Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varattuna treffeille

Vierailija
24.05.2018 |

Työpaikalla eräs mies on katsellut minua jotenkin merkitsevästi jo jonkin aikaa. En tunne häntä kovin hyvin, mutta sormus on sormessa, eli varmaankin varattu. Välillä katseiden vaihto on ollut molemmin puoleista. Olen jollain tavalla kiinnostunut hänestä, vaikka olenkin varattu. Mitään muuta välillämme ei ole tapahtunut. Nyt tämä mies kuitenkin viestitti ja ehdotti tapaamista viikonloppuna. Yksillä käynti kuulostaa aika viattomalta, mutta onko se kuitenkaan sopivaa. Kuinka itse toimisitte?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet? Blondiko olet?

Vierailija
2/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä. Jo toistenne vilkuilu tarkoittaa, että koette kemiaa ja teidät on luotu yhteen. Jos sovitte parien treffien jälkeen hyvin yhteen ja seksikin toimii joka tasolla, erotkaa nykyisistänne ja aloittakaa seurustelusuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä taas. Anna asian olla ja keskity hoitamaan oma liittosi kuntoon.

Ja jos siltä tuntuu että pitää päästä, ensin päätetään vanha liitto, sitten vasta etsitään uusi jonka tunteilla voi leikkiä. Miltä sinusta tuntuisi jos oma miehesi treffailisi muita? Tai haaveilisi siitä?

Vierailija
4/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suunnittele meneväni sänkyyn tämän miehen kanssa tai mitään sellaista. Haluaisin vain selvittää mitä hänellä on mielessä ja mitä ne pitkät katseet oikein tarkoittavat. Käyväthän ihmiset ravintolassa, ei kai se vielä ole niin paha. Vai onko?

-ap

Vierailija
5/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on eri asia mennä kaverin kanssa yksille kun jonkun lähes tuntemattoman työkaverin kanssa tuossa tilanteessa.

Voit selvittää mitä miehellä on mielessä ihan kysymälläkin.

Vierailija
6/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, sano rengit päissään. Taas näitä erittäin tyhmiä kysymyksiä aikuiselta ihmiseltä! Mitä täällä kyselet onko sopivaa vai ei. Tiedät sen itsekin ihan hyvin, et muuten sitä täällä ihmettelisi. Ja olet aikuinen ihminen, ilmeisesti, eli jos haluat mennä, mene! Jos et halua mennä, älä mene! 

Vierailija
7/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen aikuinen, mutta en oikein tiedä mitä haluan. Olen niin kahden vaiheilla.

-ap

Vierailija
8/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lähtisin yksille hotellin ravintolaan. Hammasharja kannattaa ottaa mukaan siltä varalta, että alkaa väsyttämään ja päättääkin jäädä hotelliin yöksi.

Vierailija
9/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ollaan jo kaltevalla pinnalla.

Selität itsellesi, että on ihan OK ottaa asiasta selvää. On ihan OK, että se tapahtuu viikonloppuna, omalla ajalla, ravintolassa... Eihän siinä vielä mitään ole.

On ihan OK jutella, viihtyä, kyllähän ihmisellä kavereita saa olla. Entäs sitten, kun se pinta viettää koko ajan alemmas? Halataan, tartutaan kädestä, entäs suudelma? Mitäs jos mennään katsomaan elokuvaa kahden kesken, lähdetään intiimeille jatkoille...

Missä kohti menee se sun raja, että homma ei ole OK? Koska jos et tee itsellesi omia rajojasi selväksi, niin hups, sitä lipsahtaa vaatteet pois ihan sattumalta ja kompastutaan vaakatasoon ja sisäkkäin.

Se on työkaveri! Usko asian läpikäynyttä, älä koske ihmiseen jonka kanssa pitäisi tehdä töitä.

Vierailija
10/43 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene miehesi kanssa treffeille. Älä sen vieraan. Mieti vähän itse, hei.

Vierailija
11/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuna ei tietenkään mennä treffeille toisten kanssa. Tiedät sen ihan selvästi itsekin ja koitat tässä venyttää moraaliasi ja vakuutella että olisi jotenkin ok. Kyllä, ihmiset käyvät ravintolassa ja kavereita voi tavata lasillisella vaikka olisivat eri sukupuolta. Tässähän nyt ei vaan ole mitenkään kyse siitä vaan olet lähdössä tekemään uutta tuttavuutta sinusta mahdollisesti kiinnostuneeseen mieheen aivan tietoisesti. Kaikkia muita voit huijata mutta et itseäsi, jos olet vielä kahden vaiheilla niin valitse nyt hyvä ihminen se moraalisesti kestävämpi vaihtoehto ja unohda tälläiset virittelyt. On helpompi katsoa itseään peiliin ja kumppaniaan silmiin tulevaisuudessa. Älä mene.

Vierailija
12/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene miehesi kanssa treffeille. Älä sen vieraan. Mieti vähän itse, hei.

Oletko ehdottanut miehellesi treffejä hetkeen? Pientä irtiottoa arjesta kahden kesken? Kuulostaa siltä, että suhteesi voisi hyötyä tällaisesta panostuksesta ja siten ehkä tuijotteluinto vieraiden miesten kanssa vähän laskisi. Jos silti tuntuu, että nyt tapaaminen toisen miehen kanssa kiinnostaa kyllä enemmän, niin olisi ihan reilua avata keskustelu tästä oman miehen kanssa. Yleensä asiat selviävät, kun niistä puhutaan.

Jos sen tien päässä on ero, niin sittenhän olet vapaa treffailemaan ketä haluat, etkä loukkaa ketään. Kiinni jäätyäsi tällaisesta kiinnostuksen kohteen tsekkaamisesta tulet rikkoneeksi lopullisesti jotain parisuhteessasi. Voin kertoa tämän ihan kokemuspohjaisesti, että luottamus vilpittömiin platonisiin kaverisuhteisiisi katoaa varmasti ja lopullisesti. Ei onnistu enää kaljat ja illanvietot miespuolisten kaverien kanssa, ilman puolison epäilyjä. Tällainen selän takana touhuaminen satuttaa kumppania varmasti.

Vierailija
13/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suunnittele meneväni sänkyyn tämän miehen kanssa tai mitään sellaista. Haluaisin vain selvittää mitä hänellä on mielessä ja mitä ne pitkät katseet oikein tarkoittavat. Käyväthän ihmiset ravintolassa, ei kai se vielä ole niin paha. Vai onko?

-ap

Et kai, vieraat kun paneee niin silloin sitä tehdään ihan kaikkialla muualla kuin sängyssä.

You go girl!

Vierailija
14/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla eräs mies on katsellut minua jotenkin merkitsevästi jo jonkin aikaa. En tunne häntä kovin hyvin, mutta sormus on sormessa, eli varmaankin varattu. Välillä katseiden vaihto on ollut molemmin puoleista. Olen jollain tavalla kiinnostunut hänestä, vaikka olenkin varattu. Mitään muuta välillämme ei ole tapahtunut. Nyt tämä mies kuitenkin viestitti ja ehdotti tapaamista viikonloppuna. Yksillä käynti kuulostaa aika viattomalta, mutta onko se kuitenkaan sopivaa. Kuinka itse toimisitte?

Aiotko kertoa kumppanillesi, että olet menossa "yksille" miespuolisen työkaverisi kanssa? Jos et, niin eiköhän vastaus kysymykseesi ole siinä. Ei mitään viatonta tuossa jutussa.

Vierailija
15/43 |
25.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion sanoa, että menen tapaamaan kyseistä työkaveria. Ihan vaan kaverina.

-ap

Vierailija
16/43 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko kertoa kumppanillesi, että olet menossa "yksille" miespuolisen työkaverisi kanssa? Jos et, niin eiköhän vastaus kysymykseesi ole siinä. Ei mitään viatonta tuossa jutussa.

Juu, jutussa ei kyllä ole yhtään mitään viatonta. Minkälainen moraalisi oikein on? Hyi olkoon mitä kumppanin selän takana touhuamista jopa tämä suunnittelu ja tänne kirjoittelu on. Ja toisen miehen kanssa viestittely jostain tapaamisesta. Kun kerrot miehellesi, niin kerrotko tosiaan koko tarinan, katseiden vaihtoineen ja kiinnostuksineen päivineen? Kerrotko? Hyi olkoon minkälaisia kumppaneita joillain on. Oikein puistattaa.

Vierailija
17/43 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mites jos vaan sanoisit sun miehelle että olet keskenkasvuinen idiootti, ja ukollasi on vielä mahdollisuus löytää parisuhdekelpoinen kumppani kun heti lähtee meneen.

Vierailija
18/43 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on vain sinun asia. Älä kysy muiden mielipiteitä. Jos sama tapahtuu jollekin niin sekin on hänen asiansa ja tekee ehkä toisin. Sinäkin teet toisin jossain toisessa elämänvaiheessa tai toisen ihmisen kanssa.

Tuo on liioiteltua sanoa että kuuluu erota nykyisestä. Hyvin harva suhde loppuu tuohon ajatukseen. Vaikka moni suhde loppuu nykyään liian helposti.

Minusta kumppanin kanssa kuuluu olla aito ja rehellinen. Jos käy treffeillä, niin käy treffeillä. Sinä olet kuitenkin itse se joka tekee päätöksen kenen kanssa sitoutuu.

Ehkä treffit avaa sinulle jotain, ei sinun tarvitse ajatella että panisit siellä vaan jos se kiinnostaa niin tee.

Itse olen parisuhteessa ja jos mies kiinnostaisi jostain, veisi kahville toisen niin se olisi vielä korjattavissa. Ei treffit suoraan kaada mitään. Mutta silloin miehen kuuluisi miettiä vahvasti mitä tahtoo ja kenen kanssa.

Sen jälkeen kuuluisi tehdä muutoksia koska ajatteli mahdollisuutta jonkun toisen kanssa.

Itseäni mietin näin myös, jos kiinnostun toisesta ihmisestä niin sen voi selvittää. Ei tarvitse päättää omaa liittoa samantien koska ihastuminen toiseen on normaalia. Ei ole tilaa, jossa yksi ihastuu vain yhteen kerralla ja suhde omaan voi olla hyvä.

Kuuluu miettiä mitä itse ja kumppani voi tehdä. Ja jos tekee jotain, aiheuttaako sillä kumppanille pahaa oloa. Jos itsestä tuntuu että jotain pitäisi tehdä, niin oma elämä tulee parisuhdetta edellä. Ei kukaan voi elää niin etteikö kumppani joskus lähde, sinäkin voit tulla jätetyksi.

Muut ihmiset eivät ole suoraan uhka ja tutustuminen toisiin ihmisiin on ok, jos housut pysyy jalassa.

Olet kiinnostunut jostain ihmisestä ja häneen tutustuminen on kuitenkin sinun asiasi, kuten se mitä tekisit hänen kanssaan.

Jokainen ihmissuhde on omanlaisensa. Itse tiedän pareja, joissa toinen on kiinnostunut ystävästään ja silti oma parisuhde kestää, eikä mitään tapahdu ystävien kesken kuitenkaan. Ehkä mitään ei tapahtuisi sinkkunakaan?!

Vierailija
19/43 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on vain sinun asia. Älä kysy muiden mielipiteitä. Jos sama tapahtuu jollekin niin sekin on hänen asiansa ja tekee ehkä toisin. Sinäkin teet toisin jossain toisessa elämänvaiheessa tai toisen ihmisen kanssa.

Tuo on liioiteltua sanoa että kuuluu erota nykyisestä. Hyvin harva suhde loppuu tuohon ajatukseen. Vaikka moni suhde loppuu nykyään liian helposti.

Minusta kumppanin kanssa kuuluu olla aito ja rehellinen. Jos käy treffeillä, niin käy treffeillä. Sinä olet kuitenkin itse se joka tekee päätöksen kenen kanssa sitoutuu.

Ehkä treffit avaa sinulle jotain, ei sinun tarvitse ajatella että panisit siellä vaan jos se kiinnostaa niin tee.

Itse olen parisuhteessa ja jos mies kiinnostaisi jostain, veisi kahville toisen niin se olisi vielä korjattavissa. Ei treffit suoraan kaada mitään. Mutta silloin miehen kuuluisi miettiä vahvasti mitä tahtoo ja kenen kanssa.

Sen jälkeen kuuluisi tehdä muutoksia koska ajatteli mahdollisuutta jonkun toisen kanssa.

Itseäni mietin näin myös, jos kiinnostun toisesta ihmisestä niin sen voi selvittää. Ei tarvitse päättää omaa liittoa samantien koska ihastuminen toiseen on normaalia. Ei ole tilaa, jossa yksi ihastuu vain yhteen kerralla ja suhde omaan voi olla hyvä.

Kuuluu miettiä mitä itse ja kumppani voi tehdä. Ja jos tekee jotain, aiheuttaako sillä kumppanille pahaa oloa. Jos itsestä tuntuu että jotain pitäisi tehdä, niin oma elämä tulee parisuhdetta edellä. Ei kukaan voi elää niin etteikö kumppani joskus lähde, sinäkin voit tulla jätetyksi.

Muut ihmiset eivät ole suoraan uhka ja tutustuminen toisiin ihmisiin on ok, jos housut pysyy jalassa.

Olet kiinnostunut jostain ihmisestä ja häneen tutustuminen on kuitenkin sinun asiasi, kuten se mitä tekisit hänen kanssaan.

Jokainen ihmissuhde on omanlaisensa. Itse tiedän pareja, joissa toinen on kiinnostunut ystävästään ja silti oma parisuhde kestää, eikä mitään tapahdu ystävien kesken kuitenkaan. Ehkä mitään ei tapahtuisi sinkkunakaan?!

Onko myös oma asia valehdella kumppanille tässä tilanteessa? Kertoa, että menee ulos vain kaveripohjalta, kuten ap kertoi tekevänsä, vaikka todellisuudessa lähdetään tutkimaan ja ruokkimaan alkavaa kiinnostusta? Miten se nyt voi kenenkään mielestä olla ok?

Miksei sitten kerro koko tarinaa kotona? Miksi valehdella syistä ja merkityksistä?

Vierailija
20/43 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä haluat tietoisesti olla toinen nainen?

Toivottavasti jäätte kiinni, molemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan