Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö tutustua uusiin ihmisiin vai ärsyttääkö "lähentely"?

Vierailija
24.05.2018 |

Mua vaivaa tää asia. Ärsyttääkö ihmisiä yleensä "lähentely" :D? En tarkoita iskemismielessä, vaan sillä tavalla, että kun olen kiinnostunut jostain ihmisestä, niin tykkään jutella hänen kanssaan ja heittää läppää, ehkä ujosti kysellä jotain että voisi tutustua paremmin. Huomaako sen vaan sitten toisen vastauksista ja olemuksesta, että onko kiinnostunut tutustumaan vai haluaisiko vaan pysytellä vähän kauempana. Esimerkiksi siis työkaverit. Tykkäisin tutustua ja "kaveerata" muutaman tyypin kanssa (miehiä ja naisia, ei mitään seksuaalista). Voinko olettaa että he viihtyvät seurassani ja juttelevat mielellään kanssani, jos vastailevat, hymyilevät, nauravat, ylläpitävät itsekin keskustelua ja heistä muutenkin välittyy sellainen vastaanottavainen fiilis. Ja jos sitten taas vaikuttavat vaivaantuneilta niin ehkä heitä ei kiinnosta lähempi tuttavuus? Kuulostaapa jotenkin vähän pöljältä tämä mun ongelma näin auki kirjoitettuna :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Mä olen sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, joten mulle on luontevaa jutella ihan missä vaan ja kenen kanssa tahansa, jos huomaan toisen haluavan jutella. Niin työpaikalla, sukujuhlissa, lentokoneessa kuin vaikka bussipysäkilläkin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että haluaisin sen enempää "kaveerata" ko henkilön kanssa. Vaikka kävisin vuoden joka päivä lounaalla jonkun työkaverini kanssa, ei hän olisi mulle yhtään sen spesiaalimpi työkaveri kuin muutkaan työkaverini. Tilanteissa, jossa olen osa jotain ryhmää - kuten esim työpaikalla - en "klikkiydy" kenenkään kanssa. Joko olen tasapuolisesti kaikkien kaveri tai en kenenkään kaveri. 

Vierailija
2/3 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää tutustua, mutta joskus on pakko. Kyllä sen huomaa, ellei kemiat kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina ole henkilökohtaista jos heitä ei näytä kiinnostavan. Jos on vaikka ujo, hiljainen, epäsosiaalinen tai introvertti. Tai ihan vaan väsynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi