Olettko huomanneet että ne joilla on luonnonkiharat hiukset tahtovat suorat ja suorahiuksiset kiharat, pisamaiset inhovat pisamiaan ja pisamattomat kadehtivat jne jne
Kommentit (23)
No mulla on luonnonkiharat hiukset ja toivoisin, että ne olis suorat. Aamuisin aina takussa ja jos en suorista, näytän ihan tommy tabermanilta.
Jep. Minulla alkoivat hiukset kihartua murrosiässä, kesti 20 v ennen kuin sopeuduin ja lakkasin suoristamasta hiuksia. Pisamia ei ole, niitä olen aina ihaillut. Kaveri jolla niitä on, haluaisi niistä eroon.
Nainen ei ole koskaan tyytyväinen itseensä :) Vaikka omaisi sata asiaa, joita muut kadehtivat, kadehtii itse niitä, joilla ei ole niitä asioita = ovat erilaisia.
Jos en suoristaisi luonnonkiharoitani, näyttäisin Anita Hirvoselta 😂 🙈
Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella
Mulla oli nuorempana pisamia ja thank god ei ole enää. Ihme trendi niistäkin tullut.
Keskustelin opiskelijatoverini kanssa. Hänellä on upeat hiukset, joita kadehdin: pitkät tummat luonnonkorkkiruuvikiharat. Sanoin sen hänelle. Hän alkoi nauraa ja sanoi, että vaihtaisi milloin tahansa MINUN IHANIIN HIUKSIINI, jotka ovat vitivalkoiset ja piikkisuorat. Kumpikin meistä inhoaa omia hiuksiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli nuorempana pisamia ja thank god ei ole enää. Ihme trendi niistäkin tullut.
Pisamat on ihania! Minulla oli lapsena, mutta ei ole enää, ja se harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on luonnonkiharat hiukset ja toivoisin, että ne olis suorat. Aamuisin aina takussa ja jos en suorista, näytän ihan tommy tabermanilta.
Lisään vielä, että vaikka suoristan hiukset, niin pienikin kosteus saa ne kihartumaan. Kiva kun saanut hiukset laitettua, niin heti kun menee pihalle ne ovat pörröllä.
En ole koskan kuullut kenenkään kadehtivan pisamia!
T: Pisamanaama
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän montakin, muun muassa itseni :) Pisamissa on Sitä Jotakin. <3
Haluaisin kyllä kiharat, mutta en pisamia (vaikka ei niissä mitään vikaa ole).
No joillain olen kuullut noinkin olevan. Itse olen iloinen hiuksistani, eivät ole suorat, mutta ei sellaiset isot käkkärätkään. Värikin on kiva, hieman punertava. Toki enemmänkin saisi punertaa. Pisamiakin löytyy ja tykkään kyllä niistäkin.
Mulla on pisamat, enkä vaihtaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että vaikka suoristan hiukset, niin pienikin kosteus saa ne kihartumaan. Kiva kun saanut hiukset laitettua, niin heti kun menee pihalle ne ovat pörröllä.
Ihan sama homma. Ja sitä massaa on paljon! Nykyään pidän polkkamitassa, niin jaksan suoristaa pesun jälkeen, pidempänä oli liian työlästä.
Pisamia ei ole koskaan ollut, mutta mieluusti niitä ottaisin. Yleensä pisamanaamaisilla on muutenkin hyvä iho, kuulas ja ihohuokoset näkymättömiä. Kelpaisi kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Ja mulla pisamia. Rumannäköistä varsinkin mun iässä jo. Vanhentaa rumat maksaläiskät naamas.
Minulla on ohuet(päälaki paistaa) maantien väriset karvat päässä
Saanko inhota niitä?
Oudoin asia mitä olen kuullut on kun eräs kadehti nenääni jossa on kyömy. Kuka sellaisen haluaa? No, hän ilmeisesti. Hänellä itsellään on ihan tavallinen perus nenä.
En ole huomannut. Hupaisaa, että joku luulee huomaavansa tuollaisia asioita.