Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varattuna treffeille

Vierailija
24.05.2018 |

Työpaikalla eräs mies on katsellut minua jotenkin merkitsevästi jo jonkin aikaa. En tunne häntä kovin hyvin, mutta sormus on sormessa, eli varmaankin varattu. Välillä katseiden vaihto on ollut molemmin puoleista. Olen jollain tavalla kiinnostunut hänestä, vaikka olenkin varattu. Mitään muuta välillämme ei ole tapahtunut. Nyt tämä mies kuitenkin viestitti ja ehdotti tapaamista viikonloppuna. Yksillä käynti kuulostaa aika viattomalta, mutta onko se kuitenkaan sopivaa. Kuinka itse toimisitte?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mennyt. Tästä ketjusta tuli tuo "kalteva pinta" -vertaus ja tajusin siinä olevan riskin. Tiedän, että mitään sopimatonta ei olisi tapahtunut, mutta siltikin.

Loukkaavat likaiset kommentit eivät juuri vaikuttaneet, en ollut lähdössä pettämään, mutta tästä ketjusta tajusin myös, että en pysty kertomaan koko totuutta kotona jos menen. Olisin kertonut vain osan totuudesta.

Enkä missään nimessä halua yhtään mitään pahaa mieltä miehelleni ja kyllä tässä mahdollisuus siihen on.

-ap

Ajatuksen vapaus lienee kaikilla, mutta aivan kuten päätelmissäsi jo tulitkin ihan oikeaan johtopäätökseen,, olisi osatotuuksien tarinointi kotona jo melko aktiivista puuhastelua parisuhdettasi vastaan. Aika kamalalta itsestä ainakin tuntuisi, jos esim joku kaveritapaamiseksi esitetty puolison meno paljastuisikin joksikin muuksi. Jo joku treffeistä viestittely ja niiden suunnittelu parisuhteen ulkopuolisen henkilön kanssa on kyllä jo aika arveluttavaa. Hyvä kuitenkin ettet mennyt.

Vierailija
42/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaahan kuinka paljon täällä on näitä toisen osapuolen avauksia joka viikko. Kuinka jonkun mies tai vaimo on selvästi kiinnostunut jostain toisesta ja sählää jotain seläntakana. Ei myönnä toki mitään salailee ja valehtelee vain, syyttää toista mustasukkaiseksi. Selkärangatonta meininkiä.

Pikku vinkki. Jos olet tekemässä jotain, joka moraalisesti arveluttaa itseäsi, niin luultavasti se parisuhdemielessä kannattaa jättää tekemättä. Jos asiaa täytyy arpoa ja kysellä onko se ok, niin se ei ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että menee "ottamaan selvää mitä ne pitkät katseet merkitsee" ei tosiaankaan ole sama kuin työkaverin kanssa yksillä käynti ihan työkavereina.

Minä en ainakaan itse parisuhteessa ryhtyisi tämän laatuisiin operaatioihin. Tuo on jo aika pitkälle vietyä kiinnostuksen osoittamista, jos treffeille olisit lähtenyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi