Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagram salli synnytyskuvat.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein että noihin kuviin on valittu kaunis pillu, eikä mitään lerpattavaa lettua.

Vierailija
82/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti en vittu käsitä tätä. Ihme moralisointia, jos on vähäpukeisena kuvissa tai imettää julkisella paikalla ja tissiä vilahtaa,saatika sitten ottaa tuosta vauvan ruokailuhetkestä kuvan ja julkaisee niin helvetti on irti. Mutta sitten revenneestä toosasta puskeva vauvan pää on ok ja aah niin kaunista.

Itse en todellakaan KOSKAAN julkaisisi mitään kuvia itsestäni synnyttämässä. En kerta kaikkiaan halunnut edes mitään kuvia tai videoita koko synnytystilanteesta. Siksi niitä ei ole.

No en minä ymmärrä miksi näitä kuvia pitää laittaa, mutta en ymmärrä myöskään noita imetyskuvia. Molemmat ovat luonnollisia tapahtumia kyllä, ehkä omalla tavallaan kauniitakin. Tämäkin jakaa mielipiteitä onko kaunista vai ei.

Mutta lasta ei mietitä kummassakaan tapauksessa. Monet bloggaajat jakelevat imetyskuvat ja kertovat vielä kauan ovat imettäneet ja onko ollut lapselle kova paikka lopettaa imetys ym. Nämä sekä synnytyskuvat ovat mielestäni lapseen liittyviä lapsen henkilökohtaisia asioita, joita ei tulisi jakaa missään somessa. Vähemmästäkin lapsia kiusataan, entä sitten kun kiusaajat löytävät nämä kuvat? Jakavat vielä koko koululle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvästi tiukka pillu :D

Käy nyt edes peruskoulu loppuun. Ehkä siellä opetetaan a) kirjoitustaitoa ja b) ihmisen biologiaa.

Mikäköhän tuossa ei ollut oikein? voih, puuttuiko iso kirjain! HARMI!

Vierailija
84/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy nyt edes peruskoulu loppuun. Ehkä siellä opetetaan a) kirjoitustaitoa ja b) ihmisen biologiaa.

Hyvä! Sitten ei enää tarvitse kuin opetella ihmisen biologia. Pystyt kyllä.

Vierailija
85/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Sitten ei enää tarvitse kuin opetella ihmisen biologia. Pystyt kyllä.

Hyvä, käy sinäkin vittus tiukennusleikkauksessa niin ukkos ei tarvi panna tiukkaa teiniä :)

Vierailija
86/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt minua järkyttänyt. Pitäisi kuvia tuostakin saada laittaa, jos haluaa (kunhan kuvien laitosta sinne ei sentään mitään vaatimusta tehdä)

Vierailija
87/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja nuo aktivistit.

Vierailija
88/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kakalla käyntikin ole aika luonnollista?

Vierailija
89/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 2. viestissä oleva kuva on kyllä pelottava.

Vierailija
90/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei noille voi olla joku oma sivusto jonne voi mennä, jos välttämättä haluaa nähdä synnytyskuvia :x

Vierailija
91/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei noille voi olla joku oma sivusto jonne voi mennä, jos välttämättä haluaa nähdä synnytyskuvia :x

Niinpä. Kuten on niille miten ne lapset saavat alkunsa videoille ja kuvillekin on. Ja vieläpä todella monta sivustoa.

Vierailija
92/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas! Eli sitten myös minä voin laittaa kuvia ja videoita kun paska tulee mun perseestä? Pistänpä pystyyn ihan vain mun paskalle omistetun tilin mihin laitan joka aamupaskasta kuvan ja yksityiskohtainen selostus sekä darrapaskasta varsinkin laitan ihan videoita. Niitäkö on sitten kivaa katsoa?

Sinusta paska on verrannollista uuden ihmisen syntymään koska...?

Onhan paskallakin käynti luonnollista ja normaalia.

Tämä on kyllä ihan oikeasti just näin :D Sehän tästä hauskaa tekeekin. Eiköhän pian saada laittaa niitä kakkavideoitakin. Koska kakka on kaunis ja luonnollinen asia.

Siis mä haluaisin nähdä kuvia pissaavista miehistä, kuvia joissa näkyy se kalu ja luonnollinen ja kaunis toimitus ihan kunnolla. Nyt miesasia-aktivistit hei toimeen!

Vierailija
93/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänen aika. Maailman luonnollisin asia ja näky.

Maailman luonnollisin asia -kategoriaan menee myös

-kun penis menee emättimeen

-ulostaminen

-pieru

Nämä siis ehdottomasti myös instagramiin. Hyvänen aika.

Vierailija
94/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instaan video ja yksityiskohtaiset kuvat otsikoilla; "Näin lapset saavat alkunsa", kaikki kun ei välttämättä vielä tiedä tätäkään asiaa ;)

Vierailija
95/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nuo kuvat nyt vielä näyttävätkin ihan kauniilta, mutta luulenpa, että mun omia synnytyskuvia ei voisi oikein kuvailla ihaniksi ja herkän kauniiksi. Emätin repesi ja väliliha myös lähes peräaukkoon asti, olin ihan karvainen ja mulla oli kauheat peräpukamat. Ponnistaessa myös skeidat lensi ja vauvan pullahdettua ulos tuli massiivisesti verta ja istukka senkus molskahti perässä samantien. Luultavasti siksi verenvuoto oli hurjaa, kun se istukka irtosi tuolla tavoin nopeasti. Yleensä istukka ponnistetaan jonkin ajan päästä jälkikäteen. Mieheni jalat vain tärisi ja hän näytti voivan pahoin, kun katseli mun jalkoväliä synnytyksen jälkeen. Verta vain valui pitkin lattiaa. Että tosi kaunista ja ihanaa ja ah, niin luonnollista.

Vierailija
96/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä paskantaminen, kuukautiset yms. on ihan luonnollista mutta en halua katsella niistäkään kuvia missään instassa :'D Miksi oi miksi kaikki pitää jakaa jossain somessa...

Vierailija
97/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on mennyt aivan sairaaksi, samoin kuin ihmisten huomionhakukin.

Tässä jo yksi mimmi surkutteli sitä, kun ei enää saa niin paljon tykkäyksiä, eikä kommentteja "seksikäs", "nam tissit", "kaunis" ja liibalaaba.

Ei, en halua nähdä synnytyskuvia, vaikka kuinka on luonnollista. Niin on monta muutakin asiaa täysin luonnollisia, mutta ei sitä kaikkea tarvitse someen tunkea sentään.

Vierailija
98/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noissa on käytetty photoshoppausta ja filttereitä?

Aika paljon on kuvia kaunisteltu.

Photoshoppaus ja filtterit pois, niin ollaan jo aidon äärellä.

Vierailija
99/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis anteeksi mitä tuossa uutisen viimeisessä kuvassa tapahtuu? Vauvan pääkö sieltä on tulossa, vai miksi se tuolta näyttää? Miksi se on vihreä?! Ihan kuin krokotiilia synnyttäisi.

Joo ja en ole itse koskaan synnyttänyt tai nähnyt synnytystä.

Niimpä, osaisko joku muuten oikeasti vastata tähän? :D yritin siitä instakuvan kommenteista kattoa, josko joku olisi selventänyt asiaa, ja siellä olikin joku kommentoinut, että vauva olisi syntymässä perätilassa ja se vihreä olisi sen kakkaa, mutta en nyt ole ihan vakuuttunut.