Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Instagram salli synnytyskuvat.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti en vittu käsitä tätä. Ihme moralisointia, jos on vähäpukeisena kuvissa tai imettää julkisella paikalla ja tissiä vilahtaa,saatika sitten ottaa tuosta vauvan ruokailuhetkestä kuvan ja julkaisee niin helvetti on irti. Mutta sitten revenneestä toosasta puskeva vauvan pää on ok ja aah niin kaunista.

Itse en todellakaan KOSKAAN julkaisisi mitään kuvia itsestäni synnyttämässä. En kerta kaikkiaan halunnut edes mitään kuvia tai videoita koko synnytystilanteesta. Siksi niitä ei ole.

Vierailija
62/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo kuvat on ihania! Luonnollista ja kaunista. Kaikki yök yök - reaktiot kertovat vain että ihminen on vieraantunut luonnosta ja luonnollisista asioista.

Pienenä jo auttelin lehmien synnytyksessä isovenhempien maatilalla ja se oli ihanaa. Haluaisin myös doulaksi jonkun synnytykseen!

Omia synnytyksiä on 2 ja lisäksi yksi sektio. Nekin oli ihania tapahtumia.

Kukaan ei laita tyrkkymielessä synnytyskuvaa (vrt fitness belfiet) vaan siksi kun tapahtuma on mykistävän kaunis ja herkkä! Ihania kuvia!

Synnytys on luonnollinen asia, ja ajatuksena ja tapahtumana kaunis. Mutta ei se itse punkeaminen, huuto, kakka ja verinen pimppi ole kaunista. Tai tottakai makuasioitahan nämä ovat, mutta uskoisin että tämä on aika monen mielipide asiasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa akat miksi insta rajoittaa naisen vapautta näyttää oma nänni? Heti kun naisen elin on liitetty toiseen ihmiseen eli lapseen tai mieheen, niin silloin kyllä sallitaan. Mutta kun nainen ITSE haluaa näyttää nänninsä, niin sensuuri iskee. Miksi ihmeessä? Vuosi 2018.

Vierailija
64/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas! Eli sitten myös minä voin laittaa kuvia ja videoita kun paska tulee mun perseestä? Pistänpä pystyyn ihan vain mun paskalle omistetun tilin mihin laitan joka aamupaskasta kuvan ja yksityiskohtainen selostus sekä darrapaskasta varsinkin laitan ihan videoita. Niitäkö on sitten kivaa katsoa?

Sinusta paska on verrannollista uuden ihmisen syntymään koska...?

Onhan paskallakin käynti luonnollista ja normaalia.

Tämä on kyllä ihan oikeasti just näin :D Sehän tästä hauskaa tekeekin. Eiköhän pian saada laittaa niitä kakkavideoitakin. Koska kakka on kaunis ja luonnollinen asia.

Vierailija
65/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys voi olla luonnollinen asia, kuvien jakaminen siitä instagrammiin koko maailman katsottavaksi ei ole.

Kiva varmaan lapsellekin kun koulussa rupeaa kiertämään kuvat siitä kun NicoAmanda puskee ulos äitinsä tortusta. 

Vierailija
66/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa, voin myös syödä samalla kun katson noita kuvia. Mutta olenkin hoitoalalla, silti jotenkin ihmetyttää, että miksi tämä saa joiltakin ihan pasmat sekaisin. Joo eihän sitä kakkaamistakaan mielellään kovin läheltä katso, mutta luonnollinen asia sekin, eikä mikään superhyperhyiyök-tapahtuma, kaikki sitäkin tekee.

Vierailija
67/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kauaa mene että joku instatähti laittaa livenä synnytyksensä nettiin. Koska se on luonnollinen ja kaunis asia.

Vierailija
68/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan kauaa mene että joku instatähti laittaa livenä synnytyksensä nettiin. Koska se on luonnollinen ja kaunis asia.

Onhan näitä jo. Katsoin jonkun luonnollinen synnytys-videon, missä nainen synnytti omalla takapihallaan jonkun viltin päällä, aiempi lapsi pyöri siinä ympärillä ihmetellen. Rauhallinen tapahtuma ja kaikki sujui hyvin.

Vierailija
69/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on luonnollinen ja kaunis asia, jonka MINÄ tein.

Vierailija
70/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaapa akat miksi insta rajoittaa naisen vapautta näyttää oma nänni? Heti kun naisen elin on liitetty toiseen ihmiseen eli lapseen tai mieheen, niin silloin kyllä sallitaan. Mutta kun nainen ITSE haluaa näyttää nänninsä, niin sensuuri iskee. Miksi ihmeessä? Vuosi 2018.

Kohta synnyttämättömät instatähdet alkavat kiertää sääntöä laittamalla Baby Born-nuken pään vilahtamaan hameen alta, silloin saa olla ryntäät paljaana.

Vierailija
71/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti en vittu käsitä tätä. Ihme moralisointia, jos on vähäpukeisena kuvissa tai imettää julkisella paikalla ja tissiä vilahtaa,saatika sitten ottaa tuosta vauvan ruokailuhetkestä kuvan ja julkaisee niin helvetti on irti. Mutta sitten revenneestä toosasta puskeva vauvan pää on ok ja aah niin kaunista.

Tämä.

Tuo on niin kaksinaismoralistista että luulisi kognitiivisen dissonanssin huudon soivan korvia särkevästi.

Vierailija
72/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan haluaisi nähdä äitiäni haarat levällään synnyttämässä somessa. Jotain rajaa 🙈

Vierailija
73/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naisen nänni on saatanasta lähtöisin.

Vierailija
74/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas! Eli sitten myös minä voin laittaa kuvia ja videoita kun paska tulee mun perseestä? Pistänpä pystyyn ihan vain mun paskalle omistetun tilin mihin laitan joka aamupaskasta kuvan ja yksityiskohtainen selostus sekä darrapaskasta varsinkin laitan ihan videoita. Niitäkö on sitten kivaa katsoa?

Sinusta paska on verrannollista uuden ihmisen syntymään koska...?

No eikös tässä se luonnollisuus ollut syynä? Luonnollisia juttuja molemmat

Vierailija
75/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvästi tiukka pillu :D

Vierailija
76/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä p*rkele tuolta tulee?

Alien?

Vierailija
77/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Insta poisti tissikuvani :(

Vierailija
78/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesparat kun joutuvat näkemään seksilelunsa tässä tilassa :D. No, onneksi teillä on miehenne nimi ja lapselle tulee miehen nimi niin saa mies korvauksia kun seksilelun tussu hajoaa. En suostuisi panemaan eukkoa joka on tuossa tilassa ja antaa letunsa venyä. Ei ihme että pikkulapsiaikana petetään niin paljon ;) Eipä se miehen nimi saa miestä kunnioittamaan teitä letunlevittäjiä yhtään enempää.

Hävettäisi olla kunnon tuotantolehmä jonka kehoa käytetään lääketieteeseen, miehen haluun ja joka saa nimensä isännältä. On kyllä niin irvokasta olla nainen, ei mitään itsekunnioitusta.

Huvittavaa. Aika moni mies panee ja vielä monta kertaakin. Ai niin, mutta sitä panemista vartenhan täytyy olla nimenomaan MIES, eikä teinijonne :)

Vierailija
79/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvästi tiukka pillu :D

Käy nyt edes peruskoulu loppuun. Ehkä siellä opetetaan a) kirjoitustaitoa ja b) ihmisen biologiaa.

Vierailija
80/99 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anteeksi mitä tuossa uutisen viimeisessä kuvassa tapahtuu? Vauvan pääkö sieltä on tulossa, vai miksi se tuolta näyttää? Miksi se on vihreä?! Ihan kuin krokotiilia synnyttäisi.

Joo ja en ole itse koskaan synnyttänyt tai nähnyt synnytystä.