JA TAAS ravintolassa perhe huudattaa leffaa!
Siis tämäkö on sitä nykymeininkiä? Ulkokatosravintellissa perhe laittaa ipadinpöydälle ilman kuulokkeita ja huudattavat syödessään kuin istuisivat olohuoneessaan.
Eikö tuosta pitäisi jo mennä sanomaan??
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junassakin aivan aiheetta kuunnellaan tai katsellaan jotain ilman kuulokkeita. Huomaavaisuus muita kohtaan olisi sivistynyttä.
Kuule junassa minä ainakin katselen miten haluan kun kerran olen kalliin lipun ostanut! Ravintola eri juttu
Olet ostanut vain lipun, et junaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun noilla käytöstavattomilla isukeilla etenkin on niin särkyväinen ego. Ajattelevat että tulee nöyryytetyksi vaimon ja lasten edessä niin joko haistattelua tai väkivaltaa sieltä tulee.
Käytöstavattomat isukit käydään haastamassa pieneen neuvonpitoon ravintolan ulkopuolella.
Tarkoitatko tuolla väki valtaa?
Väki valtaa? Voi hyvänen aika, miten voit olla noin juntti? Väki valtaa! Kuolen nauruun. ÄO:si alkaa aivan varmasti desimaalipilkulla. Tollo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junassakin aivan aiheetta kuunnellaan tai katsellaan jotain ilman kuulokkeita. Huomaavaisuus muita kohtaan olisi sivistynyttä.
Kuule junassa minä ainakin katselen miten haluan kun kerran olen kalliin lipun ostanut! Ravintola eri juttu
Mistäs sinä tiedät vaikka olisinkin ostanut junan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kun noilla käytöstavattomilla isukeilla etenkin on niin särkyväinen ego. Ajattelevat että tulee nöyryytetyksi vaimon ja lasten edessä niin joko haistattelua tai väkivaltaa sieltä tulee.
Käytöstavattomat isukit käydään haastamassa pieneen neuvonpitoon ravintolan ulkopuolella.
Tarkoitatko tuolla väki valtaa?
Väki valtaa? Voi hyvänen aika, miten voit olla noin juntti? Väki valtaa! Kuolen nauruun. ÄO:si alkaa aivan varmasti desimaalipilkulla. Tollo!
Mitäs siellä nyt oikein äyätään? Helppo sieltä puhelimen takaa on huudella henkilö kohtaisia loukkauksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutkin ovat ostaneet kalliit liput, mutta eivät silti paiskaa mölylaitettasi päähäsi, vaikka haluaisivat. Joku tosin eräänä päivänä tulee toteuttamaan tämän kollektiivisen halun. Pahoinpitelylle ei valitettavasti tule olemaan todistajia, koska kaikki sivistyneet sattuvat juuri silloin katsomaan ikkunasta maisemia.
Oltiin espanjassa terassilla syömässä. siihen viereeen tuli britti perhe. about 2v istu syöttötuolissa ja mitä vanhemmat teki. Laittoi pennun katsomaan Tuomas veturia n. 50 kertaa ilman kuulokkeita ja tietty volumet kaakossa. Aikani kuutelin sitä junan piippausta ja sanoin tarjoilijalle ja meni sitten sanoo niille. johan loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junalippuun ei sisälly oikeutta häiritä muita matkustajia. Eikä se lippu ole kallis kuin persaukiselle.
Se on kallis kun sivistysvaltioiden lipunhintoihin verrataan.
Kuinkahan monesta "sivistysvaltiosta" sinulla on kokemusta? Katsoin huvikseni viimeisimpiä VR:n hintoja ja olin kyllä positiivisesti yllättynyt. Esim. Turku-Helsinki-väliä ei tullut kymmenen vuotta sitten koskaan tehtyä perheen kanssa junalla, koska se oli niin kallista (yli 100 euroa) vaan vuokrasin aina auton, mutta nyt saman sai 70 eurolla. (viikonlopuksi Helsinkiin kahden lapsen kanssa) Ja yhden hengen halvimmat liput alittavat aina bensakulut vastaavalla välillä. Sanoisin, että VR:n hinnoittelu alkaa olla jos ei kohdallaan, niin ainakin oikeaan suuntaan.
Meillä lapsille on kaivettu luurista videoita, jos ravintolassa joutuu odottamaan ikuisuuden palvelua. Äänet pois.
On muuten tympeetä ravintolassa, kuinka halveksuvasti monet muut asiakkaat katsovat, kun joku saapuu lasten kanssa paikalle. Ilmeestä pystyy lukemaan, kuinka toivotaan, ettei tuo sakki tule viereiseen pöytään. Koska lapset aina ja poikkeuksetta käyttäytyvät huonosti? Kerran yksi nainen tuli kommentoimaan kesken aterian, että oli hämmästynyt, kun mun lapset (taisivat olla 2 ja 3 tuolloin) eivät juoksennelleet ympäriinsä eivätkä huutaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menittekö?
No en kun en ollut varma onko normaalia... kukaan muu ei valittanut...
Minusta hyvin outoa!Olenko niuho?
Et ole. Laitteet on sekoittaneet ihmisten reviirit ihan kokonaan. Ei ole tajua omasta reviiristä eikä sitä kautta muidenkaan. On hukattu taju yksityisestä ja julkisesta tilasta.
Jos tuo on yleistä, se ei ei merkitse, että se olisi normaalia. Muita huomioimaton käytös ei ole normaalia, vaan huonoa käytöstä.
Ravintolat ovat suomalaisille vielä vähän erikoisia paikkoja, eikä haluta "tehdä tästä nyt numeroo". Kärsitään hiljaa (ja näpytellään kesken ruuan nettiin). Ellei halua itse mennä riitelemään moukkaperheen kanssa, voi ihan hyvin pyytää, että tarjoilija menee heille sanomaan. On myös tarjoilijan edun mukaista että kaikki saavat ruokarauhan. SE on normaalia.
Miksin ylipäänsä tuijottaa leffaa ruokapöydässä ravintolassa? Eikö tulisi halvemmaksi pysyä kotona tekemässä samaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät vaikka olisinkin ostanut junan?
Persaukiselta euroopanomistajalta tuppaa tulemaan samanlaista ääntä molemmista päistä.
Ei voi olla totta... onko oikeesti noin juntteja Suomessa? Missä tämä oikein tapahtui?
Hitto että olisi ollut kivempi syntyä joskus 70-luvulla... olisi elänyt parhaat vuodet ilman tätä pas kaa.
Ei ole, korkeintaan se on kallis jos verrataan kehitysmaihin (joissa kulkee 1 juna silloin kun sattuu kulkemaan).