Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vetäytyvälle miehelle voi puhua, niin ettei vetäytyis vaan enemmän..?

Vierailija
24.05.2018 |

Voihan kääk, ollaan sovittu, että kaikista asioista pitää pystyä puhumaan. Yhdessä on hengailtu reilu vuosi ja ollaan jo oikeesti aikuisia eli yli 40-vuotiaita.
Olen yrittänyt puhua asiasta joka vaivaa minua miehelle useita kertoja. Vastaus on hiljaisuus ja vetäytyminen. Mitä enemmän yritän puhua, sitä enemmän mies vetäytyy.. en tiedä enää mitä tehdä. Tiedän, että suhde kaatuu minun osalta tähän, jos asiaa ei saada ratkaistua.. eli mitä teen? Jos hautaan asian ja yritän olla niin, kun ongelmaa ei olisikaan, tiedän että suhde kuolee, mutta jos puhun mies vetäytyy, vaikeaa!

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se asia on mistä haluat keskustella?

Vierailija
2/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet löytänyt 10v pojan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se asia on?

Vierailija
4/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi silloin kun mies on vaikka vessassa niin hän ei voi vetäytyä kovinkaan paljon. Telkeä ovi kiinni?

Vierailija
5/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen sika. Ei terve.

Vierailija
6/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi vetäytyjälle mitään.

Joko hyväksyt miehen sellaisenaan, ja tyydyt siihen että sun tarpeet ei kiinnosta, tai häivyt.

Turha odottaa, että 40-v. enää kehittyy.

Vierailija
7/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa ap:n miehelle lähetteen?

Vierailija
8/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

test

Vierailija
9/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tiukasti kalusta kiinni niin ei kerkeä vetäytyä

Vierailija
11/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia tyyppejä te löydättekin. Autisti vai alkoholisti?

Vierailija
12/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on tulevaisuus. Meillä on kivaa yhdessä, mutta mulla on tosi epävarma olo, kun ei nähdä.

Haluaisin suunnitella tulevaa elämää, edes yhteistä matkaa tai muuta pientä asiaa. Tuntuu, että tässä vaan ollaan ja eletään päivä kerrallaan ja katsellaan. Haluaisin, että mies edes joskus puhuisi siitä mitä toivoo ja haluaisi tehdä kanssani.

Tiedän, että hänet on jätetty kaksi kertaa pitkistä suhteista ja voi olla vaikea uskaltaa ajatella tulevaisuutta, mutta mää tukehdun tähän, jos siitä ei voi yhtään puhua. Ap

Vierailija
13/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on tulevaisuus. Meillä on kivaa yhdessä, mutta mulla on tosi epävarma olo, kun ei nähdä.

Haluaisin suunnitella tulevaa elämää, edes yhteistä matkaa tai muuta pientä asiaa. Tuntuu, että tässä vaan ollaan ja eletään päivä kerrallaan ja katsellaan. Haluaisin, että mies edes joskus puhuisi siitä mitä toivoo ja haluaisi tehdä kanssani.

Tiedän, että hänet on jätetty kaksi kertaa pitkistä suhteista ja voi olla vaikea uskaltaa ajatella tulevaisuutta, mutta mää tukehdun tähän, jos siitä ei voi yhtään puhua. Ap

Sori mutta avauksesi meni jo ohi , panttasit olennaista tietoa niin pitkään. Älä tee poikkikselle samoin!

Vierailija
14/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro se asia, niin tähän saa  ehkä jotain järkevää keskustelua. Kai se nyt on aika olennainen yksityiskohta tässä tapauksessa. Tämä on kuitenkin anonyymi palsta.

Vierailija
15/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro se asia, niin tähän saa  ehkä jotain järkevää keskustelua. Kai se nyt on aika olennainen yksityiskohta tässä tapauksessa. Tämä on kuitenkin anonyymi palsta.

Yritin tuossa jo pari viestiä takaperin avata ongelmaa eli tulevaisuus. Ap

Vierailija
16/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle tuosta, että suhde päättyy jos ei voida puhua asioista. Hän saa sitten päättää, yrittääkö puhua ja kehittyä vaiko ei. Jos hän ei tiedä realiteetteja että ero on jo lähellä, niin hänellä ei ole reilua mahdollisuutta vaikuttaa asiaan. Mutta älä tee sitä uhkailemalla / kiristämällä, vaan selitä että miehen toiminnasta on luonnollisena seurauksena se, että et ole enää tämän pitempään kiinnostunut olemaan suhteessa jossa ei pystytä puhumaan.

Kuulostaa siltä että mies saattaa tarvita ammattiapua, tai että te yhdessä menette pariterapiaan, ja suosittelen sitä lämpimästi. Mä luulen että sillä miten sä puhut miehelle ei ole suurta merkitystä vetäytymisen kannalta (ellet huuda ja syyllistä tms. mutta varmaan itsekin olet tajunnut olla tekemättä niin), vaan tämä on miehen ongelma jolle sä et voi mitään ellei miehellä ole halua kehittyä.

Jos hän ei aiempien pettymysten vuoksi uskalla luottaa että teillä on tulevaisuutta, tai mikä se ongelma nyt pohjimmiltaan onkaan, niin ei ole reilua että sä joudut kärsimään siitä. Mutta on mahdollista, että hän menee niissä tilanteissa niin totaalisen lukkoon, että ei ihan oikeasti kykene sanomaan mitään vaikka yrittäisi / haluaisi taistella vastaan, eli ei sinänsä tee sitä tahallaan. Mutta etenkin siinä tapauksessa ammattiapu on todella tarpeen. Jos suhteenne on miehelle oikeasti tärkeä, niin hän kyllä suostuu hakemaan apua.

Vierailija
17/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäytyykö mies siis puhumisesta kokonaan? Ja kenties muustakin reagoinnista? Tuollaista voisi sanoa henkiseksi väkivallaksi. Sanon näin siksi, että osaat miettiä, että haluatko tosiaan ottaa tuollaista kohtelua vastaan. Voi hyvin olla, kuten yllä jo sanottiin, että mies ei tee sitä tahallaan, vaan ahdistuu niin, ettei pysty muuta kuin sulkeutumaan. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että kohtelu on sinua kohtaan samaa kuin henkisessä väkivallassa.

Vierailija
18/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, kuten yllä jo sanottiin, että mies ei tee sitä tahallaan, vaan ahdistuu niin, ettei pysty muuta kuin sulkeutumaan. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että kohtelu on sinua kohtaan samaa kuin henkisessä väkivallassa.

Tuntuu aika julmalta syyttää jotakuta henkisestä väkivallasta jossei vielä tiedä syitä miksi hän vetäytyy. Esimerkkinä itse elin hyvin väkivaltaisen lapsuuden ja siksi minun on äärimmäisen vaikea avautua missään parisuhteissa naisille. Oikeiden tunteiden näyttäminen toisi niin suuren häpeän että kuolemakin kuulostaisi paremmalta.

Vierailija
19/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pakotat tai muuten esität asian väärin. Ei kukaan tykkää kun toinen painostaa puhumaan. Voit todeta asian omalta kannaltasi neutraalisti. Mitään puhumaan pakottamista ei kannata tehdä

Vierailija
20/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvin olla, kuten yllä jo sanottiin, että mies ei tee sitä tahallaan, vaan ahdistuu niin, ettei pysty muuta kuin sulkeutumaan. Se ei kuitenkaan muuta sitä asiaa, että kohtelu on sinua kohtaan samaa kuin henkisessä väkivallassa.

Tuntuu aika julmalta syyttää jotakuta henkisestä väkivallasta jossei vielä tiedä syitä miksi hän vetäytyy. Esimerkkinä itse elin hyvin väkivaltaisen lapsuuden ja siksi minun on äärimmäisen vaikea avautua missään parisuhteissa naisille. Oikeiden tunteiden näyttäminen toisi niin suuren häpeän että kuolemakin kuulostaisi paremmalta.

Enhän minä syyttänyt miestä siitä, että hän käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Totesin vain, että syystä riippumatta käytös on sellaista, että ap:n näkökulmasta katsottuna ap joutuu ottamaan vastaan henkiseen väkivaltaan verrattavaa kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi