Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten dildot on liian suuria.

Vierailija
25.05.2018 |

On erittäin valitettavaa että kapitalismin markkina-arvojen takia naisten dildot on yleensä vähintään sen 24 fantasiasenttiä. Hyvä siinä on sitten esittää kovaa panomiestä jos lyyli on ottanut viimeiset 6 kuukautta sisäänsä 30-sentin teko-Jormugardiusta.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ps. "G-pistettä" ei ole, vaan sillä nimellä on erehdytty kutsumaan klitoriksen sisäpuolista osaa niillä n 30% naisilla, joilla klitoris on tarpeeksi löhellä saadaksen osumaa sisäkautta. Ja siitä syystä pitkään oli ristiriitaisia käsityksiä koko "g-pisteestä", kun joillain se tuntui olevan ja joillain taas ei. Nykyään yiedetään, että se on klitoris, josta orkku aina lähtee ja sen sijainti vaihtelee naisilla. Eli periastteessa koko g-pistrhöpinä.pitäisi unohtaa ja puhua pelkästä klitoriksesta ja sen yksilöllisestä sijainnista.

Olkoon mikä on, mutta G-pisteestä puhuminen on erittäin näppärää sen sijaan että esim. kesken seksin huohottaisi "siirrä vähän sormeasi ylöspäin, niin siinä on mun klitoriksen sisäpuolinen osa" tms. G-pisteen kautta saatu orgasmi tuntuu myös erilaiselta kuin klitoriskiihotuksella saatu.

Terveisin nainen, jolla on G-piste (ja joka saa sitä stimuloitaessa märkiä orgasmeja). 

G-pisteestä puhuminen ei ole näppärää, koska syntyy vaikutelma, että kaikilla naisilla olisi sellainen. Siksi on paljon parempi puhua oikeilla termeillä eli yksilöllisistä eroista klitoriksen sijainnin suhteen.

Vierailija
22/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kumminkin ihanaa, ettei ap-setämiehen kaltaiset ihmiset määrää, minkä kokoista dildoa kukin mahdollisesti pimppaansa haluaa työnnellä?

Kyllä tosimiehet dildolle pärjää. Uskaltavat ottaa niitä yhteisiin leikkeihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen. Ja se on olet sinä, jolla on väärät tiedot.

Klitoris on myös sisäpuolisessa kudoksessa, mutta sen NORMAALI sijainti eli sijainti enemmistöllä naisia on niin kaukana emättimen suulta, ettei yhdynnästä tuleva stimulaatio riitä. Eli enemmistö naisista voi saada orkun vain ulkopuolisella stimulaatiolla kuten nuollen tai sormettaen.

Mukavaa sinulle, jos kuulut vähemmistöön, jolle tärkeää on sisäkautta stimulastio ja voit saada yhdynnässä.

Minä olen aina sormettanut itseäni vsin ulkopuolelta. Osaan tehdä itselleni orkun sillä lailla sopivan fantasian ajatteluun yhdistettynä 10 sekunnissa. Emätin on minulla aina ollut täysin tunnoton, koska klitorikseni sijaitsee niin kaukana. Olisi aivan järjetöntä ja turhaa sormettaa sisältäpäin.

Onneksi minulla on sen lisäksi myös mies, joka osaa nämä hommat hyvin.

N49

Eipä ole vääriä tietoja. Olen muuten mies. Klitoris jatkuu tutkimustenkin mukaan pitkälle pillun molemmilla sivuilla ja nuppu on vain jäävuoren huippu..

Olen sormettamalla ja suuseksillä tuottanut vaimolleni satoja orkkuja. En muista olenko koskaan tuottanut orkkua sormettamalla pelkästään ulkopuolella.   En ole sormettanut ulkopuolelta syystä, ettei sillä saa vaimolleni orkkua tai on tehotonta. Tehotonta on ollut pelkästään klitan nuoleminekin, ilman sormetusta. Siinä on se vika, että klitta turtuu helposti ja orkku karkaa kauas.  Sen sijaan olen tuottanut satoja orkkuja ja teen niitä jatkuvasti viikoittain, sormettamalla pillun sisäpuolelta ja nuolemalla klittaa samalla.

Meidän parisuhteessa vaimo on aina halunnut ja vaatinut orkun seksiä harrastaessa.  Nykysin se tehdään varmanpäälle sormettamalla pillua sisältä ja nuolemalla. Toki aloitan sormettamisen aina päältä klittaa ja häppäreitä hieromalla, mutta heti kun tarpeellinen kiihoitus on saatu aikaan, alan sormettamaan sisältä, ensin yhdellä lopuksi kahdella tilanteen mukaan. Joskus riittää pelkkä yksi sormi. Vaimon mielestä seksin harrastamisessa ei ole mitään järkeä, jos hän ei saa.  On myös tottunut aina samaan, joten miksi jäisikään ilman vapaaehtoisesti. 

Jos jollakin on tunnoton pillu sisältä, niin ihmettelen kyllä. Epäilen, että taidoton kaveri sormettamassa.  Pillussa löytyy useita erogeenisiä alueita, jotka selvästi toimivat naisen kiihoittamisessa orkkuun. Yleisin ja varmin on tietysti g-pisteen alue.  Muttei sitäkään voi liikaa hieroa, koska puutu ja menettää tehonsa.  Sopivasti oikeaan aikaan hieroessa nostaa kliimaksiin tehokkaasti.  Viimeksikin jouduin laittamaan molemmat sormet koukkuun, painamalla voimalla g-pistettä häpyluuta vasten.

Toinen tehokas paikka on jostain kumman syystä väliha pillun sisäpuolelta.  En tiedä onko kuinka tavanomaista, mutta olen saanut vaimoni laukeamaan välihaa voimalla hieroessa yhtä hyvin kuin g-pisteestä.  Jos ei g-piste näytä toimivan, niin väliha toimii tai  päin vastoin, tai sekä että.

Kolmas paikka on anuksen hierominen pillun kautta. Jokin siinäkin toimii, välillä tehokkaastikin.

Neljäs, joskin havinaisemmin toimiva paikka, on kohdun kaula, jos siihen sormilla ylettyy. Meillä ylettyy pyörittämään sormia ympäri juuri ja juuri.  Tän teho voi olla kuukausikierrosta kiinni, ei ole vielä ehtinyt selvittämään.

Viides paikka on pillun etureuna, virtsaputken suun kohta. Siinä taitaa sivulla olla myös skenen rauhaset. Mutta oli miten oli, edestakainen liike tehoaa, jossa sormia painetaan pillun etureunaa vasten hangaten.

Sitten jos on haastavaa orkun tulo, niin varioidaan näiden eri paikkojen hieromista, jaksottaen myös klitan nuolemista.  Välillä jättää klitan vähemmälle ja vie mielenkiinnon muualle. Kun näyttää kohta lähtevän, niin hyökää parhaimpiin kohtiin ja klittaan sitten ylläen voimalla.  Siinä vaiheessa vaimo, tai nainen, ei ehdi enää varautua ja orkku lähtee peruuttamattomasti liikkeelle.  En muista tiedä, mutta ainakin vaimolla lähtee sitä kovempi megaorkku, mitä vaikeamman kautta se on tuotettu.  Hyvänä kertana olen toki kiusannut pitkään ennen kuin vapauttanut orkkuun.  Hyvän suuseksin ja orkun antaminen naiselle on miehelle melkein yhtä nautinnollista kuin naiminenkin. Joskus tullutkin tunne, että olisi orkun tultua voinut käydä nukkumaan.

Vierailija
24/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme tilauksen erotiikkavälineliikkeestä ja sovimme että vaimo valitsee dildon. Luulin että hän ottaisi jonkin normaalin mutta hän otti 20 senttiä pitkän. Oma penikseni on 12 senttiä pitkä, joten kyllä tuo otti koville.

En voi käsittää miten hän saa sen niin sujuvasti mahtumaan sisäänsä. Joskus teemmekin niin, että katselen kun hän käyttää dildoa, emmekä edes harrasta seksiä. Alkaa tuntua siitä, että hän pitää tuosta suuresta dildosta enemmän kuin pienestä peniksestäni. Kyllä ottaa päähän

Vierailija
25/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on katkera....dildoista? Minkäs me sille voimme, jos jotkut naiset ei saa säännöllisesti tarpeeksi suurta luonnossa. Anna nyt heidän nauttia hyvä tavaton.

Naiset ei muuten koskaan, koskaan valita siitä, miten tiukkaan tekopilluun miehet vetelevät. Ihan vapaasti! Minä olen varma siitä, mitä itselläni on tarjolla.

Miehet ei tätä tietysti tiedä, mutta se tunto on tosiaan paras pari senttiä pillunsuulta. Muutoin tamponin käyttö olisi ikävää. Oikein asetettuna sehän ei tunnu. Jos jää liian "alas" se sattuu. M.o.t.

Ja vapaasti lukemaan tutkimuksia siitä, miten valtaosa naisista saa orkkunsa. Löytyy suomeksi ja englanniksi. Tässä kohtaa vpidoy sanoa KVG!

Tuo on aina yhyä huvittavaa, kun mies vaahtoaa, että "kyllä minun vaimoni ainakin". Juu. Se yksi yksittäinen nainen. Mitä sitten?

Vierailija
26/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen valitsema dildo on varmaan hänelle juuri sopiva. End of.

Vierailija
27/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että naisten anatomiassa on paljoakaan eroja. Eniten taitaa olla eroa miesten taidoissa sormetta naisen pillua.  Puhumattakaan siitä, että naisen luottamus pitää olla voitettu ennen sänkyyn menoa ja nainen pitää olla saatu jo tarpeeksi halukkaaksi.

Mitä väliä sillä on, minkä kokoisella dildolla naiset haluaa leikkiä tai leikittävän. On meillä isompikin dildo kuin iso kaluni, on pienempiäkin. Sopiva näyttää olevan paras. Pääasia, että nainen nauttii ja dildo toimii. Mitä väliä millään muulla.

Vierailija
28/54 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dildo on suuri ja aina kova. Miehelläni pieni ja kesto n. 2 min.

Mies on hyvännäköinen, rikas ja antelias (ja ihana muutenkin), mutta pienimunainen ja huono sängyssä. Dildo paikkaa tuota viimeistä puutetta, ja näin elämäni on täydellistä :)

Viestini sävy on tarkoituksella hieman kärjistävä, mutta käytännössä tämä on täysin totta :)

N30

Vierailija
29/54 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran hyvä sängyssä, että saan vaimon tulemaan. Omaan ison kalun, jos on toki hyötyä naimaorkkua metsästäessä.  Välillä tykkään dildon kanssa ja suuseksillä antaa vaimolle orkkuja. Meillä oli yksi oikein tehokas iso musta, jonka vaimo luuli olevan isompi kuin omani. Käyttöpituus oli sama, samoin paksuus. Mutta mielikuva eri. Sitä ei tarvinnut kiihoittuneeseen pillun työntää kuin pari kertaa syvälle, niin orkut lähti herkästi. Joskus vaimo valitti, että liiankin herkästi.  Valitettavasti silikoni alkoi haisemaan ja se meni pilalle. Muovinen lähdes yhä iso ei ole ollut ollenkaan niin hyvä. Sitten ostin vieläkin isomman. Terskan ympärysmitta 16cm oli liikaa, ei mahtunut mitenkään sattumatta. Vuolin liiat pois ja nyt sillä on voinut jokusen kerran työnnellä. Ympärysmitta varresta on vieläkin 15,5cm ja se on hieman liikaa. On epämukavuuden rajoilla ja vaatii tavallista kiimaisemman olon. Eli vaimo haluaa sitä tosi harvoin.  Oman kaluni ympärysmitta on 15cm ja se on juuri niin paksu kuin sopivasti mahtuu.  Nyt on hankittu Jelly Jortikka, josko siitä saisi lempparin. Senkin pituus on suunnilleen sama, mutta vain 14cm ympärysmitta. Vielä ei ole kokeiltu. On meillä keskiverto kalunkin kokoinen dildo, muttei se ole kiinnostanut koskaan.  2 sormea on kumminkin olleet tehokkaammat.  Mutta toi voi olla mielikuvajuttukin. Sopiva dildo yhdistettynä klitan nuolemiseen on kumminkin tehokas ja nopea tapa tuottaa orkku.  Enimmäkseen vaimo haluaa kumminkin sormetusta, eikä dildoa. Naimiset sitten siihen päälle.

Vierailija
30/54 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pitkä, paksu, kova ja kestävä kulli. Sillä saa naisen tyydytettyä. Ja jos vielä muut seksitaidot on hyvät, niin täydellistä...

Vierailija
31/54 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pitkä, paksu, kova ja kestävä kulli. Sillä saa naisen tyydytettyä. Ja jos vielä muut seksitaidot on hyvät, niin täydellistä...

Ei auta mitään, jos nainen ei saa naimalla orkkuja. Mitä kauemmin kestää sen huonompi lopputulos. Silloin ei auta kuin opetella sormettamaan ja suuseksin käyttö, millä naisen saa laukeamaan.  Molempia tapoja joutunut käyttämään, kun pelkkä pitkä, paksu, kova ja kestävä ei auta naista saamaan orkkua. Sormet ja suuseksi on tehokkaampi orkun tuottaja kuin em kalu.  Tullut kantapään kautta opittua.

Vierailija
32/54 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On erittäin valitettavaa että kapitalismin markkina-arvojen takia naisten dildot on yleensä vähintään sen 24 fantasiasenttiä. Hyvä siinä on sitten esittää kovaa panomiestä jos lyyli on ottanut viimeiset 6 kuukautta sisäänsä 30-sentin teko-Jormugardiusta.

Itsellä oli panosuhde naiseen joka nautti myös fistaamisesta. Käsi meni rannetta myöten sisään. Ei kuulema ennen ole saanut vagina orgasmia mutta mun kanssa sai monta orkkua peräkkäin ihan tavallisessa ratsastuksessa. Ei mulla nyt mikään hirmu kulli ole, olisko pituus jotain 16-17 cm ja ympärys tasaisesti se 14cm. Kai se on vaan kuinka sitä käyttää.

Vierailija
33/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klitoris on myös sisäpuolisessa kudoksessa, mutta sen NORMAALI sijainti eli sijainti enemmistöllä naisia on niin kaukana emättimen suulta, ettei yhdynnästä tuleva stimulaatio riitä. Eli enemmistö naisista voi saada orkun vain ulkopuolisella stimulaatiolla kuten nuollen tai sormettaen.

Mukavaa sinulle, jos kuulut vähemmistöön, jolle tärkeää on sisäkautta stimulastio ja voit saada yhdynnässä.

Minä olen aina sormettanut itseäni vsin ulkopuolelta. Osaan tehdä itselleni orkun sillä lailla sopivan fantasian ajatteluun yhdistettynä 10 sekunnissa. Emätin on minulla aina ollut täysin tunnoton, koska klitorikseni sijaitsee niin kaukana. Olisi aivan järjetöntä ja turhaa sormettaa sisältäpäin.

N49

Eipä ole vääriä tietoja. Olen muuten mies. Klitoris jatkuu tutkimustenkin mukaan pitkälle pillun molemmilla sivuilla ja nuppu on vain jäävuoren huippu..

Olen sormettamalla ja suuseksillä tuottanut vaimolleni satoja orkkuja. En muista olenko koskaan tuottanut orkkua sormettamalla pelkästään ulkopuolella.   En ole sormettanut ulkopuolelta syystä, ettei sillä saa vaimolleni orkkua tai on tehotonta. Tehotonta on ollut pelkästään klitan nuoleminekin, ilman sormetusta. Siinä on se vika, että klitta turtuu helposti ja orkku karkaa kauas.  Sen sijaan olen tuottanut satoja orkkuja ja teen niitä jatkuvasti viikoittain, sormettamalla pillun sisäpuolelta ja nuolemalla klittaa samalla.

Meidän parisuhteessa vaimo on aina halunnut ja vaatinut orkun seksiä harrastaessa.  Nykysin se tehdään varmanpäälle sormettamalla pillua sisältä ja nuolemalla. Toki aloitan sormettamisen aina päältä klittaa ja häppäreitä hieromalla, mutta heti kun tarpeellinen kiihoitus on saatu aikaan, alan sormettamaan sisältä, ensin yhdellä lopuksi kahdella tilanteen mukaan. Joskus riittää pelkkä yksi sormi. Vaimon mielestä seksin harrastamisessa ei ole mitään järkeä, jos hän ei saa.  On myös tottunut aina samaan, joten miksi jäisikään ilman vapaaehtoisesti. 

Jos jollakin on tunnoton pillu sisältä, niin ihmettelen kyllä. Epäilen, että taidoton kaveri sormettamassa.  Pillussa löytyy useita erogeenisiä alueita, jotka selvästi toimivat naisen kiihoittamisessa orkkuun. Yleisin ja varmin on tietysti g-pisteen alue.  Muttei sitäkään voi liikaa hieroa, koska puutu ja menettää tehonsa.  Sopivasti oikeaan aikaan hieroessa nostaa kliimaksiin tehokkaasti.  Viimeksikin jouduin laittamaan molemmat sormet koukkuun, painamalla voimalla g-pistettä häpyluuta vasten.

Toinen tehokas paikka on jostain kumman syystä väliha pillun sisäpuolelta.  En tiedä onko kuinka tavanomaista, mutta olen saanut vaimoni laukeamaan välihaa voimalla hieroessa yhtä hyvin kuin g-pisteestä.  Jos ei g-piste näytä toimivan, niin väliha toimii tai  päin vastoin, tai sekä että.

Kolmas paikka on anuksen hierominen pillun kautta. Jokin siinäkin toimii, välillä tehokkaastikin.

Neljäs, joskin havinaisemmin toimiva paikka, on kohdun kaula, jos siihen sormilla ylettyy. Meillä ylettyy pyörittämään sormia ympäri juuri ja juuri.  Tän teho voi olla kuukausikierrosta kiinni, ei ole vielä ehtinyt selvittämään.

Viides paikka on pillun etureuna, virtsaputken suun kohta. Siinä taitaa sivulla olla myös skenen rauhaset. Mutta oli miten oli, edestakainen liike tehoaa, jossa sormia painetaan pillun etureunaa vasten hangaten.

Sitten jos on haastavaa orkun tulo, niin varioidaan näiden eri paikkojen hieromista, jaksottaen myös klitan nuolemista.  Välillä jättää klitan vähemmälle ja vie mielenkiinnon muualle. Kun näyttää kohta lähtevän, niin hyökää parhaimpiin kohtiin ja klittaan sitten ylläen voimalla.  Siinä vaiheessa vaimo, tai nainen, ei ehdi enää varautua ja orkku lähtee peruuttamattomasti liikkeelle.  En muista tiedä, mutta ainakin vaimolla lähtee sitä kovempi megaorkku, mitä vaikeamman kautta se on tuotettu.  Hyvänä kertana olen toki kiusannut pitkään ennen kuin vapauttanut orkkuun.  Hyvän suuseksin ja orkun antaminen naiselle on miehelle melkein yhtä nautinnollista kuin naiminenkin. Joskus tullutkin tunne, että olisi orkun tultua voinut käydä nukkumaan.

Pysy sä papparainen vaan tyydyttämässä vaimoasi jos luulet osaavasi. Se ei tee sinusta kaikkien naisten orgasmin asiantuntijaa, joten ei kannata päteä jos ei pysty edes faktoja naisten välisistä fysiologisista eroista hyväksymään. Turha paukuttaa poskea asiasta, josta ei ymmärrä mitään.

Vierailija
34/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että naisten anatomiassa on paljoakaan eroja. Eniten taitaa olla eroa miesten taidoissa sormetta naisen pillua.  Puhumattakaan siitä, että naisen luottamus pitää olla voitettu ennen sänkyyn menoa ja nainen pitää olla saatu jo tarpeeksi halukkaaksi.

Mitä väliä sillä on, minkä kokoisella dildolla naiset haluaa leikkiä tai leikittävän. On meillä isompikin dildo kuin iso kaluni, on pienempiäkin. Sopiva näyttää olevan paras. Pääasia, että nainen nauttii ja dildo toimii. Mitä väliä millään muulla.

Kuuleppas kun ne fysiologiset erot eivät ole uskon asia. Myös suomeksi asiasta löytyy artikkeleita. Kvg

Vierailija
35/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

setäxy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Pysy sä papparainen vaan tyydyttämässä vaimoasi jos luulet osaavasi. Se ei tee sinusta kaikkien naisten orgasmin asiantuntijaa, joten ei kannata päteä jos ei pysty edes faktoja naisten välisistä fysiologisista eroista hyväksymään. Turha paukuttaa poskea asiasta, josta ei ymmärrä mitään.

Ihan samaa tässä mietin, että naisten orgasmeista kannattaa ihan viimeiseksi kysyä kiinteässä parisuhteessa olevilta miehiltä tai yksittäisiltä heteronaisilta! Eiväthän he lopulta tiedä konkreettisesti kuin omastaan! Ei sillä, etteikö ole hienoa, että pitkässä parisuhteessa homma toimii, mutta sillä tekniikalla ei naapurin Mirkku välttämättä syty koskaan.

Eri foorumeista ei kannata myöskään kokonaiskuvaa rakentaa. Ihan sama kuin automerkkien foorumeja lukiessa törmää vaan pelkkiin vikoihin. Ihmiset aktivoituvat, kun on jokin vika ja samanmieliset yhtyvät siihen, jolloin satunnainen lukija saa väärän kokonaiskuvan. Moni normi nainen ei koe tarvetta kirjoittaa asiasta tai edes uskoutua saunaillassa. 

Itsellä on kokemusta naisten orgasmeista varmaan saman verran kuin on kohtuullisen aktiivisella ja kokeneella lesbonaisella. Ja voin vakuuttaa että niitä orgasmin saantitapoja on hyvin erilaisia ja useimpaan niistä ei klitoriksella ole mitään tekemistä. Helpointa perusjuttua varmasti on nuolemalla nuppusta, mutta ne järisyttävät tärinät tehdään kyllä sisäkautta joko peniksellä, välinein tai käsin - oikean kumppanin kanssa. Ja tilastoista viis, kahdella kolmesta se tapahtuu näin tai erimoisena yhdistelmänä.

Vierailija
36/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Ja voin vakuuttaa että niitä orgasmin saantitapoja on hyvin erilaisia ja useimpaan niistä ei klitoriksella ole mitään tekemistä. Helpointa perusjuttua varmasti on nuolemalla nuppusta, mutta ne järisyttävät tärinät tehdään kyllä sisäkautta joko peniksellä, välinein tai käsin - oikean kumppanin kanssa. Ja tilastoista viis, kahdella kolmesta se tapahtuu näin tai erimoisena yhdistelmänä.

Tätä minä yritin selittää. En silti usko, että naisten anatomioissa on niin paljon eroa, etteikö samoja erogeenisia alueita pillun sisältä löytyisi. Kokonaan toinen juttu on, minkä kohdan hierominen kellekin tuottaa vaikutuksia.  Ei kai niitä sieltä löydä  muuten kuin tutkimalla ja kokeilemalla joka naisella mikä ja missä pelittää.  Klitta jatkuu pitkälle molemmin puolin, sitten vielä pillun lihakset, etc. Koko alue on erogeenistä sisältä ja ulkoa. Mutta pitää vain löytää miten viulua soittaa, että saa sävelet ja perhoset pyydystettyä. Viulujakin soitetaan tuntumalla, eikö nekin ole kaikki erilaisia.  Itse osaan yli 40v kokemuksella soittaa vaimon viulua, muista ei ole juurikaan enää kokemusta.  Mutta ihmettelisin, jos en löytäisi oikeaa säveltä joltakin toiselta naiselta.

Vierailija
37/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseltä löytyy kokemus varmaan hieman alle sadan eri naisen orgasmista. (Hei Rouva orgasmijankuttaja, tähän voit sitten tulla sanomaan että ne feikkasi, tiedät koska olet nainen, senttimetrit ratkaisee ja sitäpaitsi tutkimus!) 

Varmaan 2/3 naisen orgasmista luodaan jo kauan ennen itse tapahtumaa. Se tunne, luottamus ja jännite, joka sitten on valmiina laukeamaan. Tämä taito helposti katoaa parisuhteessa, mutta onnellisilla pareilla säilyy vuosikymmeniäkin!

Osaan toki hyvin paljon erilaisia tekniikoita tai kikkoja, mitä sitten parisuhteen edetessä voi käyttää, mutta itseä ei huvita olla mikään elävä dildo, joka mekaanisesti vaan miettii ensimmäisen yön sitä naisen orgasmia ja on heti vain kokeilemassa, että mikäs tähän nyt toimii. Itselle on paljon tärkeämpiäkin asioita intiimissä hetkessä kuin oma tai toisen orgasmi. Silti hyvinkin moni on saanut kanssani elämänsä ensimmäisen orgasmin yhdynnässä.

38/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itseltä löytyy kokemus varmaan hieman alle sadan eri naisen orgasmista.. Se tunne, luottamus ja jännite..

Itselle on paljon tärkeämpiäkin asioita intiimissä hetkessä kuin oma tai toisen orgasmi. Silti hyvinkin moni on saanut kanssani elämänsä ensimmäisen orgasmin yhdynnässä.

Siinäpä jokseenkin ristiriitaisia virkkeitä.

Mainostat millainen määrä naisia sinulla on ollut orgasmeineen, ja puhut samalla luottamuksesta. Sinun mielestäsi on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin naisen orgasmi, mutta kuitenkin olet ylpeä siitä kuinka monen kanssa olet sen saavuttanut.

Kyseessä lienee aikamoinen egonpönkitys suurenneltuine numeroineen taikka huomionhakuisuus.

En tosin usko että moinen määrä naisia nyt mitenkään saavuttamaton määrä on jos vaihtaa naista kuin sukkia, mutta missä se luottamus jos kaikki on pikaisia suhteita? Luottamus siihen että se jää teidän väliseksi asiaksi eikä kukaan saa tietää, vai oikea luottamus toiseen ihmiseen. Jälkimmäistä en edes viitsisi ajatella tässä yhteydessä.

Vierailija
39/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. KVG. Valtaosa naisista EI saa yhdynnässä vaan klitorista kiihottamalla. Ihan sitä näkyvää nuppuosaa.

Kiinnostaa kuulla miesten käsitys, miten sitä kalua "pitää osata käyttää" että nainen, joka EI saa naidessa, yhtäkkiä saisikin. Kertokaa toki, miten sitä "käytetään". Ja miksi sitten nainen ei himoissaan saisi dildonsa kanssa, koska hän varmasti käyttää sitä juuri niin mikä tuottaa hänelle eniten mielihyvää ja nautintoa.

Ja jos joku haluaa isoa dildoa niin siitä vaan. Miehet tuosta potee. Kokevat ison mustan uhkana. Voi voi poikaset.

Vierailija
40/54 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokumiesvaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itseltä löytyy kokemus varmaan hieman alle sadan eri naisen orgasmista.. Se tunne, luottamus ja jännite..

Itselle on paljon tärkeämpiäkin asioita intiimissä hetkessä kuin oma tai toisen orgasmi. Silti hyvinkin moni on saanut kanssani elämänsä ensimmäisen orgasmin yhdynnässä.

Siinäpä jokseenkin ristiriitaisia virkkeitä.

Mainostat millainen määrä naisia sinulla on ollut orgasmeineen, ja puhut samalla luottamuksesta. Sinun mielestäsi on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin naisen orgasmi, mutta kuitenkin olet ylpeä siitä kuinka monen kanssa olet sen saavuttanut.

Kyseessä lienee aikamoinen egonpönkitys suurenneltuine numeroineen taikka huomionhakuisuus.

En tosin usko että moinen määrä naisia nyt mitenkään saavuttamaton määrä on jos vaihtaa naista kuin sukkia, mutta missä se luottamus jos kaikki on pikaisia suhteita? Luottamus siihen että se jää teidän väliseksi asiaksi eikä kukaan saa tietää, vai oikea luottamus toiseen ihmiseen. Jälkimmäistä en edes viitsisi ajatella tässä yhteydessä.

Joo, olen tavallaan ylpeä, koska olin seksissä ekat kymmenen vuotta jälkeenpäin tarkasteltuna aika nolo. Sitten vaan jotenkin tajusin, että se orkunmetsästys on juuri se, mikä tappaa hyvän seksin. Sitten se naisen orgasmi jotenkin hivelee omaakin itsetuntoa, kun se tulee niin ettei kumpikaan sitä varsinaisesti odota, vaan se yllättää naisenkin täysin. Siihen jää omalla tavallaan koukkuun.

Se miksi luvun kerroin, ei ollut pönkitystä, vaan yritin ilmaista, että minulla on tilastollisesti merkittävä otanta erilaisia naisia, mikä poikkeaa merkittävästi täällä levitettävästä tiedosta.

Luottamus taas on sitä, että molemmilla on tieto miksi tässä ollaan. Ei harhaanjohtamisia tms. Se voi olla aamulla ventovieraan kanssa sovittua seksiä tai sitten upeat treffit potentiaalisen seurustelukumppanin kanssa. Se on myös sitä, etten petä tai auta naisia pettämään omaa kumppaniaan.

Ehkä tämä oli osaltani tässä, en jaksa jokaiselle yrittää todistella puhuvani totta. Jatkakaa kukin hyväksihavaitsemallanne linjalla ja nauttikaa seksistä. Ja niin teen minäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan