Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten dildot on liian suuria.

Vierailija
25.05.2018 |

On erittäin valitettavaa että kapitalismin markkina-arvojen takia naisten dildot on yleensä vähintään sen 24 fantasiasenttiä. Hyvä siinä on sitten esittää kovaa panomiestä jos lyyli on ottanut viimeiset 6 kuukautta sisäänsä 30-sentin teko-Jormugardiusta.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ameriikassa kaikki on mahtavaa ja suurta!

Vierailija
2/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on hirveää olla mies kun koko maailma on feminismin kyllästämä. Kaipaan niitä aikoja, jolloin nainen oli kotona ja pyllisti miehelle. OOOOOOH!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se korvaa miestä. Mielummin antautuisin miehelle kuin millekään vempaimelle. Ihminen on aina ihminen, kaikki muut laihoja korvikkeita. Ne paksut dildotkin. 

Vierailija
4/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla nyrkit, jos ei muuta.

Vierailija
5/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tekijä tekee yhdellä sormella enemmän kuin saamaton vätys 25 cm munalla. Dildot nyt vielä vähemmän jos ite joutuu tekemään. Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
6/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tyhmin ja ala-arvoisin provo.

Vierailija
7/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, ettei se värkki käytössä kulu, mutta ikävä tosiasia on, että useimmat yli kolmekymppiset suomalaiset naiset ovat löysiä kuin vanhojen verkkarien kuminauha. Miesten tulisi pitää kaljamahansa aisoissa, ja keho muutenkin edes kohtuullisessa kunnossa, mutta naiset: kegel-kuulat kunniaan, ja jättidildot romukoppaan, jotta on edes pieni mahdollisuus molemminpuoliseen nautintoon ilman apuvälineitä.

Vierailija
8/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso ja musta kotona ja käytän sitä lähes joka päivä. 

Vierailija
9/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ikinä tulekaan hyväksi panomieheksi, ellet opettele naisen anatomiaa.

Eli klitoris vastaa penistä, ei emätin. Klitoris sijaitsee emättimen ulkopuolella ja n 70%;lla naisista niin kaukana emättimen suuaukosta, ettei se voi saada taroeeksi stimulaatiota sisäkautta.

Eli ylivoimainen valtaosa naisista saa orkun vain nuolemalla tai sormettamalla ulkopuolelta.

Sinäkäön et saisi orkkua maailman tehokkaimmallahierovalla tekovaginalla, jos työntäisit siihen kyynärpääsi. Se on yksinkertaisesti väärä ruumiinosa.

Nyt on taas kyllä naisen anatomia hukassa. Katopa poikanen wikipediasta vaikka, kuinka laajalle naisen klitta ylettyy.  Sitten ei tartte luulla, että klitta on vain se pieni nuppu mikä näkyy.

Sellainen juttu vielä, että kuka hitto sormettaa vain  pillun ulkopuolelta??  Siinäkään ole mitään järkeä, koska jää g-piste ja muutkin erogeeniset pisteet hieromatta.  Ei taida pojalla olla oikein kokemusta naisen orkun tuottamisesta.

Vierailija
10/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli klitoris vastaa penistä, ei emätin. Klitoris sijaitsee emättimen ulkopuolella ja n 70%;lla naisista niin kaukana emättimen suuaukosta, ettei se voi saada taroeeksi stimulaatiota sisäkautta.

Eli ylivoimainen valtaosa naisista saa orkun vain nuolemalla tai sormettamalla ulkopuolelta.

Sinäkäön et saisi orkkua maailman tehokkaimmallahierovalla tekovaginalla, jos työntäisit siihen kyynärpääsi. Se on yksinkertaisesti väärä ruumiinosa.

Ihan mielenkiinnosta, kukas tämmöistä paskaa suoltaa? Esitteleppä itsesi ja kerro toki motiivisikin!

Vierailija
11/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa tuo on. Klitoriksen nuppu vastaa terskaa.

Taisi ap:lla mennä tunteisiin isot dildot? Tuntuuko, ettet pärjää vertailussa? XD

Dildot in tylsempiä kuin munat. Toinen fakta.

Vierailija
12/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa tuo on. Klitoriksen nuppu vastaa terskaa.

Taisi ap:lla mennä tunteisiin isot dildot? Tuntuuko, ettet pärjää vertailussa? XD

Dildot in tylsempiä kuin munat. Toinen fakta.

Eli sun logiikalla terskaa nuoleskelemalla pitäis tulla orkku? 

Ei helvetti. Ihmiset ei tajua enää kunnon seksistä mitään. Jotain omaa negatiivista kokemusta vaan toitotetaan totuutena. No, siinähän lipitätte sitä ryijyä - minä tuotan sitten ne oikeat kunnon orgasmit naisille luomutavalla.

Minun muuten ei tarvitse tulla semmoiseksi mitä olen jo ollut kauan. Ja meni hieman tunteisiin, mutta ei dildot vaan sinä. En ole ap.

Vierailija
13/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö tuo yhdellä pelkältä nupuolta???

https://en.wikipedia.org/wiki/Clitoris#/media/File:Clitoris_Anatomy.svg

Vierailija
14/54 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kalukaan näytä pelkältä terskalta. XD

Jos miesten ymmärrys naisesta on tällä tasolla, niin se selittää monta asiaa.

Vierailija
15/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sen dildo on olla ainakin 25cm. Lyhyemmästä ei saa pidettyä kiinni ja toikin on hankala jos liukas. Nämä koulupojat kuvittelevat, että 25cm on iso. Ei se ole iso vaan pitkä. Kokemattomuus näissä jutuissa paistaa kauas. Naiselle se on ihan sama onko dildo 15cm vai 15m. Se tuntuu ihan samalle. Sen sijaan 3cm tai 6cm paksuus vaikuttaa paljon. Kuvitelmistanne huolimatta naisten mielestä se tavallinen on paras ja sen ovat huomanneet luonto ja dildotehdas. Siksi se paras on yleinen keskimitta.

Vierailija
16/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko katsoa vähän viivottimen avulla, ja tuota noin, se 24 senttiä ei edes ole mitenkään kovin pitkä. Tai siis mun seksikumppaneilla joita on kymmenkunta ei ole ollut mitenkään kovin paljoa sitä lyhyempiä... (Vertasin omaa nyrkkiäni mittaan, koska tiedän että mun käpäläni ei ole tässä 20+ vuoden aikana pahemmin kutistunut tai kasvanut. :D ) Sellaista 17-22 senttistä on ollut edessä ja kädessä ja suussa ja pimpsassa, enkä mä usko että nämä kundit jotenkin poikkeavat suuresti suomalaisesta keskiverrosta tai että mulla olisi jokin supervoima valita alitajuisesti vain isokaluisia miehiä kumppaneikseni. :p 

Yksi sellainen lyhyt (n. 10 cm) penis tosin on osunut eteen, ja se kyllä oli ihan liian lyhyt - ei sellainen oikein pysy sisälläkään naidessa.

Vierailija
17/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on taas kyllä naisen anatomia hukassa. Katopa poikanen wikipediasta vaikka, kuinka laajalle naisen klitta ylettyy.  Sitten ei tartte luulla, että klitta on vain se pieni nuppu mikä näkyy.

Sellainen juttu vielä, että kuka hitto sormettaa vain  pillun ulkopuolelta??  Siinäkään ole mitään järkeä, koska jää g-piste ja muutkin erogeeniset pisteet hieromatta.  Ei taida pojalla olla oikein kokemusta naisen orkun tuottamisesta.

Minä olen nainen. Ja se on olet sinä, jolla on väärät tiedot.

Klitoris on myös sisäpuolisessa kudoksessa, mutta sen NORMAALI sijainti eli sijainti enemmistöllä naisia on niin kaukana emättimen suulta, ettei yhdynnästä tuleva stimulaatio riitä. Eli enemmistö naisista voi saada orkun vain ulkopuolisella stimulaatiolla kuten nuollen tai sormettaen.

Mukavaa sinulle, jos kuulut vähemmistöön, jolle tärkeää on sisäkautta stimulastio ja voit saada yhdynnässä.

Minä olen aina sormettanut itseäni vsin ulkopuolelta. Osaan tehdä itselleni orkun sillä lailla sopivan fantasian ajatteluun yhdistettynä 10 sekunnissa. Emätin on minulla aina ollut täysin tunnoton, koska klitorikseni sijaitsee niin kaukana. Olisi aivan järjetöntä ja turhaa sormettaa sisältäpäin.

Onneksi minulla on sen lisäksi myös mies, joka osaa nämä hommat hyvin.

N49

Vierailija
18/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. "G-pistettä" ei ole, vaan sillä nimellä on erehdytty kutsumaan klitoriksen sisäpuolista osaa niillä n 30% naisilla, joilla klitoris on tarpeeksi löhellä saadaksen osumaa sisäkautta. Ja siitä syystä pitkään oli ristiriitaisia käsityksiä koko "g-pisteestä", kun joillain se tuntui olevan ja joillain taas ei. Nykyään yiedetään, että se on klitoris, josta orkku aina lähtee ja sen sijainti vaihtelee naisilla. Eli periastteessa koko g-pistrhöpinä.pitäisi unohtaa ja puhua pelkästä klitoriksesta ja sen yksilöllisestä sijainnista.

Vierailija
19/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps. "G-pistettä" ei ole, vaan sillä nimellä on erehdytty kutsumaan klitoriksen sisäpuolista osaa niillä n 30% naisilla, joilla klitoris on tarpeeksi löhellä saadaksen osumaa sisäkautta. Ja siitä syystä pitkään oli ristiriitaisia käsityksiä koko "g-pisteestä", kun joillain se tuntui olevan ja joillain taas ei. Nykyään yiedetään, että se on klitoris, josta orkku aina lähtee ja sen sijainti vaihtelee naisilla. Eli periastteessa koko g-pistrhöpinä.pitäisi unohtaa ja puhua pelkästä klitoriksesta ja sen yksilöllisestä sijainnista.

Olkoon mikä on, mutta G-pisteestä puhuminen on erittäin näppärää sen sijaan että esim. kesken seksin huohottaisi "siirrä vähän sormeasi ylöspäin, niin siinä on mun klitoriksen sisäpuolinen osa" tms. G-pisteen kautta saatu orgasmi tuntuu myös erilaiselta kuin klitoriskiihotuksella saatu.

Terveisin nainen, jolla on G-piste (ja joka saa sitä stimuloitaessa märkiä orgasmeja). 

Vierailija
20/54 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parille miehelle tässä ketjussa suosittelen lämpimästi tutustumaan orgasmen feikkaus ketjuun. Kannattaa sitä lukiessa miettiä, oliko niin, että teidän jyystö oli nautinnollista vai että nainen halusi sen loppuvan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme