varattuna treffeille
Työpaikalla eräs mies on katsellut minua jotenkin merkitsevästi jo jonkin aikaa. En tunne häntä kovin hyvin, mutta sormus on sormessa, eli varmaankin varattu. Välillä katseiden vaihto on ollut molemmin puoleista. Olen jollain tavalla kiinnostunut hänestä, vaikka olenkin varattu. Mitään muuta välillämme ei ole tapahtunut. Nyt tämä mies kuitenkin viestitti ja ehdotti tapaamista viikonloppuna. Yksillä käynti kuulostaa aika viattomalta, mutta onko se kuitenkaan sopivaa. Kuinka itse toimisitte?
Kommentit (43)
Katsokaahan kuinka paljon täällä on näitä toisen osapuolen avauksia joka viikko. Kuinka jonkun mies tai vaimo on selvästi kiinnostunut jostain toisesta ja sählää jotain seläntakana. Ei myönnä toki mitään salailee ja valehtelee vain, syyttää toista mustasukkaiseksi. Selkärangatonta meininkiä.
Pikku vinkki. Jos olet tekemässä jotain, joka moraalisesti arveluttaa itseäsi, niin luultavasti se parisuhdemielessä kannattaa jättää tekemättä. Jos asiaa täytyy arpoa ja kysellä onko se ok, niin se ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Se että menee "ottamaan selvää mitä ne pitkät katseet merkitsee" ei tosiaankaan ole sama kuin työkaverin kanssa yksillä käynti ihan työkavereina.
Minä en ainakaan itse parisuhteessa ryhtyisi tämän laatuisiin operaatioihin. Tuo on jo aika pitkälle vietyä kiinnostuksen osoittamista, jos treffeille olisit lähtenyt.
Ajatuksen vapaus lienee kaikilla, mutta aivan kuten päätelmissäsi jo tulitkin ihan oikeaan johtopäätökseen,, olisi osatotuuksien tarinointi kotona jo melko aktiivista puuhastelua parisuhdettasi vastaan. Aika kamalalta itsestä ainakin tuntuisi, jos esim joku kaveritapaamiseksi esitetty puolison meno paljastuisikin joksikin muuksi. Jo joku treffeistä viestittely ja niiden suunnittelu parisuhteen ulkopuolisen henkilön kanssa on kyllä jo aika arveluttavaa. Hyvä kuitenkin ettet mennyt.