Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
401/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kivekset kaipaa sun häppäreitä. Ehkä vielä läpsytellään genitaalijamme yhteen.

Oih kuulostat sielunkumppaniltani, romantikko.

Vierailija
402/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mua kaipaat niin aika kultaa muistosi, en ole enää se sama johon silloin ihastuit. Toivoisin että olisin, mutta en ole. Enkä mä sulle enää kelpais. Toivoisin että asiat olisi mennyt toisella tavalla silloin joskus, enkä koskaan tule pääsemään tästä yli, mutta toivon että sä pääset. Toivon että todellisuutesi on valoisampi kuin mun.

Kenelle?

miehelle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies ajattelit silloin, kun tajusit että minulla on tunteita sinua kohtaan?

Hämmästyin, ilahduin, säikähdin. Sekosin.

Eli otit aika iisisti. :) (sivusta)

Vierailija
404/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul ei ollut tarpeeks kylmä närvi

Vierailija
405/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapu tapu! Tää ketju on ihan finaalissa. Nauttikaa hei kaikki upeesta kesästä, sääkin nyhverö siellä :-)

Vierailija
406/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota mut! Me kohdeltaisiin toisiamme arvostavasti ja rakastavasti. Me saataisiin kummastakin esiin sellaisia puolia, joiden ei tiedetty edes olevan olemassakaan. Me jaettaisiin samanlaiset arvot, ja meillä olisi hauskaa yhdessä. Usko mua, koska sä oot nähnyt sen kaiken itsekin.

Kenelleköhän tämä on? Ei varmaan ainakaan minulle kun ei tunneta niin hyvin että ainakaan hän tietäisi millaiset elämarvot minulla on. Sen tiedän kyllä että hauskaa meillä olisi yhdessä. Niinkuin kaikkea muutakin.

Voi harmi, ei varmaan sulle. Me tunnetaan kyllä hyvin ja pitkältä ajalta.

Vierailija
407/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota mut! Me kohdeltaisiin toisiamme arvostavasti ja rakastavasti. Me saataisiin kummastakin esiin sellaisia puolia, joiden ei tiedetty edes olevan olemassakaan. Me jaettaisiin samanlaiset arvot, ja meillä olisi hauskaa yhdessä. Usko mua, koska sä oot nähnyt sen kaiken itsekin.

Olen nähnyt ja paljon hyvää saatiin aikaan lyhyessä ajassa. Osa siitä elää ja voi hyvin, tänäänkin. 😊

Puolikas ei silti riitä, ei ole koskaan riittänyt ja sen tiedätkin kyllä.

Lyhyessä ajassa? Hmm... ei ole kyllä tääkään mulle.

Vierailija
408/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelleköhän tämä on? Ei varmaan ainakaan minulle kun ei tunneta niin hyvin että ainakaan hän tietäisi millaiset elämarvot minulla on. Sen tiedän kyllä että hauskaa meillä olisi yhdessä. Niinkuin kaikkea muutakin.

Oliko teillä suhde vai mistä tunnette?

Vierailija
409/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee sinua kesälomalla niin kova ikävä mies. Surettaa jo nyt koko loma :/

Vierailija
410/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ❤️

Mitäs sun lauantai-iltaan kuuluu?

T. Ollin kaipaaja

Vierailija
411/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sua mussukkani.

Vierailija
412/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et koskaan ollutkaan ihastunut minuun, olit vain huvittunut.

Vierailija
413/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä suhde vai mistä tunnette?

Ei ollut suhdetta. Tunnetaan muuten.

Vierailija
414/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua mussukkani.

Väitän että et kaipaa oikeasti kun et uskalla ottaa häneen yhteyttä irl. Olenko oikeassa? Kunhan tänne lämpimiksesi kirjoittelet?

Vierailija
415/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua mussukkani.

Väitän että et kaipaa oikeasti kun et uskalla ottaa häneen yhteyttä irl. Olenko oikeassa? Kunhan tänne lämpimiksesi kirjoittelet?

Olen samaa mieltä. Otetaan kisa, kumpi ottaa nopeammin yhteyttä! Voittaja saa pusun!

Vierailija
416/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sua mussukkani.

Olen samaa mieltä. Otetaan kisa, kumpi ottaa nopeammin yhteyttä! Voittaja saa pusun!

Oikeasti nyt olisi kyllä sun vuoro ottaa yhteyttä...

Vierailija
417/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tulee sinua kesälomalla niin kova ikävä mies. Surettaa jo nyt koko loma :/

Laittelet sille viestiä irl ja menet hänen kotiinsa pimpottamaan ovikelloa kyseleen tuota miestä, siitä se alkuun lähtee.

Vierailija
418/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitkohan ahdistunut, jos tietäisit kuinka usein olen haaveillut suutelemisesta sinun niskaan, kaulaan, suulle jne? Miten järjetön kaipuu sun iholle, miten tuskallisen suloinen tunne. Mitään et tästä tiedä, en voi kertoa, en näyttää. Piilotan sen sulta, kun kohtaan sinut vain tarkkaavaisin sen huomaisi miten salaa katseeni harhailee sinuun. Niin järjetöntä kaikki, koska olet mahdottomista mahdottomin.

Vierailija
419/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et koskaan ollutkaan ihastunut minuun, olit vain huvittunut.

Mulla sama. Tyhmyyksissäni menin vielä luottamaan ja kertomaan omasta ihastumisesta ja se on kertonut siitä vaikka kelle. Se on edelleen huvittunut yli vuoden jälkeen. Naureskelee aina kun näkee.

Vierailija
420/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivattuni. ❤ Ikävöin sinua kovasti. Nimemme alkavat aakkosten alkupään kirjaimilla ja aakkosissa alkukirjaintemme välillä on yhtä monta kirjainta kuin minun nimessäni.

Ketju on lukittu.