vehje. Siellä pysyy pikkurillin kokoinen tamponi putoamatta, sieltä mahtuu ulos vauva, jonka pää on kymmensenttinen halkaisijaltaan. Se sulkeutuu täysin, kun siellä ei ole mitään. Tulevana gynekologina varmasti tietäisin, jos naiset jotenkin iän myötä väljistyisivät, vaan kun sellaisesta ei ole näyttöä tiedemaailmassa. Vain naisvihaajat viljelevät moista hullua väitettä, seksuaalisesti kokemattomat tai impotentit.

c) jos nainen tuntuu tiukalta, hän on kuiva eikä lainkaan kiihottunut. Kiihottunut nainen on liukas ja pehmeä.

d) jos nainen sinusta tuntuu väljältä, sinulla on mikropenis.

e) Dildon käyttäminen on turvallisempi tapa hankkia tyydytys kuin tuollaisen idiootin käyttäminen. Sinähän voit tartuttaa ihan mitä tahansa, vaikka typeryyttä.

Kukaan tuskin niitä jättidildoja käyttää, ne ovat olemassa virikkeeksi ja vitsiksi ja siksikin, että niillä voi huitaista itsepuolustukseksi, jos sinä tulet liian lähelle.

Vierailija
47/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli taas eilen todettua, ettei naisten arviointukyky dildon tai kalun koosta ole kovin hyvä. Vaimo vähätellyt mun kalun kokoa, vaikka se oikeasi onkin iso.  Vaimo oli hankkinut aiemmin erilaisia palloja ja leluja. Samoin Jelly Jortikan. Se on vielä paketissa, joten kokeilematta. Satuin sitten kyselemään, että milloikas kokeillaan. Sanoi, ettei tiedä mahtuuko edes sisään. Tähän totesin, etteihän tuo nyt ole mikään ihmeellisen kokoinen tai paksuinen. (Olen sen vaivihkaa mitannut, koko pituus 19cm ja ympärysmitta 13,8cm.(  Laitoin vaimon käden tanassa olevan kaluni päälle ja pyysin ottamaan kunnon otteen paksuudesta.  Olin ehkä hölmö, kun totesin oman kaluni olevan paksumpi, (niin kuin onkin n.1cm lisää ympärysmittaan. On kyllä hitusen pidempikin).  Vaimo taas vähättelemään, että älä viitsi. Sanoin, että helposti tuo on mitattavissa.  No se juttu jäi siihen. Orkun hän sai, taas oikein voimaakkaan, sormettamalla ja nuolemalla.  Lähetyssaarnaajassa vaimo taisi kumminkin sitten kokeilla kaluni paksuutta, kun puristi pillunlihaksilla niin vietävästi.  Kysyin jälkeenpäin, että puristiko tahallaan, vai automaattisesti. Sanoi kokeileensa, vieläkö on lihakset kunnossa. On ne, olleet aina jäätävän voimakkaat.

Vierailija
48/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teimme tilauksen erotiikkavälineliikkeestä ja sovimme että vaimo valitsee dildon. Luulin että hän ottaisi jonkin normaalin mutta hän otti 20 senttiä pitkän. Oma penikseni on 12 senttiä pitkä, joten kyllä tuo otti koville.

En voi käsittää miten hän saa sen niin sujuvasti mahtumaan sisäänsä. Joskus teemmekin niin, että katselen kun hän käyttää dildoa, emmekä edes harrasta seksiä. Alkaa tuntua siitä, että hän pitää tuosta suuresta dildosta enemmän kuin pienestä peniksestäni. Kyllä ottaa päähän

Ei se mahdukaan. Siitä pidetään kädellä kiinni, joten toki siinä on kouranleveyden verran oltava enemmän pituutta kuin sinun vehkeessäsi.

Kun et tätä tajua, oletan sinut neitsytpojaksi, joka ei tajua, että penistä pitää seksin aikana liikuttaakin. Pelkkä sisään työntäminen ei naiselle riitä.

Vierailija
49/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika väljä saa olla, että nyrkki sisään mahtuu. Ei ole lantiopohjalihaksista tietoakaan.

Se ei ole KLITORIS VAAN PAISUVAISKUDOS, joka yltää emättimen ympärille syvälle lantioon. Hermotus ja tuntoherkkyys kyseisessä kudoksessa vaihtelee, joten ei ole mitään yleisopasta naisen orgasmista. Jokaisen kanssa se on erikseen opeteltava. Puhe ja kuunteleminen on erinomainen keino asian oppimiseen.

Vierailija
50/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peniksen paisuvaiskudosta hieroo ja vetelee esilinahkaa edes takasiin lähtee mälli, vaikkei koskisi terskaan ollenkaan. Jos pillun paisuvaisia venyttää ja hieroo, välittyy siitä tuntemuksia ja kiihoitusta klittaan. Kiihoituksen määrästä ja mielialasta riippuu tuottaako orkkua vaiko ei. Aika vaikea on kalulla pillussa soutaa, liikuttaa pillun paisuvaisia, mutta välttää ettei klittaan tulisi painetta ja kiihoitusta.  Mitä paksummalla kalulla pillun sivun paisuvaisia ja lihaksia venyttää ja vatvoo, sitä enemmän välittyy klitalle kiihoitusta.  Ihan turhan väittää, ettei kalulla naimalla saa painetta ja kiihoitusta klitalle. Saati, etteikö miehen häpyluu joka tapauksessa hieroisi naisen häpyluun ja klitan aluetta.  Varmasti on naisia, jotka vaativat naidessa klitan hierontaa sormilla, mutta yhtä varmasti on naisia, joita ei saa naidessa klitasta hieroa, jottei mahdollinen orkku jää saamatta.

Vierailija
51/54 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari poikkeuksellisen paksua kokeiltu: ei kyllä tunnu klittakiihotusta eikä merkkiäkään orgasmista.

Mutta setä pätee ihan vapaasti.

Vierailija
52/54 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari poikkeuksellisen paksua kokeiltu: ei kyllä tunnu klittakiihotusta eikä merkkiäkään orgasmista.

Mutta setä pätee ihan vapaasti.

Otan osaa, tuolla asenteella ei taida tuntua mikään muukaan.

Vierailija
53/54 |
31.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa keskusteltiin dildon ostosta, hän sanoi että sinulla on hyvät sormet/ nyrkki.

Vierailija
54/54 |
01.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pillu taitaa olla aika tarkka mittari. Vaimon kanssa jatkettiin keskustelua kalustani, vaikkei häntä se kiinnosta. Sanoi, kun otti tyhjän talouspaperirullan käteen, että tuntuuko paksuus tutulta. Ensin sainoi ettei tunnu ja vähätteli kaluani. Sitten jatkoin vielä keskustelua todellisista mitoista. Totesi niistä yllättäen, että ennen nuorempana oli paksumpi mutta nyt ilmeisesti pidempi. Samoin, että voipi olla. Muistelen, niin parikymppisenä taisi olla hieman alle 19cm mutta nelikymppisenä jo n. 20cm. Siitä muutaman millin tullut lyhyemmäksi, muttei paljoa. Paksuus taisi olla nuorempana yli 15cm ympärysmitaltaan ja nyt sitten enää n.14,5cm. Sen olen ennenkin huomannut, että mitä kovempi sitä paksumpi ja pituus lyhenee vastaavasti. Pisimmillään puolikaaressa parikymppinen, kuten mustilla miehillä. En ole treenannut, enkä tumputtamalla kasvattanut kaluani, ainoastaan vaimo on aktiivisesti pillulla sitä lypsänyt. Vaimon pimppi on tarkka mittari, vaikkei senteistä mitään ymmärrä. Ollut aina siinä mahtumisen äärirajoilla ja ylimääräisestä pituudesta ole ollut muuta kuin haittaa. Ennemmin ottaisin pituudesta sentin pois ja laittaisin ympärysmittaan.

Ei tämä noihin dildon mittoihin liittynyt, muuten kuin, että valitkaa vaimolle sellaisen kokoinen, jolla parhaiten saa orkun tuotettua, oli se sitten pieni tai jättikoko. Sopiva paksuus on kumminkin se, joka eniten ratkaisee. Se on kumminkin miehen etu, mitä helpommin nainen saa orkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi