Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI

Vierailija
23.05.2018 |

: )

Kommentit (805)

Vierailija
361/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin susta koska rakastit ja alati kaipasit sitä toista enemmän kuin minua, tai ketään, koskaan.

Ikävöin sua silti aina. Mihin tää maailma meitä viekään sydämessäni on aina paikka sulle, muistona kauniina.

Vierailija
362/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta mies. Olisitko valmis rakastelemaan kanssani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta meistä, unessa me rakastelimme hellästi. Se oli hyvin todentuntuinen uni, ihana uni.

Vierailija
364/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ihana viettää kanssasi tällaista kesäistä kuumaa viikonloppua. Mitähän kaikkea me keksittäisiin?

Vierailija
365/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas näin unen, jossa ihastus pakotti seksuaaliseen tekoon/hyväksikäytti ja oli unena muutenkin hyvin synkeä.

Näen seksuaalisia unia ehkä muutaman kerran vuodessa, ja ne on 99 prosenttisesti hyväksikäyttö- ja raiskausunia plus sellasia jossa esim. ihastus harrastaa seksiä muiden kanssa ja istun katsomossa ymv.

En muista olenko edes koskaan nähnyt ”normaalia”, mukavaa seksiunta?

Joskus näen sellaisen alun, mutta sitten yhtäkkiä minut aina tönäistään ihastuksen toimesta sivuun ja ne muut tulee paikalle, jonka jälkeen pääsen katsomaan vierestä itse aktia.:D

Vierailija
366/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mies. Olisitko valmis rakastelemaan kanssani?

Olisin valmis. Se olisi varmasti ihanaa sinun kanssasi.

Vierailija
367/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mut! Me kohdeltaisiin toisiamme arvostavasti ja rakastavasti. Me saataisiin kummastakin esiin sellaisia puolia, joiden ei tiedetty edes olevan olemassakaan. Me jaettaisiin samanlaiset arvot, ja meillä olisi hauskaa yhdessä. Usko mua, koska sä oot nähnyt sen kaiken itsekin.

Vierailija
368/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin sinut mies, niin halisin sinua vaan koko ajan. Olet sellainen söpöliini, nallekarhu.

Vierailija
369/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit mulle kerran että unohdetaan. Mitä jos mä en vaan pysty unohtamaan? Mitä enemmän yritän, sitä enemmän sua ikävöin. Jos olet itse pystynyt unohtamaan niin kerro miten siinä onnistuit?

Vierailija
370/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saan kenet vaan sormia napsauttamalla." Buahhaahhhaaahhhaaaaahhhaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Vierailija
371/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Saan kenet vaan sormia napsauttamalla." Buahhaahhhaaahhhaaaaahhhaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Ei ehkä ihan sana tarkkaan lainattu,mutta joo. Tuon kommenttisi jälkeen kaikki oli mulle pelkkää leikkiä vain. Helppo oli löytää susta sitten muitakin paskoja luonteenpiirteitä ja fyysisiä vikoja kun hetken  ihastuminen ei enää haitannut näköäni ja kuuloani. :D Kiits' kun oli oma itsesi eli täysi paska heti kättelyssä. Voisit lopettaa tuon nurkillani kyttäämisen myös.

Vierailija
372/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mut! Me kohdeltaisiin toisiamme arvostavasti ja rakastavasti. Me saataisiin kummastakin esiin sellaisia puolia, joiden ei tiedetty edes olevan olemassakaan. Me jaettaisiin samanlaiset arvot, ja meillä olisi hauskaa yhdessä. Usko mua, koska sä oot nähnyt sen kaiken itsekin.

Kenelleköhän tämä on? Ei varmaan ainakaan minulle kun ei tunneta niin hyvin että ainakaan hän tietäisi millaiset elämarvot minulla on. Sen tiedän kyllä että hauskaa meillä olisi yhdessä. Niinkuin kaikkea muutakin.

Vierailija
373/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet elämäni nainen.

Vierailija
374/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltais oltu vähän naimanaamatkin. Olis pitänyt törmätä noin 15 vuotta sitten. Missä sä olit silloin?

Vierailija
375/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh...tulen ehkä vähän vaikeaksi siitä että ei törmätä enää yliopistolla. Tai käyn mie siellä vielä joitain kertoja kesänkin aikana, mutta todennäköisesti ei tulla törmäämään. Parempi niin. Tämä "ihastus" on tosi kummallinen muutenkin, enkä näe miten tästä koskaan voisi muuta tulla kuin kaukaa ihastelua ja haaveilua.

Etkö siis käy siellä enää syksyllä vai eikö hän käy?

Voi käyn kyllä vielä monta vuotta. Hänestä en tiedä. Uskoakseni käy. Jää vaan vähän haikea olo kun en näe häntä kuukausiin.

Vierailija
376/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh...tulen ehkä vähän vaikeaksi siitä että ei törmätä enää yliopistolla. Tai käyn mie siellä vielä joitain kertoja kesänkin aikana, mutta todennäköisesti ei tulla törmäämään. Parempi niin. Tämä "ihastus" on tosi kummallinen muutenkin, enkä näe miten tästä koskaan voisi muuta tulla kuin kaukaa ihastelua ja haaveilua.

Tää kuulosti jotenkin vähän sinulta, mutta ethän sinä ollut ihastunut tai edes "ihastunut". Jotenkin vaikea uskoa sitäkään että kirjoittaisit tänne. Silti mietin äsken pitkään että jos tää oiskin sulta, niin miksi oisit niin varma ettei enää törmätä. Mietin mitä oon sanonut. Sitten tajusin, että et luetkohan sä somesta mun juttuja. Jos niin, niin oot ymmärtänyt jotain väärin. En oo ajatellut että sua kiinnostais lukea ja kirjoitin vain yleisesti ihmisille. Ei piilomerkityksiä.

Mitä "ihastumiseen" tai menneeseen sellaiseen  taas tulee, niin minusta jonkinlainen kaveruus ois ollut mahdollisuus tai luulin että koko "ihastuminen" viesti sitä että se ois jopa tarkoitus. Ois ollut kiva tutustua edes vähän paremmin, vaikutit vain siltä ettet sitä halua. Siksi en oo juuri edes jutellut, kunnioitan sun tahtoa. Kyllä mullekin tulee edelleen haikea olo jos mietin että pian ei enää ikinä nähdä, mutta ei enää onneksi ollenkaan niin pahasti kuin joskus. Elämä nyt vaan on sellaista aina, luopumista.

Nyt ei kyllä mitenkään tärppää itseeni. En ole se kenelle yrität vastata.

Vierailija
377/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt ja paljon hyvää saatiin aikaan lyhyessä ajassa. Osa siitä elää ja voi hyvin, tänäänkin. 😊

Puolikas ei silti riitä, ei ole koskaan riittänyt ja sen tiedätkin kyllä.

Vierailija
378/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku mun pitäis nähdä se ihminen ja sanoa sille kasvotusten mistä olen loukkaantunut ja mitkä asiat triggeröi ilman, että hän on tehnyt sinänsä mitään väärää.

Viestitse menee vaan sellaseksi vammaseksi rähjäämiseksi eikä edes näe mitään tunnetiloja jne.

Helpottaisikohan se?

Vai mitä hittoa teen. Ei mulla ole kyllä mahdollisuutta hänellekään mitään puhua, kädet on sidotut ja paskat muistot sisällä.

Ja siitä voisi tulla muutenkin vaan pahempi olo.

Vierailija
379/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pitää vaan löytää joku uusi ihastus johon uppoutua ja jonka kautta tunteet tuohon luontevasti kuolee, eikä muista/kiinnosta enää ne paskat asiat tai ainakaan joka päivä tai lähes joka päivä.

Vierailija
380/805 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua.

Ketju on lukittu.